اینی قیمت دلار امروز شنبه ۱۶ نمن ۱۴۰۰

[ad_1]

.رارو– تمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه شانزدهم بهمن با دو احتمال سروکار دارد. اسکناس آمریکایی یا روند نزولی هفته گذشته را ادامه می‌دهد و از نیمه کانال 27 هزار تومان عقب می‌رود یا یمین حوالی می‌ماند و نو. زازار آرزوی ایران سومین هفته نمن 1400 را می‌کند که شاید شایعه برخی از آنها باشد نرخ این اسکناس آخرین روز کاری در هفته با لمس عدد 27 هزار و 550 مومان به کمترین ارزش خود در این مدت گذشته رسید و حالا امروز احتم درسوی مقابل اتفاقات شب گذشته پشت خطی دیگر را نشان می دهد. اهمه شب دلار فردایی ۲۷ هزار و ۵۳۰ رخد و فروش شد. در اولین روز هفته نوسان محدودی داشته باشید.

تمت دلار در کمترین سطح سه ماهه

. . .. . اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید. روز دهم آبان امسال با نام دلار روی تابلو صرافیها رقم 27 هزار و 550 تومان به دست آمد و طی این مدت اسکناس آمریکا یک بار تا قله 31 هزار و 100 تومان پیش رفت و روز چهاردهم بهمن دوباره 27 هزار و 550 تومان خرید و فروش شد. . این شرایط بازار آزاد است و در صرافی ملی دمار دولتی طی روز‌های اخیر رفت و برگشت‌هایی حوالی مرز ۲۵ رار تومان است. روز پنجشنبه چهاردهم بهمن دلار در صرافی ملی ۲۵ هزار و مومان فروخته می‌شد. ینی تفاوت این اسکناس بین بازار آزاد و رافی‌های منتخب معادل دو هزار و 300 مومان بود.

واکنش بازار به انال‌های سیاسی

دلار تحت تاثیر قرار و امروز‌های سیاسی ارزان شده شنبه شانزدهم بهمن همین پالس‌ها می‌توانند باعث تداوم روند نزول اسکناس شوند. درست است که همده خبرهای منتشر شده از مذاکرات احیای برجام جنبه رسمی ندارند اما همان نال‌های نصف و نیمه فعلا با استقبا نیستند. در ساعت گذشته مهمترین خبرها درباره مذاکرات برجام سفر علی باقری‌کنی و ذم‌نظرکننده ایرانی به وین و اظهارنظری . . . . . دلار آزاد بعد از سه ماه به نیمه کانال ۲۷ رار تومان رسیده و نیست امروز با چنین خبرهایی

تمت دلار در پشت‌خطی

تمت دلار در پشت‌خطی دیروز نوسان محدودی داشت. . . . . . رقم پایانی 27 راتر و مومان، نرخ بالاترین دلار در رقم پایانی دود و این دد در کمترین سطح دود 27 هزار و 460 مومان به‌ثبت است. اینی نوسان دلار در پرداخت پشت‌خطی دیروز فقط ۷۰ تومان بوده است. رین نرخ دلار آزاد روز پنجشنبه هفته ۲۷، ۲۷ هزار و ۵۵۰ مومان بود و این اسکناس در خرید و فروش های فردی ۲۷ رار و ۵۳۰ مومان ار بود. این بازارهای عمده در جریان خرید و فروش اولین روز هفته از دلار انتظار نوسان محدودی دارند.

قیر قیمت دلار در پشت‌خطی

عروع معامله

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۷ وار و ۵۰۰ مومان

۲۷ وار و ۴۶۰ مومان

۲۷ وار و ۵۳۰

۷۰ تومان

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما