ایالات متحده به طور رسمی انقراض بیش از 20 گونه از حیوانات و گیاهان – زومیت را اعلام کرد

[ad_1]

به گفته مقامات آمریکایی ، شکارچی عاج که توسط شکارچیان پرنده در خلیج آرکانزاس شکار می شد و سسک باکمن ، پرنده آواز خوار با سینه زرد که زمانی بین جنوب شرقی ایالات متحده و کوبا مهاجرت کرده بود ، ناپدید شده است. آهنگ او طوطی ، که در جنگل های هاوایی زندگی می کند ، فقط به صورت ضبط شده در دسترس است. علاوه بر این ، امیدی برای نجات جان بسیاری دیگر از مرغ های دریایی آب شیرین وجود ندارد که زمانی آبراه ها و رودخانه های گرجستان را به ایلینوی بهبود بخشید.

به گزارش نیویورک تایمز ، مقامات حیات وحش ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کردند که 22 گونه و 22 گونه درخت و درختچه باید منقرض شده و از فهرست گونه های در معرض انقراض خارج شوند. این اعلامیه می تواند نشانه ای از آینده باشد و در بحران جهانی ، تنوع زیستی میلیون ها گونه را تهدید می کند و بسیاری دیگر در دهه های آینده منقرض می شوند.

بوته های عاج در سال 1935 در لوئیزیانا کاشته شد. حتی در آن زمان ، این پرنده نادر بود. بعدها با وجود درخواست مقامات محیط زیست و حیات وحش ، آسیاب ها و کارخانه های چوب بری شیکاگو درختان این منطقه را قطع کردند.

فعالیتهای انسانی مانند کشاورزی ، جنگل زدایی ، معدنکاری و سدها زیستگاههای حیوانات را از بین می برد و زیستگاههای باقی مانده را آلوده می کند. مردم بیش از حد درگیر شکار و ماهیگیری هستند. تغییرات آب و هوایی نیز یک تهدید جدی است. بریجت فاهی بر طبقه بندی خدمات شیلات و حیات وحش ایالات متحده نظارت می کند. او می گوید:

هر یک از این 23 گونه یکی از در معرض خطرترین گونه های میراث طبیعی کشور و تنوع زیستی جهان را نشان می دهد. این تلفات همچنین یادآوری نگران کننده ای است که انقراض نتیجه تغییرات محیطی بشر است.

انقراض شامل یازده پرنده ، هشت تخم حلزون آب شیرین ، دو ماهی ، خفاش و درخت است. بسیاری از آنها با تصویب قانون گونه های در حال انقراض در سال 1973 منقرض شدند. بنابراین ، شاید هیچ حفاظتی نتواند آنها را نجات دهد.

فیلم های Kauai او مربوط به دهه 1970 یا 1980 است

نوآ گرین والد ، مدیر گروه گونه های در معرض خطر در مرکز تنوع زیستی ، می گوید: “قانون گونه های در معرض خطر برای نجات همه جانوران زمان بندی نشده است.”

از زمان تصویب قانون ، 54 گونه در ایالات متحده از لیست گونه های در معرض خطر خارج شده است. زیرا جمعیت آنها بهبود یافته است. در حالی که 48 گونه به اندازه کافی پیشرفت کرده اند تا از لیست گونه های در معرض خطر به لیست گونه های در حال انقراض منتقل شوند. تا به امروز ، 11 گونه در خطر انقراض اعلام شده است.

دانشمندان می گویند بسیاری دیگر بدون حفاظت منقرض شده اند. اما با تغییر چشمگیر انسان ها در جهان ، هنوز کارهای زیادی برای حفاظت از گونه ها باید انجام شود. تنوع زیستی اساس سیستم اقتصادی اجتماعی است. با این حال ، ما هنوز نتوانسته ایم بحران انقراض را حل کنیم. “

در ماه مه ، مذاکرات میزگرد با توافق بر سر تنوع زیستی جهانی آغاز می شود. یکی از محبوب ترین پیشنهادات اخیر پروژه 30×30 است که هدف آن حفاظت از حداقل 30 درصد از اقیانوس ها و سرزمین های جهان تا سال 2030 است.

سان مارکوس گامبوزیا گونه ای در خطر انقراض است

آلودگی شهرهای مجاور تا حدی به دلیل کاهش جمعیت گونه ای به نام San Marcos gambozia در رودخانه سان مارکوس در تگزاس است. این ماهی آخرین بار در سال 1983 در طبیعت یافت شد

هیچ گونه گونه ای در این گونه به اندازه عاج ، بزرگترین چوب گل رز در ایالات متحده مورد بررسی قرار نگرفته است. این پرندگان که در جنگل ها و دریاچه های بومی جنوب شرقی زندگی می کنند ، با نابودی مهاجران اروپایی و فرزندان آنها جنگل ها و شکار پرندگان کاهش یافت. آخرین مستند در لوئیزیانا در سال 1944 دیده شد.

در سال 2004 ، دریانوردی به نام جین اسپارلینگ پس از یافتن درختچه ای شبیه بوته در باتلاق آرکانزاس ، جستجو را آغاز کرد. چند روز پس از شنیدن این خبر ، دو شکارچی پرنده باتجربه ، به نام های گالاگر تیم و بابی هریسون ، در جستجوی او پیوستند. روز دوم ، در حالی که با قایق خود قایقرانی می کردند ، این دو مرد قصد داشتند برای ناهار توقف کنند که ناگهان پرنده بزرگی از مقابل آنها پرواز کرد. هریسون به یاد می آورد: “من و تیم هر دو فریاد زدیم” عاج “. با انجام این کار ، پرنده ترسناک و غایب شد. اما آنها اصرار دارند که بر اساس الگوی خاص روی بالهای پرنده ، آنها مطمئن هستند که کبوتر عاج عاج است و جغد نیست ، که نزدیکترین خویشاوند پرنده است.

گروهی از دانشمندان دانشگاه کرنل ، بر اساس چندین یافته دیگر ، چندین مورد را مشاهده کردند و بعداً در سال 2005 یک فیلم مبهم در مجله ای علمی تهیه کردند و گزارش دادند که هنوز در ایالات متحده کوه نر (Campephilus principalis) وجود دارد. با اعلام این خبر ، جنجال به پا شد. برخی از کارشناسان استدلال کرده اند که این ویدیو درباره چوب گل رز کوتاه است. تلاش های مکرر تیم حیات وحش برای یافتن پرنده ناموفق بوده و بسیاری از کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که این پرنده منقرض شده است.

ایمی تراهان ، زیست شناس از خدمات شیلات و حیات وحش ، آخرین ارزیابی سر پرنده را تکمیل کرد. او می گوید باید بر اساس بهترین شواهد نتیجه گیری کند. تراهان سرانجام انقراض این پرنده را تأیید کرد. او گفت: “این احتمالاً یکی از سخت ترین کارهایی بود که من در حرفه ام انجام دادم و واقعاً باعث گریه من شد.”

نوکوپو در خطر انقراض

Nokopo و Maui از سال 1996 تاکنون مستند نشده اند

این جزیره ، جایی که حیات وحش به طور جداگانه توسعه یافته است ، به دلیل ورود گونه های دیگر به دست انسان ، به شدت تحت انقراض قرار گرفته است و این 11 گونه از هاوایی و گوام در خطر انقراض فهرست شده اند.

تخم ها ، بزها و گوزن ها زیستگاه های جنگلی را نابود کرده اند. تمساح ها و میمون ها و مارهای درختی پرندگان قهوه ای و خفاش های بومی را شکار می کنند. این پشه بی سابقه در هاوایی در دهه 1800 با قایق به زمین وارد شد و توسط یک پرنده آلوده به مالاریا کشته شد.

مقالات مرتبط:

هاوایی در گذشته محل زندگی بیش از 50 گونه پرنده بود که عسل خود را می شناسند. برخی از این پرندگان دارای رنگ های روشن و منقارهای منحنی بلند هستند که برای نوشیدن شهد گل استفاده می شود. با توجه به انقراض در این دسته ، تنها 17 گونه پرنده باقی مانده است.

تقریباً همه گونه های بازمانده تحت فشار شدید هستند. پرندگانی که در سطوح بالاتر زندگی می کنند در حال حاضر از مالاریای پرندگان در امان هستند. زیرا این محیط برای پشه ها بسیار شلوغ است. با این حال ، به دلیل تغییرات آب و هوایی ، پشه ها هنوز در مناطق مرتفع گسترش می یابند. میشل بوگاردوس از سرویس شیلات و حیات وحش اقیانوس آرام می گوید: “ما شاهد کاهش جمعیت هستیم که با افزایش پشه ها در نتیجه تغییرات آب و هوایی مرتبط است.” او گفت که تنها گونه ها در برابر مالاریا مقاومت نشان داده اند. بنابراین ، اگر جمعیت پشه ها در زیستگاه کنترل نشود ، تقریباً به طور قطع منقرض می شوند.

حلزون های آب شیرین در خطر انقراض

مجموعه فوق از داده های مخزن موسسه اسمیتسونین شش گونه را در فهرست چهارشنبه نشان می دهد.

صدف های آب شیرین یکی از خطرناک ترین گونه ها در ایالات متحده هستند. اما دانشمندان درباره هشت گونه ذکر شده در لیست اطلاعات کافی ندارند تا علت انقراض آن را مشخص کنند.

به گفته زیست شناسان ، این انقراض ها ممکن است مربوط به مخازن بشر صدها سال پیش باشد و اساساً به رودهایی تبدیل شود که صدف در دریاچه ها زندگی می کند. آیا تغییرات مسکن بر برخی جنبه های چرخه زندگی عادی آنها تأثیر می گذارد؟ آیا این فیلترهای آب برای رسوبات یا آلودگی آب مضر هستند؟

صدف کم رنگ بر اساس اقتباس است که طی سالها تکامل تکامل یافته است. صدف ماده با توجه به گونه های مختلف ماهی های مختلف را با اجزای کوچک مانند ماهی کوچک ، کنه ، حلزون ، حشرات یا کرم ها می مکد. سپس آنها لاروهای خود را در بدن ماهی رها می کنند تا به ماهی متصل شوند و سرپناهی برای کمک به پراکندگی لاروها در اختیار آنها قرار می دهند.

دلیل انقراض صدف ممکن است به دلیل برداشتن یا از بین رفتن ماهی باشد. تایلر هرن ، زیست شناس خدمات شیلات و حیات وحش ایالات متحده ، در زمینه احیای زمین کار می کند. وی گفت: “من فکر نمی کنم ما به طور کامل درک کنیم که چه چیزی را از دست داده ایم.” این صدف ها رازهایی دارند که ما هرگز آنها را نخواهیم دانست. “

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما