به روز رسانی: گردباد شش ایالت را درنوردید و دست کم 70 نفر را در کنتاکی کشتند.

[ad_1]

ویدئو

در حال بارگیری پخش کننده class=
تصاویر هوایی توسط خبرگزاری محلی که خسارت شدید آب و هوا را به انبار آمازون در ادواردزویل، ایالت ایالت ایالت ایالت ایلند نشان می دهد. مقامات می گویند پس از ریزش سقف یک انبار “مرگ های تایید شده” وجود دارد.اعتباراعتبار …نتا ساتم برای نیویورک تایمز

پلیس در ادواردزویل ایالت ایالت می گوید حداقل دو “قربانی تایید شده” یک انبار آمازون پس از گردباد مستقیم ناشی از گردباد باعث فروریختن بخش قابل توجهی از ساختمان در جمعه شب شد و “خسارات قابل توجهی به بخش های قابل توجهی” از ساختمان وارد شد.

مارک میفیلد، رئیس آتش نشانی ادواردزویل گفت که سه نفر از ساختمان نجات یافتند و یکی از آنها به بیمارستان منتقل شد. او صبح شنبه از محل اختفای این مرد اطلاعی نداشت اما گفت که معتقد است “در وضعیت پایداری قرار دارد.”

پلیس می گوید 30 کارگر به تنهایی آن را از ساختمان خارج کردند. پلیس ادواردزویل گفت، اتوبوسی حامل چندین کارگر بود تا با خانواده‌هایشان در نزدیکی ساحل پونتون، به سرپرستی مایکل فیلبک، متحد شوند.

کاپیتان میفیلد گفت که نمی‌دانست چند کارگر در ساختمان بودند که گردباد حوالی ساعت 8:30 شب رخ داد، اما رئیس فیلبک به ایستگاه سنت پل گفت. Louis KDSK-TV روز شنبه گفت که این تعداد “صدها” نیست. رئیس فیل بک در یک کنفرانس خبری صبح شنبه تخمین زد که حدود 50 نفر در داخل ساختمان بودند.

میفیلد گفت که تیم نجات بنیاد در ساعت 8:38 صبح یک خط تلفن تماس دریافت کرد و چند دقیقه بعد به محل رسید و حدود 100 پاسخگو بلافاصله پس از فروریختن ساختمان در محل حاضر شدند. بیش از ده ها پلیس، آتش نشانان و خدمات فوریت های پزشکی پاسخ دادند.

صبح شنبه، پلیس ورودی پردیس را که حدوداً 20 دقیقه با شمال شرقی St.

وی گفت: این ساختمان دو ساله با حدود 20 انبار به مساحت 100000 تا 1.4 میلیون فوت مربع در بخش غربی شهر واقع شده است. در سراسر بزرگراه، انبارهای آمازون دیگری نیز وجود دارد. به گزارش آسوشیتدپرس، گردباد باعث فروریختن دیوار استادیوم های فوتبال در انبار و سقف بالای آن شد.

کاپیتان میفیلد در مورد ساختمانی که حدود 400000 فوت مربع وسعت دارد، گفت: “تقریباً نیمی از آن از بین رفته است، دیگر از بین رفته است.” وی با بیان اینکه نیمه دیگر ساختمان همچنان پابرجاست، گفت: کارگران می توانند با خیال راحت منطقه را تخلیه کنند.

ضایعات بتن زیادی وجود دارد. این زیرساخت سیمان و فولاد است، “رئیس فیل بک صبح شنبه گفت که “بادهای شدیدی در بیرون وجود دارد، بنابراین اوضاع ناپایدار است.”

صبح روز شنبه خودروهای ساختمانی غیرقابل توقف وارد صحنه شدند. کارگران با استفاده از جرثقیل برای پاکسازی آوار از محل ظاهر شدند. وزش بادهای شدید صبح شنبه به مدت بیش از 20 مایل در ساعت ادامه داشت و خودروها را به لرزه درآورد.

اینگرید باراونا، 37 ساله، در مسیر حمل و نقل در فاصله 20 دقیقه ای از انبار بود که ساختمان فروریخت.

صبح روز شنبه، او تلاش کرد تا بفهمد چه اتفاقی برای کارگر دیگری افتاده است که هنوز مفقود شده بود.

او گفت: از خدا پرسیدم حالش خوب است یا نه.

صبح روز شنبه، بارهاونا ماشین خواهرش را قرض گرفت تا با دختر 4 ساله‌اش رانندگی کند. پارکینگ در نزدیکی انبار. رانندگان یدک کش در حال خارج کردن وسایل نقلیه از منطقه فاجعه هستند. بسیاری از آنها نابود شدند. خودروی بارهاونا به شدت آسیب دید.

در کنار جاده نزدیک انبار، جردون و کلسی برین، نزدیک بتالتو، ایالت ایالت پارک شده اند، آنها گفتند که از اینکه مادر براین، که به عنوان راننده کامیون در سایت آمازون کار می کند، از بزرگراه از انبار آسیب دیده عبور کرده، خیالشان راحت شده است. باشه. آنها می گویند که طوفان فقط چند دقیقه پس از آن که او جمعه شب کار را ترک کرد، آمد.

مادر بیرن به او گفت که قبل از اینکه آمازون به کارگران بگوید که به آنجا پناه ببرند، ساختمان را ترک کرده است. بیرن می گوید: «زمانی که او در بزرگراه بود، پل های زیادی وجود داشت که مجبور شد دور برگردان را بکشد و زیر خط لوله منتظر بماند تا طوفان بگذرد.

کاپیتان میفیلد گفت که بقیه ساختمان ممکن است نیاز به تخریب داشته باشد. او گفت: “من هیچ راهی نمی بینم که آنها بتوانند از شر آن خلاص شوند.”

مهندسان برای برداشتن دیوار فروریخته وارد شدند تا مطمئن شوند که تلفات جانی دیگری در پی نخواهد داشت و امدادگران در حال بازرسی داخل کامیونی بودند که فرو ریخت.

کلی نانتل، سخنگوی آمازون روز شنبه در بیانیه ای گفت: «ما از این خبر که یکی از اعضای خانواده آمازون ما در طوفان در ادواردزویل ایالت ایالت ایالت ایالت ایالت ایالت آمریکا جان باخته است، بسیار متأسفیم. افکار و دعاهای ما با قربانیان، عزیزان آنها و همه کسانی است که تحت تأثیر گردباد قرار گرفته اند.»

آمازون دو انبار را در ادواردزویل، در 25 مایلی شرق سنت لوئیس افتتاح کرد. لوئیس، در سال 2016، با حدود 2200 کارمند، The St. Louis Post-Dispatch در سال 2017 گزارش داد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما