انقلاب بزرگی در دنیای فوتبال در راه است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، فوتبال کجا می رود؟ در چند ماه آینده تصمیمات مهمی برای شکل گیری آینده محبوب ترین ورزش جهان گرفته خواهد شد. به نظر می رسد زمان یک انقلاب بزرگ فرا رسیده است ، اما موفقیت قطعی این تغییرات تضمین نشده است. هر مرحله ای از راه همیشه پر از بحث است.

تغییرات جزئی قوانین می تواند پیامدهای گسترده ای داشته باشد ، و به عنوان مثال ، می توان وجود را پیش بینی کرد. جایی که این امر بر دنیای فوتبال کاملاً تأثیر خواهد گذاشت. فیفا می خواهد خود را به عنوان یک رهبر حرفه ای فوتبال معرفی کند و اکنون این مهمترین پیشنهاد آنها است. جام جهانی را هر دو سال یکبار برگزار کنید. علاوه بر این ، فیفا راهی برای خارج از فصل فراهم کرده استبه

فیفا قصد دارد اکتبر را ماه تیم ملی و بقیه سال را برای مسابقات باشگاهی قرار دهد. “فصل اول فصل در سپتامبر ، فصل دوم در اکتبر ، فصل سوم در نوامبر و فصل چهارم در مارس برگزار می شود. آخرین فصل در ماه ژوئن و فصل در جولای است.” اوت و سپتامبر متعلق به باشگاه خواهد بود. فوتبال و اکتبر دوره های رقابتی خواهند بود. این بازی از نوامبر تا پایان فصل دوباره به فوتبال باشگاه اختصاص داده می شود. “

غیرممکن است که بدون واکنش بازیکنان مختلف فوتبال تصمیم بزرگی گرفته شود. هم پذیرای غذا و هم مخالفان تقویم سریع و واکنشی صحبت کردند. یوفا رقیب اصلی برنامه است و حتی موضع خود را در این بیانیه مشخص کرده است. ECA اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد: “پیشنهاد فیفا تأثیر مستقیم و غیر مستقیم بر فوتبال ، در سطح ملی و بین المللی خواهد داشت. علاوه بر این ، به سلامت و رفاه بازیکنان کمک می کند.”

با این حال ، این طرح انقلابی فیفا با استقبال برخی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال روبرو شده است. اسطوره هایی مانند رونالدو ، خاویر ماسکرانو یا پپ گواردیولا آشکارا نارضایتی خود را از میزبانی جام جهانی هر دو سال یکبار ابراز کرده اند. “جام جهانی یک رویداد بزرگ و یکی از بزرگترین مسابقات در دنیای فوتبال است. من به عنوان تماشاچی دوست دارم آن را به طور مرتب تماشا کنم و اگر بتوانیم هر دو یا دو سال یکبار آن را تماشا کنیم ، عالی خواهد بود.” شهردار.

مربیانی مانند لیونل اسکالونی و البته کنفدراسیون کشورهایی مانند مکزیک یا مراکش میزبانی جام جهانی را هر دو سال یکبار با تیم های خوب فراوان (48 تیم) در نظر می گیرند. فوزی لکجا ، رئیس جمهور مراکش گفت: “جام جهانی در تاریخ خود تنها هشت بار برنده شده است و همه تیم ها متفق القول هستند که ما نیاز داریم تا رقابت ها کامل و فراگیر باشد.”

متوقف کردن روند تبدیل فوتبال غیرممکن به نظر می رسد. نبرد دیگری با سوپرلیگ به رهبری فلورنتینو پرز در اروپا در جریان است. البته اکنون ، پس از آشفتگی اولیه ، تنها سه تیم رئال مادرید ، بارسا و یوونتوس از مدل جدید دفاع می کنند.

اما در نهایت ، تغییر و اجرای دستور کار لیگ قهرمانان در ماه مارس تصمیم گیری شد و در سال 2024 ، کار با تیم های بیشتر و مدل های جدید را آغاز می کند. از فصل 2024/25 ، لیگ قهرمانان شامل 36 باشگاه خواهد بود و هر تیم چهار بازی بیشتر از بازی فعلی انجام خواهد داد. هر تیم در گروه خود دو بار مقابل سه حریف بازی نمی کند ، بلکه با 10 تیم مختلف روبرو می شود.

اما تغییرات در فوتبال فراتر از رقابت خواهد بود. درگیری های استفاده جایی که کاهش نیافته و هدف جدید فیفا استفاده از راه حل های کنار هم است. آرسن ونگر به تازگی از مدل جدید خودروی خود رونمایی کرد. ابزارهای تکنولوژیکی بدون استفاده از چشم انسان برای نشان دادن اینکه آیا یک بازیکن بیرون است یا نه. سرمربی سابق آرسنال گفت: “احتمالات زیادی وجود دارد. من تعهد دارم که آن را مخفی نگه دارم ، اما پروژه زیر در دنیای تصمیم گیری بسیار پیشرفت خواهد کرد.”

با این حال ، به نظر می رسد به زودی شاهد تغییر بزرگی در دنیای فوتبال خواهیم بود و مدیران فعلی فیفا با بلندپروازی های خود سعی می کنند در سالهای آینده شرایط را بهبود بخشند.

منبع: مجله مارکا

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما