()اویر) معمای رنگارنگ بودن دریاچه مرده

[ad_1]

-رارو- دریاچه “یونچنگ” در استان شانسی در سالیان اخیر به لطف عکس‌های هوایی چشم از سطح رنگارنگ نن در اینستاگرام و سایر ر.

. . . . . در مرحله اول ن دریاچه برای داخلی چینی تبلیغ می شود.

ایارزارهای بعدی در رسانه های اجتماعی چینی از جمله Weibo و WeChat از Xiechi ع ونوان

در تبلیغات تلویزیونی چین برای این دریاچه در سال 2019 میلادی در جشن هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین آمده است: “به عنوان نسخه چینی دریای مرده (بحر المیت) اسرائیل، شناور شدن در اینجا تجربه های فراموش نشدنی است و در جای دیگری نمی توانید آن را ببینید. را پیدا کنید».

سه نوع دریاچه نمک در جان وجود دارد: دارای کربنات ک یلرید و سولفات. دریای مرده اسرائیل و دریاچه نمک بزرگ در یوتا هر دو للیدی هستند. یونچنگ، اما در گروه آخر قرار می گیرد و سولفاته است.

“برنی اوون” استاد جغرافیا در دانشگاه باپتیست هنگ کنگ میگوید: “اگر سولفات آب شما بیشتر از کلسیم باشد تمام کلسیم مصرف می شود. در آن صورت سولفات برای شما باقی میماند و یک دریاچه سولفات دارید”.

چم چنین، یونچنگ یک دریاچه «حوضه بسته» به این معنی است که به رودخانه یا دریاچه نمی‌ریزد.

«اون» توضیح می دهد: «آب با نمک وارد آب تبخیر می شود و نمک می ماند آب بیشتر با نمک وارد می شود و همان روند تبخیر می شود و نمک باقی می ماند. “.

اما در مورد رنگ‌های زیبا که این دریاچه را بین عکاسان محبوب کرده‌اند چه می‌توانم گفت. نن رنگ‌ها مربوط به گونه‌های جانوران و گیاهانی هستند که در آب می‌شوند.

یک آبزی میکروسکوپی به نام روتیفر “وجود دارد که رنگ ارغوانی به آب می دهد. شما هم چنین می توانید رنگ ارغوانی را به دلیل حضور جلبک های سبز در آب مشاهده کنید و سپس می کنید.” رنگ سبز ا نارنجی در دریاچه های بسیار شور ظاهر می‌شوند.

این امکان وجود دارد که دریاچه‌های نمک به سرعت یخ نند نه به سرعت دریاچه‌های دیگر چرا که ش رور در د یخ یخ تن تر تر است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما