اولین گزارش سالانه مسیریاب نشان منتشر کرد:

[ad_1]

نقشه و مسیریاب نشان چهار سال پس از آغاز فعالیت خود، اولین گزارش سالانه‌اش مربوط می‌شود نشان اعلام کرد که در یلدای ۱۴۰۰، بیش از ۱۰ میلیون کاربر، ۱۲ میلیون مسیریابی روزانه، ۱.

نشان دادن

نشان می‌کند که در پاییز ۱۴۰۰ از مرز ۱۰ میلیون کاربر عبور کرده است. . . . . . نشان میگوید در بازه یک هاله، تعداد جستوجو در نشانی 100 درصد رشد داشته است.

نشان ۲

نشان در بخش دیگری از گزارش خود همچنین اعلام کرد که اولین رانندگان حرفه ای است. به گفته‌ها، 68 درصد از حرفه‌ای‌ها در شهر تهران از نشان‌ها، 32 درصد از سایر مسیریاب‌ها استفاده می‌کنند. رانندگان حرفه‌ای، در واقع انسان‌های فعال در تاکسی‌های اینترنتی هستند که به تورت مستمر و رای بهبود عملکرد و افزایش می‌پردازند.

مسیریابی و ترافیک

در بخش «مرسیابی و رتافیک» گزارش نشان، یک دد جالب دیده می‌شود: باربران روزانه ۴۲ میلیون کیلومتر با مسیریاب نشان راندند. آن عدد به معنی استن است که باربران روزانه ۱۰۹ بار مسیر زمین تا ماه را رانندگی می‌کنند.

نشان ۳

ستمچنین نشان فهرستی از پرتکرارترین مقصدهای مسیریابی کاربران در یک ‌گذشتهال‌گذشته را منتشر کرده است. . . . . . .آیگاه های سوخت، مراکز خرید، رستوران ها و کافه ها، مکان های گردشگری، پنج مقصد پرتکرار کاربران نشان داده اند.

نشان 4

در بخش دیگری از گزارش، کرج به‌عنوان سحرخیرترین شهر ایران و قم به‌عنوان شب‌زنده‌دارترین شهر ایران معرفی شده است. به گفته نشان، کمترین افت ترافیکی را در ساعات شب دارد. اربران کرجی نیز در حالی که سحرخیزترین‌های ایران بوده‌اند که تهران با فاصله‌ی ۱۰ دقیقه، جایگاه دوم را دراختیار دارد.

ختلال در جی پی اس

موضوع دیگری که در بخش «مسیریابی و رتافیک» شارش نشان می‌دهد، مشکل GPS و مشکلات کاربران در مسیریابی است. مشکلی که مدت‌ها است در چندین کلان شهرها دیده می‌شود و منشا ن نیز نامشخص است. نشان اما در این گزارش اعلام کرد که فم فنی این مسیر را، در آخرین نسخه منتشر شده برای کاربران، شلاش کرده تا تاثیر داشته باشد. بدین‌ترتیب، مسیریاب آخرین موقعیت کاربر روی نقشه حفظ می‌کند تا باعث کاهش سردرگمی شود. پیش از این مسیریاب‌ها در صورت بروز اختلال در نال جی‌پی‌اس، کاربر رو در جای دیگری نشان می‌دادند. موضوعی که در مورد جدید نشانی حل شده است تا نسخه مشکل در نال جی پی اس برای کاربران کمتر آزاردهنده باشد.

ملّونقل غیرخودرویی

تعداد بیشتری از کاربران از نشان دادن بهعنوان یک مسیریاب خودرویی استفاده می کنند اما این نرم افزار انواع مختلف از مسیریابی را ارائه می دهد: مسیریابی توسط حملونقل همگانی، پیاده، دوچرخه، موتور و البته خودرو.

نشان 5

نشان در حال حاضر در ۵۰ بزر بزرگ و مسیر کوچک یابی حمل‌ونقل همگانی خود شامل مترو و اتوبوس را می‌کند. . . . . .

همچنین بیش از 7 رار کیلومتر خط مخصوص دوچرخه و بیش از 27 هزار کیلومتر از خط پیاده‌روی در نشانی وجود دارد. توجه به یک نکته ضروری است که در مسیریابی دوچرخه نشان داده شود، اهمیتی نیز مانند شیب مسیر را دراختیار کاربران قرار می دهد. در بخش مسیریابی پیاده نیز، ۳ هزار ۷۵۶ پل عابر پیاده و ۹ هزار ۴۳۲ خط‌کشی عابر پیاده در شناسایی شده است.

جمع‌سپاری و مشارکت

بخش بعدی گزارش «عسپمعسپاری و مشارکت» است. بخشی که به گفته خود نشان می دهد، یکی از حلقه های اتصال کاربران را نشان می دهد و همچنین از عوامل اصلی موفقیتش است. . . . . .

نشان می‌گوید در بازه زمانی یلدای ۱۳۹۹ یا یلدای ۱۴۰۰، از ۱۰ میلیون مشارکت ش کت‌هادکت‌ه زی فادف یا حتی سرعت‌گیر در واقع کاربران نشان می دهند به یل میانگین، روزانه 7 رار مشارکت را ثبت می کنند.

نشان ۶

نشان می‌کند که در یک لال متوالی، بیش از ۳ هشدار را به نمایش می‌گذارند. یر این موارد، هشدارهایی بوده‌اند که توسط سایر کاربران ثبت و اعتبارسنجی شده‌اند. هشدارهایی مانند وجود تصادف ، پلیس ، دوربین کنترل سرعت سرعتگیر.

نقشه و جستوجو

نقشه، دروازه ورود کاربران به یسهرویس های مختلف آن است. نشان اکنون امکانات متنوعی دارد ; از اطلاعات مکان‌ها تا نمایش ترافیک در خیابان‌ها، نمایش پلاک ساختمان‌ها، نقشه‌های ماهواره‌ای، لایه‌آلودگی هوا یا قابلیت تشخیص نواحی پرتردد پیاده‌سازی می‌شود که به کاربران کمک می‌کنند تصمیم بگیرند در شرایطی که به یک نقطه خاص مراجعه کنند یا خیر.

نشان ۷

اما آمار مهم در این قسمت، تعداد مکان‌های ثبت شده در نقشه (POI) است. نشان می‌گوید بیش از ۱ میلیون صد رار POI یک نقطه در این نرم‌افزار ثبت شده است. . . . . . نشان می‌گوید کاربران از روی شماره تماس‌هایی که رای مکان‌های مختلف در نشان‌های ثبت شده، کاکنون ۴ میلیون تلفن برق.

کاربران به صورت روزانه بیش از ۲ میلیون صد رار جست‌وجو انجام می‌دهند. به گفته، جست‌وجو در یک سال اخیر 100 درصد رشد داشته است. نشان نیز خبر می‌دهد که الگوریتم‌های جست‌وجوی نشان می‌دهد در سال 110 تغییر بنیادی و هودهای نوآورانه‌ای که عثاعث رشد شاعث رشد کرده‌اند.

نشان 8

در جوجو، کاربران بیش از هر بخش از محل های سوخت، بیمارستان ها و مراکز درمانی، بانک ها و مؤسسات مالی، مراکز خرید و داروها

نشان دادن

نشان در این قسمت از کسب درآمد و سه مسیر برای مسیریابها در سطح جهان برای کسب درآمد را توضیح می دهد و همچنین اعلام می کند که در حال حاضر تنها از یکی از این مسیرها کسب درآمد می کند که آن نیز فروش خدمات نقشه به سایر کسب و کارها و استارتاپ‌ها است.

در واقع پلتفرم نشان، تنها بخش تجاری و درآمدزایی مسیریاب است که به فعالیت B2B می‌کند. به نشان این پلتفرم، در حال حاضر بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده سرویس‌های نقشه در ایران است و پردازش و پاسخگویی حج مرگستا.

نشان ۹

در حال حاضر تاکسی‌های اینترنتی، پلتفرم‌های سفارش غذا، فروشگاه‌های آنلاین و… از مشتریان سلتفرم نشان نمی‌دهند. پلتفرم نشان سروسی‌های متنوعی را دراختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد که در تصویر فوق می‌توانید ننا را به رر استفاده از آن مشاهده کنید.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما