ا 1لال 1 – 0ر 0 ؛ شیرین‌ترین سه امتیاز ::ل :: ورزش سه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر، استقلال موفق شد با ارائه نمایشی دیدنی بخصوص در نیمه اول، با یک پیروزی یک بر صفر دیگر ضمن حفظ صدر جدول، فاصله اش را با پرسپولیس به عدد 5 امتیاز و به مرمانی نزدیک تر شود.

این دیدار حا بازی پردامنه و پرتعداد استقلال آغاز شد. ا در همان بازی ابتدایی و دقیقه دوم می‌توانستند به بل برسند اما بی دقتی بهترین گلزن این تیم مانع از این امر شد. ساس خوب زن زاده در موقعیتی ایده آل به کوین یامگا رسید اما این بازیکن قدر فرصت پیش همده را ندانست و ضربه آرام او را ا… . . . . .

انمانوف که در این بازی خوب ظاهر شده بود، می توانست اولین گلش را به ثمر برساند که توت راه دور او را ایمان صادقیر. پس از این برنامه بود که فجر نیز خودی نشان داد. ارسال کاشته زنده روح به روی دروازه استقلال با ضربه سر چشمی همراه شد که توپ پس

در 29 دقیقه عزیزبک انمانوف می شود یک ل دیدنی را به ثمر بسیار. این بازیکن در گوشه گوشه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی فنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد که ایمان صادقی ستاره بی چون و چرای فجر در این بازی، با واکنشی فوق العاده توپ را راه کرنر کرد. یک بازیکن یک دقیقه بعد با حرکتی دیدنی از میان 3 مدافع فجرسپاسی عبور کرد و ضربه

استقلال روی کرنر به دست می آید به گل برسد. ارسال مهدی پور با ضربه سر ژستد همراه شد. در کشمکش میان بازیکنان برای تصاحب توپ ، سلمانی صاحب توپ شد که از بالای دروازه به بیرون رفت. در آخرین بازی دقایق در نیمه نخست باز هم آمانوف بود که روی دروازه حریف خطرساز شد. س لا سلمانی با پاس پشت وا و دیدنی زن زاده همراه شد که توپ به عزیزبک رسید و شوت این بازیکن

ایمان صادقی در همان ابتدای نیمه دوم باز هم یک واکنش دیدنی را از خود نشان داد. شوت سرکش زبیر نیک نفس از پشت جریمه را سنگربان فجر با واکنشی به موقع دفع کرد و توپ به نرنر رفت. روی آن کرنر بود که لالاخره استقلال استقلال جواب داد. ارسال مهدی پور در دهانه دروازه به یمی رسید که مدافعین فجر توپ او را دفع کردند. در که زنده روح درون درون جریمه خودی صاحب توپ بود، به دنبال یار خالی بود تا به او پاس دهد که سلمانی روی پای او آمد و پس از تصاحب توپ، ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ با اشتباه ایمان صادقی در تشخیص بود. مسیر توپ، وارد دروازه شد و در نهایت استقلال موفق به گلزنی شد.

. . . . آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟ در دقیقه 83 یک رار دیگر ایمان صادقی بازیکنان استقلال را ناکام گذاشت. توت راه دور نر نیک نفس را این سنگربان آماده با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد. لحظاتی بعد از ارسال خدری درون محوطه جریمه به علیاری رسید که شوت او از بالای دروازه به ورون رفت.

لحظه تلف شده بازی شاهد دو صحنه فوق العاده حساس بود. پرتاب اوت خدری درون محدوده جریمه به بازیکنان فجر رسیدند که آنها حتی موفق به عبور از حسینی شدند اما زاویه ای برای علیاری تنگ شد و مدافعان استقلال با حضور در موقعیت توپ را راه کرنر کردند. در آخرین بازی های مهدی مهدی پور با شوتی سنگین تیرک دروازه را به لرزه درآورد و در نهایت بازی با همان تک گل سلمانی به سود استقلال به پایان رسید تا آبی ها با رسیدن به امتیاز 47، موفق شوند اختلاف را با پرسپولیس افزایش دهند. .

زیازی از هفته نوزدهم بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر
بهارشنبه: 12/04/1400 . تاریخ: 19:00
ورزشگاه: آزادی تهران / بدون تماشاگر
هروه داوری: رضا عادل / کمک :ا: علیرضا ایلدروم – ننتظاری ; داور چهارم: امیر سامان سلطانی / ناظر: ابوطالب طاهریان

کیبرکیب استقلال:

حسید حسین اینی
روزبه چشمی
ر نیک‌نفس
م مد دانشگر
مهدی مهدی پور
سر سلمانی
حالح حردانی
امیرحسین حسین زاده (86- هد مهری)
کوین یامگا
آ انمانوف (60- امیرعلی صادقی)
رودی ژستد (86- ارسلان مطهری)

بیرمربی: فرهاد مجیدی

کیبرکیب فجرسپاسی:

ایمان صادقی
مقمد قنبری
یلی مولایی
رضا علیاری
مید نعمتی (80-گرام گودرزی)
احمدرضا زنده روح (80- یلی نبی زاده)
دانیال کردستانی (59- محمدعرفان معصومی)
سفوسف وکیا
اتابک زارعی
فرزان دانا
مکمد کاظمی (59- هن مهربان)

بیرمربی: علی اصغر کلانتری

تارت زرد:

روزبه چشمی (35) روزبهی ژستد (43)

دانیال کردستانی (38) رضا علیاری (67) رفان دانا (75)

حرح گل‌ها:

استقلال یک – فجرسپاسی صفر (دقیقه 54: سر سلمانی): کرنر ارسالی مهدی پور در دهانه دروازه چش یمی رسید که این بازیکن از این توپ استفاده کند. در که توپ روح زنده را در اختیار داشت، سلمانی پاس او را قطع کرد و در ادامه این بازیکن با شوت به سمت دروازه، سرانجام ایمان صادقی را مغلوب کند و گل نخست را برای استقلال به ثمر رساند.

اتفاق ویژه:

استقلال بدون هر دو مدافع اصلی خودش نیز کلین شیت می کند. پ شوشان در روزی که شاوش یزدانی و ن مرادمند را در اختیار نداشتند، زیازی چشم‌نوازی را ارائه کردند و موقعیت هر پرشماری را ارائه کردند. ر دو مدافع پ شوش روی سکوها حضور داشتند و از نزدیک شاهد پیروزی تیمشان بودند.

بازیکن برین:

ایمان صادقی روز فوق العاده ای داشت. یازیکنی که بارها و بارها مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و حداقل 6 موقعیت مسلم گلزنی را از استقلالی ها گرفت. در روزی که امیرحسین حسین زاده و عزیزبک انسانوف بسیار خوب ظاهر شدند،

ساعت ساس:

دقیقه 2: استقلال روی یک حدحمله سریع صاحب موقعیت بسیار خوبی شد. ساس یالی حسین زاده در شرایط استثنایی به یوین یامگا رسید که ضربه به بغل پای این بازیکن،

دقیقه 7: امیرحسین حسین زاده پس از یک استپ سینه در پشت محوطه جریمه، یک شوت خطرناک دروازه فجر را تهدید کرد که توپ از کنار.

دقیقه 17: در دقایقی که استقلال مالکیت بازی را در دست داشت، یک موقعیت دیگر را به دست آورد. ارسال حردانی به روی دروازه نصیب ژست شد که بربه سر این بازیکن به ورون رفت.

دقیقه 21: یکلیک راه دور و دیدنی آمانوف پا پای چپ را ایمان صادقی از گوشه دروازه بیرون د.

دقیقه 23: ارسال زنده روح روی یک ضربه کاشته به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که این بازیکن خوش شانس بود که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه سیدحسین حسینی به بیرون رفت که داور کرنر اعلام کرد.

دقیقه 25: کترکت دیدنی حسین زاده از سمت راست یک موقعیت خوب را برای استقلال ایجاد کرد که ارسال این بازیکن با ضربه سر کوین یام

دقیقه 29: بازی خوب بازیکنان استقلال با شوت دیدنی آمانوف همراه شد که ایمان صادقی با واکنش فوق العاده، به زیبایی توپ ر.

دقیقه 30: کترکت استثنایی آمانوف و عبور او از میان 3

دقیقه 31: کرنر ارسالی به روی دروازه ابتدا با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که در ادامه پس از کش و قوس و تلاش بازیکنان بر سراحب توپ، سلمانی صاحب موقعیت شد که این بازیکن به آسمان زده شد.

دقیقه 39: ارسال خطرناک یوسف وکیا از سمت راست، در دهانه دروازه توسط صالح حردانی دفع شد.

دقیقه 42: ارسال سلمانی به روی پشت دروازه نصیب حسین زاده شد و این بازیکن با یک پاس دیدنی

دقیقه 50: ر نیک نفس یکا یک توت راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپ

دقیقه 71: کرنر ارسالی بازیکنان فجر با دفع توپ حسینی همراه شد که زنده روح با ضربه ای روی پا از پشت محوطه جریمه، قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: س س ی ی ی گ گ گ گ گ گ گ گ گ گ گ گ گ……………

دقیقه 83: توت محکم و راه دور نر نیک نفس پس از برخورد به زمین با واکنش دیدنی ایمان صادقی راهی کرنر شد.

دقیقه 87: ارسال خدری درون محوطه جریمه به رضا علیاری رسید که این بازیکن پس از استپ سینه، به توپ ضربه زد و شوت او زال.

دقیقه 90: کترکت دیدنی کوین یامگا عبا عبور او از میان دو مدافع فجر همراه شد. . . . . .

دقیقه 90 + 4: روی پرتاب اوت بلند خدری، توپ در دهانه دروازه به بازیکنان فجر رسید که علیاری پس از دریبل حسینی با دروازه خالی شد اما با تنگ شدن زاویه، بازیکنان استقلال موفق شدند توپ را به کرنر بفرستند.

دقیقه 90 + 5: استقلال روی ضدحمله و رح خوب امیرعلی صادقی صاحب توپ د که توپ شوت دیدنی مهدی پور نیز پس از برخورد به تیرک دروازه به پشت ایمان صادقی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در حاشیه:

* با توجه به اینکه امروز رسما اعلام شد سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند، دو مدافع استقلال باید به سربازی بروند خدمت کنند و دیگر نمی توانند در ترکیب آبی پوشان بازی کنند، ناراحتی در چهره این دو بازیکن و مربیان و بازیکنانی که دیده می شوند.

* ایدانی و مرادمند همراه سایر بازیکنان به ورزشگاه آمده اند تا از نزدیک نظاره گر بازی باشند.

* از ورود بازیکنان تیم استقلال ف فرهاد مجیدی به سیاوش یزدانی گفت که بازیکنان رای صحبت نمی کنند. .دانی هم خطاب به آبی‌ها گفت: یلی تحت فشار هستیم و از همه جا به آنها کمک می‌کنند. رف‌مان را در زمین می‌زنیم و دوست دارم این سه امتیاز را بگیریم. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است و امیدوارم همیشه موفق باشید.

* من مرادمند که در رختکن حضور داشت از صحبت های احساسی یزدانی هم تیمی هایش را در آغوش گرفت.

* شانون مشوقین طرح استقلال را به پیل پیراهن این تیم با عنوان (ها مم) روی سکوها به نمایش در آورده است.

* پیش از شروع مسابقه فرهاد مجیدی به سرمربی تیم فجر سپاسی خوشامد گفت و با وی عکس یادگاری گرفت.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما