اولین تبلت Oppo در نیمه دوم سال 2022 عرضه می شود

[ad_1]

اوپو قصد دارد محصول جدیدی را روانه بازار کند. در این رابطه به نظر می رسد در نیمه دوم سال 2022 باید منتظر اولین تبلت Oppo باشیم و در آینده نزدیک باید منتظر معرفی دستگاه هایی با طرح های مختلف از جمله گوشی های تاشوی این برند باشیم.

این برند به تازگی از Color OS12 مبتنی بر اندروید 12 رونمایی کرده و مدعی است که این سیستم عامل با دستگاه های رده بالا مانند تبلت ها و گوشی هایی با فاکتورهای مختلف طراحی مانند تلفن های تاشو سازگار است. مدیران ارشد این شرکت همچنین تأیید کرده اند که اوپو در آینده نزدیک تبلت ها و گوشی هایی با طرح های مختلف را روانه بازار خواهد کرد.

به گفته Sina Technolog و Liu bo ، نایب رئیس Oppo ، اولین تبلت تولید شده توسط Oppo در نیمه دوم سال 2022 عرضه می شود. همچنین به نظر می رسد که مارک Vivo ، که همکاری نزدیکی با Oppo دارد ، اولین تبلت را در همان زمان. بو همچنین عرضه اولین تلفن چند شکلی Oppo را تأیید کرد. اما زمان عرضه این گوشی ها مشخص نشده است. بسیاری از تلفن ها را گوشی های تاشو یا سایر تلفن های مشابه با طراحی منحصر به فرد می نامند.

تبلت اوپو

سال گذشته ، این برند ، که اکنون به یک غول فناوری تبدیل شده است ، از مفهوم تلفن رول آپ به نام Oppo X 2021 رونمایی کرد. این برند تلفن چینی همچنین یک مفهوم تاشو واقعاً منحصر به فرد را معرفی کرد که با همکاری یک شرکت طراحی ژاپنی به نام Nendo طراحی شده است. ، که به سه قسمت تقسیم شد ؛ بنابراین ، می توان انتظار داشت Oppo چنین محصولاتی را در آینده نزدیک معرفی و روانه بازار کند.

بو ادعا می کند که این مارک سومین سازنده بزرگ دستگاه های اندرویدی در بازار کلی موبایل چین و همچنین دومین بزرگ در بازار فروشگاه های فیزیکی است. علاوه بر این ، داده های تلفن های Poco ، مانند تلفن های سری Find X3 ، از 40 to به 60 increased افزایش یافته است.

به نظر می رسد اوپو قصد دارد به یک تولید کننده فعال دستگاه های مرتبط با اینترنت اشیا تبدیل شود و در آینده دستگاه هایی مانند بی سیم ، کنترل کننده های ورزش ، تلویزیون های هوشمند و دستگاه های مشابه را تولید و روانه بازار خواهد کرد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما