اینستاگرام با معرفی ویژگی های جدید کاربران را به دوری از این پلتفرم دعوت می کند

[ad_1]

مدتی است که اینستاگرام هدف اتهامات متعددی مبنی بر آسیب رساندن به سلامت روان کاربران به ویژه نوجوانان قرار گرفته است. اکنون این شبکه اجتماعی قصد دارد ویژگی Take a Break را آزمایش کند تا به کاربران کمک کند زمان خود را در این پلتفرم مدیریت کنند و زمانی را دور از آن بگذرانند.

مدیر عامل اینستاگرام آدام موزری می گوید این پلتفرم در حال آزمایش یک ویژگی مورد انتظار “شکست” است که زمان صرف شده در شبکه اجتماعی را به کاربران یادآوری می کند.

موری در توییت شما وی با معرفی این قابلیت توضیح داد Take a Break پس از مدتی مشخص، کاربران را به دوری از اینستاگرام تشویق می کند. او اضافه کرد که این ویژگی به عنوان بخشی از تلاش شبکه اجتماعی گسترده تر برای کنترل بیشتر افراد بر تجربه اینستاگرام خود معرفی شده است. موصری در پایان ویدیوی خود گفت:

ما می خواهیم مطمئن شویم که ابزارهایی برای تبدیل اینستاگرام به مناسب برای شما داریم.

اینستاگرام

ویژگی Take a Break در حالی در حال آزمایش است که به گفته فرانسیس هاوژن، مهندس اطلاعات و دانشمند اطلاعات آمریکایی، به کنگره شهادت داده است که اینستاگرام می تواند تأثیر منفی بر سلامت روان افراد جوان (سابق) که به صورت داخلی بررسی می شوند، داشته باشد. برخی از نوجوانان به محققان گفته‌اند که احساس «وابستگی» به اینستاگرام دارند، اما هیچ ویژگی خاصی وجود ندارد که استفاده از آن را کاهش دهد.

در مصاحبه ای با CNN ماه گذشته، نیک کلگ، معاون اینستاگرام در امور جابز جهانی، گفت که آنها در حال کار بر روی Take a Break و سایر ویژگی های مشابه با توجه به وضعیت نوجوانان هستند. او گفت: «وقتی سیستم تشخیص می‌دهد که نوجوانان دائماً محتوایی را بررسی می‌کنند که برای آنها مفید نیست، ما آنها را مجبور می‌کنیم به محتوای دیگر نگاه کنند.

با این حال، سخنگوی شرکت تایید کرد که کاربران برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن های خود را ثبت کنند، اما به نظر می رسد اینستاگرام برای همه نوجوانان اعلامیه فعال سازی ارسال خواهد کرد.

با توجه به عکس های ارائه شده، به نظر می رسد این ویژگی نکاتی مانند «نفس عمیق بکش» یا «به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید» را در زمان مشخصی به کاربران خود ارائه می دهد تا مدتی از اینستاگرام دور بمانند. مصری همچنین توضیح داد که اینستاگرام برای ویژگی های خود با کارشناسان شخص ثالث مشورت کرده است و این ویژگی از ماه آینده به طور گسترده راه اندازی خواهد شد.



[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما