انجمن USB-IF لوگوی کابل ها و شارژرها را فاش کرد

[ad_1]

انجمن USB-IF با هدف جلوگیری از چاپ لوگوهای تقلبی در برخی از محصولات ارزان تر بازار ، از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که ویژگی کابل های USB4 ، USB Type-C و USB و شارژرها را برجسته می کند. قدرت و سرعت انتقال و شارژ مشخص شده است.

طبق برنامه اعلام شده ، کابل هایی که از استاندارد USB PD 3.1 با توان 60 وات یا 240 وات استفاده می کنند ، به لوگو نیاز دارند که نشان دهنده قدرت کابل باشد. تصویر زیر نماد کابل 240 وات را نشان می دهد و نمادی مشابه برای کابل 60 وات ارائه شده است.

لوگو

همان کابل USB4 20 یا 40 گیگابیت بر ثانیه دارای لوگوی جدیدی است که نه تنها سرعت انتقال داده بلکه سرعت شارژ را نیز نشان می دهد.

لوگوی انجمن اعلام شده توسط انجمن در مورد همه کابل ها ، شارژرها و بسته های تجهیزات اعمال می شود. این رویکرد تضمین می کند که مصرف کنندگان نه تنها از قدرت و رتبه بندی کابل های خود آگاه هستند ، بلکه اطمینان حاصل می کنند که کابل ها از استاندارد USB-IF سازگار هستند.

با این حال ، به نظر می رسد USB-IF اقدامی برای جلوگیری از چاپ لوگوهای تقلبی بر روی کابل های ارزان قیمت در بازارهای غیر استاندارد انجام داده است. به عنوان مثال ، برخی از کابل های موجود در بازار نه تنها دارای آرم هستند ، بلکه دارای تصاویر سه بعدی و کدهای QR هستند که کاربران می توانند در پشت جعبه های کابل خود اسکن کنند تا صحت آنها را در مکان های مختلف بررسی کنند.

با این حال ، انتظار می رود کابل ها و شارژرهایی با این نشان به زودی وارد بازار شوند.

اخیراً و به ویژه پس از گزارشات اتحادیه اروپا مبنی بر نیاز تولیدکنندگان ، از جمله اپل ، به پورت های USB-C برای تلفن های همراه و دستگاه های الکترونیکی جمع و جور مورد استفاده در همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، کابل های بیشتری اضافه می شود. با این حال ، باید دید اپل در این مورد چه واکنشی نشان می دهد و برنامه های قانونی آینده آن چیست.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما