به روز رسانی زنده: امدادگران در مراکش برای آزاد کردن کودک 5 ساله گرفتار در چاه مسابقه می دهند

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
پسر بچه پنج ساله ای به نام رایان سه روز است که در ته چاهی به عمق 100 فوت در شمال مراکش گیر افتاده است.اعتباراعتبار …خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

قاهره – امدادگرانی که روز جمعه شب و روز کار می‌کردند در حال رقابت با ساعت بودند تا یک پسر بچه 5 ساله را که صورتش پریشان و خون آلود بود، پس از گیر افتادن در چاهی به عمق 100 فوت در یک روستای خواب‌آلود مراکشی نجات دهند. روزها.

در عملیات نجات پسری به نام رایان که به ته افتاد این چاه در شمال مراکش روز جمعه به مرحله بحرانی رسید، زیرا مراکشی ها و دیگران در سراسر آفریقای شمالی با نفس نفس زدن نجات را در پخش زنده دنبال می کردند.

رایان از بعدازظهر سه‌شنبه در چاه نزدیک خانه‌اش در روستای کوچک Ighrane، در حدود 125 مایلی شهر Chefchaouen گیر کرده است. امدادگران بولدوزرها را برای حفر یک شفت موازی که می توانستند از آن تونل عبور دهند تا به کودک برسند، آوردند، اما می ترسیدند که قسمتی از چاه یا شفت موازی قبل از رسیدن به آنجا فرو بریزد.

به گزارش خبرگزاری دولتی مغرب عرب پرس، فرآیند حفاری در “مراحل نهایی” خود است و نجات آن قریب الوقوع است.

به گزارش Le360، یک نشریه محلی، دو امدادگر به صورت دستی در حال حفاری اینچ های نهایی هستند که آنها را از رایان جدا می کند. یک هلیکوپتر در صحنه بود تا رایان را به محض ظهور به بیمارستانی در یکی از شهرهای بزرگ منتقل کند.

در حالی که نیروهای امدادی برای نجات پسرک به راه افتادند، انبوهی از مردمی که به محل نگاه می کردند دعا می خواندند و فریاد می زدند که تیم نجات را تشویق می کنند. برخی از تماشاگران دور درختان می‌نشستند یا زیر درختان می‌خوابیدند تا شاهد حل بحران باشند. خانواده رایان کوسکوس، غذای سنتی مراکشی را درست کردند و برای مردم در میان جمعیت سرو کردند. برخی دیگر نان و خرما توزیع کردند.

عبدالهادی تمرانی، یکی از امدادگران، گفت که این تلاش یک فرآیند بسیار ظریف بود.

“این مرحله مهم ترین و پیچیده ترین مرحله است.” او گفت. وی افزود: «اگر احتمال سقوط وجود داشته باشد، نمی‌توان یک تیم را قربانی کرد.

به گزارش Maghreb Arabe Presse، نیروهای امداد روز پنجشنبه با استفاده از طناب، لوله اکسیژن و آب را برای پسر بچه پایین آوردند و همچنین یک دوربین برای نظارت بر او فرستادند.

ویدیوهای کوتاه از پسر، به سختی حرکت می کرد، جایی که به نظر می رسید هنوز نفس می کشد به اشتراک گذاشته شد.

رسانه های محلی گزارش دادند که پنج بولدوزر و ده ها امدادگر از جمله تیمی از توپوگرافی ها در آنجا بودند. گزارش ها حاکی از آن است که حتی یک انجمن کوهنوردی و غارنوردی محلی نیز در این تلاش ها مشارکت داشته اند.

در مصاحبه با Le360، پدر رایان گفت که او در حال تعمیر چاهی بود که مالک آن بود که پسرش در آن افتاد.

وی گفت: همه تلاش خود را می کنند تا او زنده بیرون بیاید و تا آخر روز بتوانیم او را در آغوش خود بگیریم.

روستای کوچک ایغرانه مملو از خبرنگاران بود که بسیاری از آنها به طور زنده برنامه پخش می کردند.

صحنه‌های بولدوزرهایی که زیر نورافکن‌ها حفر می‌کردند در حالی که هزاران مراکشی در تعلیق منتظر بودند، هشتگ عربی #SaveRayan را در توییتر به فریادی تبدیل کرد.

این هشتگ در سراسر مراکش و الجزایر همسایه، و حتی در فرانسه، جایی که جمعیت زیادی از مراکش در آن زندگی می کنند، پرطرفدار بود.



[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما