ایران ایر چارتر خرید اینترنتی بلیط هواپیما ،خرید بلیط هواپیما ، بلیط چارتر ،فروش بلیت های چارتری و سیستمی

پس قبل از اینکه به سراغ خرید بلیط سیستمی بروید، قیمت‌های بلیط چارتری را در یوتراوز مقایسه کنید، شاید این‌بار خرید بلیط چارتر به نفعتان باشد! این روزها با افزایش هزینه‌های سفر، تلاش برای پیدا کردن راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزان بیشتر شده است و این مسئله سبب شده، بلیط هواپیما چارتر گل سرسبد بلیط‌های هواپیما به‌شمار آید. اما پیدا کردن بلیط هواپیما چارتری ارزان کار دشواری است و نیاز به جستجو بسیار و رصد کردن سایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما چارتر را دارد تا بتوانید بلیط پرواز چارتری خود را از سایتی بخرید که اعتبار لازم را داشته باشد.

بنابر اعداد و ارقام، پرترددترین فرودگاه کشور در زمینه پروازهای داخلی پس از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد است. بنابراین در میان پروازهای داخلی، بلیط چارتر تهران مشهد در مسیر رفت و بلیط چارتر مشهد تهران برای بازگشت جز پرطرفدارترین مسیرها برای پروازهای چارتر داخلی هستند. پرواز چارتری به معنای اجاره دربست تمام یا بخشی از صندلی‌ها (بلیط‌ های) هواپیما است. در این شرایط یک ایرلاین، بخشی یا تمام صندلی‌های یک هواپیما را برای مدتی در اجاره خود قرار داده و سپس نسبت به فروش بلیط به مسافران (غالبا در فرمت تورهای مسافرتی)، اقدام می‌کند. البته همیشه امکان فروش تکی پرواز چارتر به مسافرانی که خارج از الگوی خرید تور، اقدام به مسافرت می‌کنند، نیز وجود خواهد داشت.

در رزرو بیشتر خطوط هوایی خارجی، یعد از رزرو پرواز، امکان انتخاب صندلی در سایت خود خط هوایی، با وارد نمودن شماره خرید و نام و نام خانوادگی وجود دارد. همین طور در بعضی مواقع انتخاب صندلی با هماهنگی آژانس نیز امکانپذیر است. سامانه بهترین نرخ مسیر انتخابی را تا 15 روز آینده برای شما نمایش میدهد.

از نظر بسیاری از گردشگران بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر کیش، اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه است. هواپیمایی کیش ایر با ارائه پروازهای باکیفیت داخلی، همواره توانسته رضایت مسافران را کسب کند. اطلاعات کامل پروازهای کیش ایر و بلیط چارتر هواپیمایی کیش ایر را می‌توانید در صفحه هواپیمایی کیش ایر مطالعه کرده و خریداری کنید. هواپیمایی آسمان نیز دیگر هواپیمایی کشورمان است که طیف بسیاری پروازهای داخلی و برخی پروازهای خارجی را ارائه می‌دهد.

بلیط چارتری هواپیمایی آسمان را نیز با قیمت ارزان می‌توانید خریداری کنید. سخن پایانی
در بالا مطالبی را در خصوص معرفی بلیط چارتر و انواع آن مطالعه کردیم. سال‌ها پیش پاسخ به این پرسش که آیا بلیط چارتر کنسل می‌شود، با یک “نه” بزرگ همراه بود، اما قوانین مانع این موضوع شده و کنسل شدن پرواز چارتری نیز مانند سایر پروازهای معمولی، مشمول پرداخت جریمه از سوی مسافر یا پرداخت کامل نرخ پرواز از سوی شرکت هواپیمایی، گشت. توصیه می‌کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و آن‌ها را نیز با این سرفصل و زوایای مختلف آن، آشنا سازید. همچنین اگر مایل هستید مقاله قوانین تاخیر در پرواز را مطالعه بفرمایید تا اطلاعات جامع تری در مورد قوانین پروازها داشته باشید. به دلیل آنکه دیجی چارتر آژانس های مختلفی را پوشش می دهد، پروازهای خطوط هوایی و ایرلاین های مختلفی را عرضه می‌نماید.

راهنمای سفر چارتر118 16

البته توجه داشته باشید اساساً نرخ پروازهای چارتری به نسبت زمان به صورت متغیر محاسبه می‌شود. در حقیقت نرخ این گونه پروازها برای زمان‌های پرتقاضا تفاوت چندانی با پروازهای سیستمی ندارند. اما از طرف دیگر این نرخ در فصول خلوت تر به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد. دراین مقاله می خواهیم شما را با مفاهیم  بلیط هواپیما چارتر و نحوه خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت آشنا کنیم.انواع مختلف بلیط هواپیما چگونگی رزرو و خرید بلیط هواپیما با قیمت های باورنکردنی را یاد خواهید گرفت. در پایان  می توانید بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف بخرید .هرچند به نظر باورنکردنی است .اما ارزش دارد که چند دقیقه وقت خود را برای خواندن این مطلب اختصاص دهید.

چارتر

بسیاری از مسافران سفر به جزیره کیش را فرصت خوبی برای خرید و گشت و گذار خانوادگی و دوستانه می دانند. بلیط چارتر کیش از طریق فلایتیو با کمترین هزینه برای کاربران ارایه می شود. از جمله مسیرهای پر ترافیک چارتری می‌توان به بلیط هواپیما مشهد تهران، بلیط هواپیما تهران تبریز، بلیط هواپیما مشهد کرمان و موارد دیگری اشاره کرد. چارتر هواپیما به دو صورت چارتر کامل (Full Charter) و چارتر صندلی (Seat Charter) انجام می‌شود.

رزرو تلفنی بلیط داخلی خانم احمدی

استرداد بلیط چارتر معمولا به سختی امکان پذیر است بنابراین زمانی که از سفر خود اطمینان دارید نسبت به رزرو این نوع بلیط اقدام کنید. همچنین از پر طرفدارترین پروازهای چارتری می‌توان به بلیط هواپیما تهران استانبول، بلیط هواپیما تهران مشهد و بلیط هواپیما تبریز تهران اشاره کرد. شرکت‌های چارترکننده تمام بلیط‌های هواپیما را خریداری می‌کنند و به مرور می‌فروشند، هرچه زمان پرواز نزدیک‌تر باشد و بلیط‌ها به فروش نرفته باشد. اگر چه می‌توان بلیط چارتر را به صورت انفرادی نیز خریداری کرد، اما معمولا این بلیط‌ ها در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار گرفته و در قالب تورهای مسافرتی به فروش می‌رسند. در پرواز های چارتری نرخ بلیط بر اساس عرضه و تقاضای مسافران از جانب تامین کننده تعیین میگردد و در هر لحظه قابل افزایش و یا کاهش است. از آنجا که جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی در این شهر قرار دارد، بلیط چارتر تبریز آن نیز در زمان های اوج سفر توسط آژانس های مسافرتی به فروش می‌رسد.

به صورت کلی، قیمت بلیط مسافر کودک  برابر با  50 الی 100 درصد بلیط بزرگسال، و قیمت بلیط مسافر نوزاد 10 درصد بلیط بزرگسال است. اما شاید شناخته شده ترین تفاوت پروازهای چارتر ۷۲۴ی قیمت پایین‌تر آن‌ها تعریف شود. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید، چارتر گزینه‌ی خوبی است.

  • همچنین در بلیط های چارتری، چنانچه همراه خود کودک (2 تا 12) سال داشته باشید، بلیط سیستمی نرخ کمتر و مخصوص به این سن را خواهد داشت اما در رزرو بلیط هواپیما چارتر نرخ بلیط برای این محدوده سنی مطابق نرخ بلیط بزرگسال محاسبه خواهد شد.
  • چراکه با توجه به افزایش گاه‌وبی‌گاه قیمت بلیط هواپیما، روزبه‌روز به طرفداران بلیط‌های چارتری افزوده می‌شود.
  • اف همان تخفیف است به زبان انگلیسی و بلیط اف خورده هواپیما به معنای بلیط های تخفیف خورده هواپیما است.off همیشه مورد توجه کلیه خریداران کالا و خدمات بوده است.
  • اراچارتر کار خود را در سال 1396 آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتبار خود را در بین فروشندگان بلیط هواپیما بصورت آنلاین بالاتر ببرد.

تیم توسعه کسب و کار فلایتیو با بررسی دقیق بازار و خواسته‌های مشتری، مقاصد محبوب را انتخاب کرده و تلاش می‌کند تا چارترینگ بلیط بهترین قیمت را برای مقاصد مختلفی داخلی و خارجی ارائه دهد. البته که فلایتیو در دیگر بخش‌ها هم همیشه تلاش کرده تا بهترین قیمت را به کاشفان خود ارائه دهد. هدف ما این است که با تسهیل امکان سفر از طریق کاهش هزینه، تجربه بهتری را ایجاد کنیم. واژه چارتر در لغت به معنی اجاره هواپیما و یا صندلی است که معمولا از سوی شرکت‌های هواپیمایی به آژانس‌ها و موسسات گردشگری ارایه می‌شود.

شایان ذکر است مسئولیت قیمت گذاری نیز بر عهده چارتر کننده است و چارتر دهنده وظیفه ای در این خصوص ندارد. اگر قرارداد چارتر بین یک چارتر دهنده و یک چارتر کننده انجام شود مسئولیت فروش کامل ظرفیت چارتر شده و ریسک آن که در اینجا منظور صندلی های هواپیما است نیز بر عهده چارتر کننده است. به عبارت دیگر در صورتی که چارتر کننده (دفتر خدمات مسافرتی) نتواند همه ظرفیتی را که اجاره نموده است، استفاده کند یا به فروش برساند چارتر دهنده (شرکت هواپیمایی) تعهدی ندارد و او مبلغ اجاره منعقد شده را دریافت خواهد نمود.

  • برای خرید بلیط چارتر هواپیما و پروازهای چارتری می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید.
  • آژانس‌های هواپیمایی معمولا برای مسیرهای پرتردد، تعدادی از صندلی های هواپیما را از قبل با قیمتی ارزان، از شرکت های هواپیمایی خرید می کنند و خودشان به صورت مستقیم به مسافران می‌فروشند.
  • بلیط‌های سیستمی چون به صورت مستقیم از ایرلاین خریداری می‌شوند، نرخ‌های مصوب و ثابتی دارند که قابل تغییر نیست.
  • در حالی که این امکان برای بلیط سیستمی وجود دارد و شما بخشی از مبلغ بلیط را پس از کسر جریمه کنسلی دریافت خواهید کرد.

باتوجه به اینکه بلیط چارتر هواپیما در زمان‌های اوج سفر ارزان نیست بنابراین پیشنهاد می‌شود بلیط چارتر را در زمان‌های خلوت خریداری کنیم. هر چه به زمان پرواز نزدیک شویم و بلیط‌ها فروش نرفته باشد، چارترکننده قیمت بلیط‌ها را کاهش می‌دهد. بلیط چارتر اجاره صندلی، به در اختیار گرفتن و در اجاره درآوردن بخشی از صندلی‌های یک پرواز در یک مسیر معین، به وسیله شرکت یا اشخاص گفته می‌شود. البته زمانی که صحبت از بلیط چارتر اجاره صندلی باشد، این امکان وجود دارد که شماره صندلی‌ها از پیش مشخص بوده یا تنها تعداد صندلی‌های تحت اجاره معین باشد. در حالت دوم، چارترکننده تنها تعدادی از صندلی‌های پرواز را به اجاره خود در آورده و قطعیتی در خصوص شماره صندلی‌ها وجود ندارد.

در نظر داشته باشید که معمولا پس از سپری شدن این مدت، امکان کنسلی بلیط وجود نخواهد داشت. قیمت بلیط هواپیما در دیجی چارتر ، به صورت برخط و آنلاین قابل رویت است و امکان مقایسه قیمت‌های بلیط هواپیما و قیمت پروازهای مختلف برای شما فراهم است. با جستجوی راحت بلیط هواپیما، نه تنها همه بلیط های مختلف را مونیتور می نمایید، بلکه با یک کلیک می‌توانید قیمت هایی که در آن مسیر وجود دارد را با هم ببینید و خرید بلیط هواپیمای تان را انجام دهید. زمانی که یک شرکت هواپیمایی یک پرواز بصورت کامل یا تعدادی صندلی را از ایرلاین کرایه کرده و به مخاطبان خود می‌فروشد؛ به اصطلاح پرواز چارتر است و شما بلیط چارتر خریداری می‌کنید. برای خرید بلیط هواپیما 70 درصد تخفیف به این نکته دقت کنید در زمان های خاص مثلا تولد امام رضا بلیط مسیر تهران به مشهد به اوج می رسد و برخلاف آن بلیط هواپیما مشهد به تهران به کف قیمت خود می رسد این همان زمانی است که می توان بلیط را با 70 تا 80 درصد تخفیف خرید. اگر به نکات کلیدی که اشاره میکنیم توجه کنید حتما همیشه با بهترین نرخ بلیط خود را خواهید خرید.

چارتر

همانطور که می دانید بلیط چارتر مشهد یکی از پر فروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی می باشد. از این رو بدیهی است که این حجم از تقاضا موجب گردد تا خرید بلیط چارتر مشهد در تعطیلات و سایر سیزن های سفر با کمی دشواری صورت پذیرد. موضوعی که سبب شده است تا بسیاری از فعالان حوزه گردشگری، سامانه های خرید آنلاین بلیط هواپیما را در هر شرایط زمانی و مکانی برای خرید بلیط چارتر مشهد پیشنهاد کنند.

این شهر زیارتی با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت و ۲٬۷۶۶٬۲۵۸ نفر جمعیت، پرجمعیت ترین شهر ایران پس از تهران است. بعد از آن شما به درگاه اینترنتی بانک وصل خواهید شد که باید شماره کارت بانکی، رمز دوم ، تاریخ انقضا را وارد کنید و روی دکمه پرداخت کلیک کنید. این شهر که از جمله شهرهای تاریخی ایران با پیشینه ای قابل توجه محسوب می شود، در طول تاریخ همواره نقش مهمی در رویدادهای تاریخی و فرهنگی کشورمان ایران داشته است.

ضمانت بلیط چارتر توسط فلایتیو

فلای تودی امکان دسترسی به برنامه پروازی همه ایرلاین‌های معتبری که در مسیر پروازی موردنظر شما پرواز دارند، به شما می‌دهد؛ بنابراین امکان خرید ارزانترین بلیط‌ها را خواهید داشت. نتایج جستجوی بلیط که برای شما نمایش داده می‌شود، به ترتیب از ارزانترین‌هاست و با خیال راحت می‌توانید خرید بلیط ارزان چارتر را در فلای تودی انجام دهید. آسترین، ایرلاین اتریشی است که با بهره‌گیری از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس و جت‌های کوچک مسافربری، پروازهای بسیاری به مقاصد دور و نزدیک دارد. برای خریداری بلیط چارتری پروازهای آسترین، در قسمت فیلترهای جستجو، بلیط چارتر و هواپیمایی آسترین را انتخاب کنید. لوفتهانزا بزرگترین ایرلاین آلمان و قاره اروپاست و نزدیک به 100 سال است که فعالیت می‌کند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما