بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور |انتخاب رشته کنکور

  • The best medical entrance exam counselor in Tehran
  • The best entrance exam advisor for Dr. Zarei
  • The best counselor for Tabriz entrance exam
  • تدریس در مدرسه علامه حلی
  • دارای شعبه در تهران و شهرهای بزرگ ایران
  • ویراستار کتاب های مختلف علمی و آموزشی
  • مثلثات: 4 سوال

دسته اول مشاوران به صورت تخصصی در خصوص مشاوره تحصیل کرده و صد البته با دروس دانشگاهی، سوالات و نیازهای دانش آموزان آشنا هستند. صد بابا خانوم آشپز ، مهدیه جان خب هر شب عکس غذات رو بگیر و برامون بفرست . برای درس های حفظی باید حتما هر شب یک تایم مروری قرار دهید تا هر شب مرور شوند. بچه ها اولین کاری که انجام بدهید این باشد که عامل مزاحم رو از خودتون دور کنید به عنوان مثال همین گوشی های همراه سعی کنید محدودش کنید به آخر شب و یا آخر هفته ها و با خودتون قرار بزارید که اگر سه ساعت مفید درس نخوندم حق ندارم از گوشی استفاده کنم. یک مشاور خصوصی کنکور باید بتواند راه و چاه رسیدن به پیشرفت و موفقیت را به شما نشان دهد و در این راه همراه خوبی برایتان باشد. این ها همگی سوالات فراوانی هستند که همه شما داوطلبان کنکور و دانش آموزان در ذهن خود حتی به مدت کوتاهی به آن ها فکر کرده اید. اگر داوطلب کنکور 99 می باشید و سال های گذشته موفق به پذیرش در هیچ یک از رشته های مورد نظر نشده اید بهتر است مسیری که رفته اید را یکبار مرور کنید و ببنید در چه موردی دچار اشتباه شده اید که موجب شده است یکسال از تمامی همکلاسی های خود عقب بمانید؟

  • دروس عمومی: 22 واحد
  • The best entrance exam advisor from the point of view of ranks below one thousand
  • کتاب زیست پایه به پایه نشر الگو سه بعدی
  • The best consultant for Iran’s experimental entrance exam
  • مدرس المپیاد ریاضی خانه ریاضیات
  • مدرس دی وی دی های آموزشی موسسات آفبا و فکریتو

خیلی از ما تصورمان از مشاور مثل چند سال گذشته باقی مانده است. در این جلسه دفتر برنامه ریزی دانش آموز توسط مشاوران بررسی شده و همچنین از مطالب درسی هفته گذشته از دانش آموز آزمون شخصی گرفته میشود. این تصویرا که همش شوخیه خواهرشوهرا اگه برادرشونو واقعا دوست داشته باشن سعی میکنن یه جوری شرایطرو تنظیم کنن که توی زندگیه برادرشون مشکلی پیش نیاد چون اگه زن داداشو ناراحت کنیم مرتب غر این جریانو به برادرمون میزنه و اوقاتشون تلخ میشه پس بهتره اگه خواهر شوهریم مراعات زندگی برادرمونو بکنیم مگه اینکه واقعا یه جاهایی تقصیر از سمت برادر باشه که اون موقع مشکلو باید با خودش مطرح کنیم نه اینکه تلافی رو سر زن بیچاره در بیاریم دخترای من با عروسم خیلی مهربون هستن تک عروسه وخیلی هم برادرشونو دوست دارن خداروشکر بچه هام اصلا حسادت نمیکنن و همدیگرو خیلی دوست دارن خداکنه تا اخر همینطور بمونن بچه ها خدایی جار ی من خیلی خوبه خیلی هم آرومه خیلی خانمه، هر چقدر هم مادر شو شو جان و خواهرشوهرم اینو اذیت میکنن صداش در نمیاد میترسم از روزی که جاریم یهو منفجر بشه دیگه مادرشوهرو خواهرشوهر نمیشناسه من فقط دوتا خواهر شوهر دارم. سلام سحر جون خیلی خوشحالم باهات اشنا شدم عزیزم همه این چیزایی که میگی رو منم تجربه کردم چون جاری منم دقیقا همین خصوصیات رو داره ولی من هیچ وقت جلوش ساکت نمیمونم دوستم باید سکوت نکنی در برابر این جور آدما در مورد مراسم یلدا باید همون موقع که برنامه رو داشتن عوض میکردن دلایل رو توضیح میدادی و قانعشون میکردی و میگفتی اگه جاریم من براش خیلی مهم بودم اول از همه حاضر میشد تو مهمونی من اون به من اهمیت نمیده پس چرا من باید به اون اهمیت بدم سلام سحر عزیز .

انگیزه خود را از دست دادهام.

اون هی به من کار داره و میخواد با من رفت و آمد داشته باشه اما جلو روش کلی قربون صدقه ش میره. مشاوری که کار درست باشد، به شما انگیزه میدهد و شما را راهنمایی میکند که چطور یک برنامه ریزی خوب برای خود بچینید. انگیزه خود را از دست دادهام. وی نقش و حمایت خانواده و زحمات دبیران و مدیران مدرسه اش را در موفقیت خود تاثیرگذار ذکر کرد و گفت: در طول دوران تحصیل همیشه بر اساس برنامهریزی و مداوم به درس و تحصیل توجه داشته ام. جدول برنامه ریزی باید عملی و واقعی باشد، یعنی در هنگام نوشتن برنامه باید به ظرفیت و توانایی های خودمان هم توجه داشته باشیم. بعضی ها ممکن است بدون توجه به توانایی ها و یا میزان تلاش خود، انتظار داشته باشند که در بهترین دانشگاه ها و بهترین رشته ها را بخوانند. در مرحله بعد قسمت هایی از کتاب را که مشکل دارید خلاصه نویسی کنید. در زمان امتحانات نهایی سعی کردم با توجه به مدت زمانی که دارم دروس هر سه پایه را برای بار آخر مرور کنم و همچنین تست های سال قبل دروس عمومی را هم مقداری مطالعه نمودم، و در نهایت در مرحله سوم هر روز صبح ساعت ۸ آزمون کنکور را برای خودم شبیه سازی می کردم و بعد از کمی استراحت به تصحیح سوالات و مرور مجدد مطالب می پرداختم.

بهترین مشاور کنکور در خوزستان

کتابهای تست برای یادگیری چندان مناسب نیستند و استفاده از آنها برای یادگیری چندان توصیه نمیشود. جنگ عروس و مادرشوهری در بسیاری از حکایتها و افسانهها روایت شده و حتی برخی از روانشناسان هم میگویند رقابت دو زن بر سر تصاحب محبت یک مرد، حاصلی جز در گرفتن چنین جنگی ندارد اما با وجود همه اینها، به شما توصیه میکنیم قبل از روبهرو شدن با مادر همسرتان ذهنتان راحسابی شستوشو دهید و همه باورهای قدیمی را دور بریزید. و خوشبختانه مشاهده میکنیم که این اتفاق به وقوع میپیونده و نظرات دانش آموزانی که ایشون مشاور کنکور اونها بوده این موضوع رو کاملا تایید میکنه.نکته مهم بعدی که باعث تمایز مهندس فلاح از سایرین و انتخاب ایشون بهعنوان مشاور ارشد کنکور موسسه آموزشی – انتشاراتی بارسا و شناخته شدندش بهعنوان یکی از بهترین مشاوران کنکور در تهران شده، چیزی که امروزه در خیلی از جلسات مشاوره کنکور موسسات مختلف به اسم “انگیزه دادن” به دانش آموز میبینیم، شامل مقداری حرفهای انگیزشی تکراری هست که تو ویدئوهای انگیزشی یوتیوب و آپارات هم به رایگان پیدا میشه و در اکثر مواقع باعث توهم های بیهوده در دانش آموز می شود . علاوه بر این مشاوران انتخاب رشته تسلط خوبی بر روی رتبهی مورد نیاز برای قبولی در رشتهها دارند و از این طریق میتوانند کمک قابل توجهی برای شما باشند.

بهترین مشاوره کنکور نی نی سایت

یکی از نیاز های اساسی هر دانش آموز در هر مقطعی از تحصیل، یادگیری اصول و مهارت های تحصیل می باشد. برای رشته های خاص ما موسسات بالا را انتخاب می کنیم اما اگر باز هم تردید دارید موسسه گزینه دو را نیز به صورت کلی برای همه رشته ها و برای کنکور کارشناسی به عنوان یکی از بهترین ها انتخاب می کنیم. با تمام راهنمایی هایی که ما در رابطه با انتخاب بهترین مشاور کنکور ارائه نمودیم، حال سوال داوطلبان این است که چگونه می توانیم به مشاوره آنلاین با انتخاب از لیست مشاوران برتر کنکور دسترسی داشته باشیم؟ کدام منابع بیشترین شباهت را به کنکور دارند؟ با توجه به اینکه درس های نظام جدید به نسبت قدیم ساده تر هستند و منابع کمک درسی به روز تری دارند.

بهترین مشاور کنکور 1401

نفرات برتر کنکور هم آزمونی را خراب می کنند و در مطالب درسی ضعیف هستند ولی هیچ گاه زمین نمی خورند و سعی می کنند تا حد توان از هر فرصتی برای بهتر شدن استفاده کنند تا خودشونو بهتر در عرصه کنکور به نمایش بگذارند. دیگر بیشتر ما با کنکور و پروسهای که دارد آشنا شدهایم. سلام بله با شماره تلفن ذکر شده در همین صفحه تماس بگیرید و یا درخواستتون رو به شماره پیامک یکی از مشاورهای ما در قالب اس ام اس ارسال کنید تا شرایط مشاوره و برنامه ریزی و هزینه به شما اعلام بشه.

هر روز تعداد زیادی با ما تماس می گیرند و می گویند از فلان موسسه DVD کنکور خریدیم و قرار بود به ما تا آخر سال کنکور مشاوره بدهند اما در میانه راه ما را رها کرده اند و پاسخگو نیستند. به ازای هر دانش اموز که جذب کنین ویا با موسسه تماس بگیرن و شما پشتیبانشون بشین و محصولات رو بهشون معرفی کنین و به فروش برسونین بهتون پورسانت میدن.تاجایی که من اطلاع دارم به این صورت بودن. من دوران کنکور را به سه قسمت تقسیم کرده بودم.

اگر از کنکور های آزمایشی استفاده می نمایید، بهتر است به این موضوع توجه نمایید که تراز شما در همین زمان تا حدود زیادی می تواند عملکرد شما در کنکور را پیش بینی نماید. اگر که خیلی وقت است که برای فرزند کنکوری خود به دنبال بهترین مشاوره کنکور در صادقیه هستید این مجموعه جزو بهترین ها است . چطور تونستم هم در امتحانات نهایی و هم کنکور نمره عالی کسب کنم؟ رشته انسانی 5 زیرگروه اصلی دارد، به این معنا که رشتههای مختلف دانشگاهی مرتبط با رشته انسانی در این زیرگروهها دستهبندی می­شوند. در مطالعه دروس حفظی باید منبع اصلی شما کتاب درسی باشد و زیر نکات مهم خط بکشید، دقت داشته باشید فقط نکات مهم نه مثال و یا چیزهای دیگر کتاب، بعد از پیدا کردن تسلط نسبی به کتاب درسی به ابتدای کتاب برگشته و درس را بصورت خلاصه وار برای خودتان توضیح دهید. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که میتواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند.

پس از صحبت هایی که با بهترین مشاوران کنکور تجربی IDN شد تصمیم گرفتیم یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان براتون در نظر بگیریم که بهترین منابع رو بتونید با توجه به سطح درسی خودتون انتخاب کنید. داوطلبان رتبه برتر همیشه مرور درس ها را جزو اولویت های اصلی خود قرار می دهند و بعد از آزمون ها آزمایشی و یا مطالعه دی وی دی های آموزشی و یا منابع کمک آموزشی به تحلیل دروس می پردازند. مرکز مشاوره در تهران، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در تهران برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید.

وارد یک اتاق سه در چهار با یک میز و یک صندلی میشویم و به مشاور میگوییم که من قرار است در کنکور تجربی یا … حرف آخر با ارائه یک برنامه منظم و حساب شده با نام های برنامه ۱۰۰۰ ساعته و یا برنامه قطاری قبولی شما عزیزان را در کنکور سراسری آسان تر و دست یافتنی تر می کند. بگذارید شما را با نسل جدید مشاوران کنکور که حسابی در کار خودشان حرفهای بوده و عاشقش هم هستند صحبت کنم. ۳- بهترین مشاور کنکور ایران و برترین مشاور کنکور در تهران و بهترین مشاور کنکور تجربی در مصاحبه با ما ، بهترین تایم برای مطالعه دروس را یک ساعت و نیم الی دو ساعت در روز می دانستند ،یعنی شما هر یک ساعت و نیم یکبار یا هر دو ساعت یک بار ، عنوان درسی مطالعاتی خود را باید عوض کنید و به سراغ درس دیگری بروید، مثلاً اگر فیزیک را دوساعت می خوانید پس از دوساعت، مطالعه فیزیک را متوقف کنید و به سراغ مطالعه درس دیگری بروید، همچنین بهتر است برای یک مطالعه موثر و موفق دروس اختصاصی و عمومی را متناوباً مطالعه کنید، مثلاً ابتدا فیزیک بخوانید سپس عربی بخوانید سپس دوباره یک درس اختصاصی مثل شیمی را بخوانید دوباره یک درس عمومی مانند دین و زندگی را مطالعه کنید تا علاوه بر تنوع مطالعاتی، مغز و ذهن شما نیز آمادگی کافی برای سوئیچ کردن روی درس های مختلف را پیدا کند ۴- در مصاحبه با بهترین مشاوره کنکور ایران و بهترین مشاور کنکور تجربی (زیرچشمی نگاه کردن در این بچه ها) و بهترین مشاور کنکور در تهران در خصوص روش های تستی و تشریحی و تفاوت آنها و فی سوال پرسیدیم پاسخهای جالبی را از ایشان دریافت کردیم ،برترین مشاوران کنکور ایران معتقدند بهترین منبع و اولین منبع مطالعاتی برای دانش آموزان جزوات دبیران مرجع و برتر ایران است .

  • The best counselor in the country
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • The best humanities entrance exam consultant in Shiraz
  • The best counselor for Sanandaj entrance exam
  • حل تست زیاد

ایشان معتقدند فرد پیش نیازهایی برای یاگیری یک مطلب نیاز دارد که در ابتدا باید آنها مورد توجه قرار گیرد. همواره انگیزه خود را در بالاترین سطح نگهدارید. نکته دوم اینکه برنامه ای که ما طراحی می کنیم باید کوتاه مدت باشد، که اگر به دلایلی موفق به اجرای آن نشدیم می توانیم آن را ترمیم و اصلاح کنیم و اهداف برنامه های کوتاه قابل دسترس تر هستند و انگیزه شما را برای رسیدن به هدفتان افزایش می دهند. جدول برنامه ریزی رتبه های زیر 100 کنکور را مشاهده می کنید بهمراه فایل خام برنامه ریزی هفتگی. مثلا اگر دنبال بهترین مشاور کنکور تجربی باشید، باید او بداند که چطور برنامه ریزی کند تا در زیست و شیمی که دروس مهم این رشتهاند، وقت کافی برای مطالعه داشته باشید. یکی از عید تا امتحانات نهایی دیگری امتحانات نهایی و در آخر از زمان پایان امتحانات نهایی تا کنکور، از عید تا زمان امتحانات نهایی به مرور و بازیابی مطالب با استفاده از تست زنی پرداختم.

بهترین مشاور کنکور یاسوج

از تمام این بازار گرمی ها که بگذریم، تست زدن اصولی قوانین و قواعد خودش رو داره و فقط با تمرین و تکرار می تونید به تسلط زیادی در تست زنی برسید. منم گوش دادم و عکس العمل خاصی نشون ندآدم گفتم تپل میشه خوب ازین به بعد، ولی میدونم مادر شوهرم یه توقعاتی داره از من در قبال رفتار با جاری جدید، منم که تجربه ندارم… مرسی رها جونم.حالا با خواهرای خوبم آشنا میشین.بهشون گفتم که حتما داستان عاشقونشونم بنویسن ممنون صفا جون تعریف خانومی شما رو زیاد شنیدم. سلام؛ من خودم سال دوم که کنکور دادم با یکی به اسم محمد حسین جدیدی نژاد آشنا شدم! با پروسه کنکور آشنا است: وقتی از پروسه کنکور صحبت میکنیم، منظورمان این است که بهترین مشاور کنکور میداند که هر گروه آزمایشی چند سوال سخت، متوسط و آسان دارد، هر درس چقدر برای پاسخگویی زمان نیاز دارد و کلی اطلاعات دیگر که اصلا خیال شما را هم بابت همه چیز راحت کند و بگوید بابا جان نهایتا 3 سوال سخت ریاضی در کنکور تجربی هست. یک مشاور تحصیلی کنکور موفق و برتر باید دارای چه ویژگی هایی بوده و چه وظایفی دارد.

بهترین مشاور برای کنکور

برنامه ریزی های این مشاور در این زمینه هم مثل بدون شک منطقی و دارای اصول علمیست که نتایج رضایت بخش شاگردان یزدی موید این تواناییست. در قسمت معرفی بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد می خواهم به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی این شهر یعنی استاد لهرابی بپردازم؛ استاد لهرابی با داشتن حداقل 10 سال سابقه کاری درخشان بهترین مشاوره کنکور تجربی شهرکرد می باشند؛ ایشان ترفندهای اصولی را روی دانش آموزانش اجرا می کند؛ ترفندی که روی دانش آموزان جواب داده و آنها را به موفقیت های بزرگ رسانده است.

  1. هزینه ها کمی بالاتر از نرمال
  2. رشتههای دانشگاه فرهنگیان
  3. در زمینه رزومه اساتید ضعف هایی به این موسسه وارد است
  4. دبیر پروازی به استان های مختلف کشور
  5. The best resources for the entrance exam of 100 consultants

چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در بندرعباس، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند. در تلاش برای آرامش خاطر خود موفق باشید! نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره زنجان به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم زنجان اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست.

  • The best medical entrance exam counselor in Isfahan
  • دارای مدارک FCE و CPE از دانشگاه کمبریج
  • مدرس ادبیات در شبکه های صداوسیما
  • The best entrance exam counselor in Bandar Abbas
  • The best counselor in the humanities entrance exam
  • آگاهی از قوانین خاص و پشت پرده در سازمان سنجش و…
  • The best medical entrance exam counselor in Kermanshah
  • مولف کتاب های کمک آموزشی انتشارات خیلی سبز

اما نکته قابل ذکر این است که مطالعه دروس تشریحی بصورت مفهومی نه تنها باعث موفقیت در امتحانات نهایی می شود بلکه باعث تثبیت اطلاعات در ذهن شما و قدرت درک و تحلیل شما را بالا برده در نتیجه موفقیت شما در امر تست زنی می شود. داوطلبان برای همه دروس وقت کافی برای تست زدن قرار می دهند، بعضی درس ها که سخت تر هستند تست های بیشتری را حل می کنند.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما