به روز رسانی: Omicron Upends به مدرسه در ایالات متحده باز می گردد

[ad_1]

ویدئو

یادداشت

یادداشت

شهردار نیویورک گفت: ما باز هستیم.

اریک آدامز، شهردار نیویورک تایید کرده است که با وجود افزایش موارد Omicron در شهر، مدارس باز خواهند ماند. او گفت که یادگیری از راه دور به ویژه به کودکان محله های کم درآمد و دانش آموزان بی خانمان آسیب زیادی وارد کرده است.

ما واقعاً در مورد افتتاح مدرسه خود هیجان زده هستیم و می خواهیم کاملاً واضح بگوییم: امن ترین مکان برای فرزندان ما در ساختمان مدرسه است. و ما مدارس خود را باز نگه خواهیم داشت و اطمینان حاصل می کنیم که فرزندانمان در یک محیط امن امن هستند. فرزندان ما در معرض یک محیط جنایت و عدم اطمینان هستند. مراقبت نکردن از فرزندانشان واقعاً باعث ناراحتی والدین می شود. ماهیت یادگیری از راه دور آن برای جوامع فقیر، به ویژه کودکانی که در پناهگاه های بی خانمان یا بی خانمان زندگی می کنند – مانند مسکن ناامن، ویرانگر است. غذا – مدرسه غذای اصلی بسیاری از دانش آموزان منطقه را فراهم می کند. و سپس سوسیالیسم. ما شاهد افزایش خودکشی، اقدام به خودکشی هستیم. ما هر روز پیام های مبهمی در مورد آنچه اتفاق خواهد افتاد ارسال نمی کنیم. من به شما می گویم که چه روزی خواهد بود. ما باز هستیم. ما هر کاری که لازم است انجام دهیم تا مدرسه خود را باز نگه داریم. و من می دانم که سوالاتی در مورد کارکنان وجود دارد. من می دانم که این سوال در مورد آزمایش است. سوالات زیادی وجود دارد، اما ما قصد داریم آن سوالات را به آزمون تبدیل کنیم. ما باز هستیم.

در حال بارگیری پخش کننده class=
اریک آدامز، شهردار نیویورک تایید کرده است که با وجود افزایش موارد Omicron در شهر، مدارس باز خواهند ماند. او گفت که یادگیری از راه دور به ویژه به کودکان محله های کم درآمد و دانش آموزان بی خانمان آسیب زیادی وارد کرده است.اعتباراعتبار …دیو سندرز برای نیویورک تایمز

شهردار اریک آدامز صبح دوشنبه تایید کرد که مدارس شهر نیویورک با وجود پرونده اضافی Omicron باز خواهند ماند. او این پیام را در یک مصاحبه تلویزیونی و پس از اولین بازدید رسمی خود از مدرسه از آن زمان تکرار کرد. در روز سال نو نامزد شوید.

آدامز در بیرون از مدرسه، مدرسه ابتدایی کنکور در برانکس، گفت: «ما واقعاً در مورد افتتاح مدرسه خود هیجان‌زده هستیم.» ما می‌خواهیم خیلی واضح بگوییم: امن‌ترین مکان برای فرزندان ما ساختمان مدرسه است.

آدامز می گوید که آموزش از راه دور به نزدیک به 1 میلیون دانش آموز شهر در بزرگترین منطقه مدرسه ای کشور آسیب رسانده است و به ویژه برای کودکان محله های کم درآمد و دانش آموزان بی خانمان مضر است.

اما آرامشی که آدام برای آن پروژه به دنبال آن بود، بین بسیاری از والدین و دانش آموزانی که با او احوالپرسی کردند، شریک نشدند، صبح امروز دوشنبه با نهایت ترس. پس از حدود یک سال شیوع بسیار کم مدارس، موارد کووید در هفته‌های منتهی به تعطیلات زمستانی تشدید شد که منجر به تعطیلی 11 مدرسه و بیش از 400 کلاس درس شد و سیستم ردیابی تماس مدارس منطقه در میان افزایش از بین رفت.

بر اساس داده های ایالتی، شهر نیویورک روز یکشنبه 35650 مورد جدید ویروس را گزارش کرد که میانگین نرخ تست مثبت هفت روزه آن نزدیک به 22 درصد بود.

برخی از خانواده ها و مقامات منتخب از آدامز خواسته اند که باز شدن مدارس را به چند روز به تعویق بیندازد تا همه کودکان و مربیان مورد آزمایش قرار گیرند. و معلمان این سوال را مطرح کرده اند که چگونه این مدرسه با تعداد زیادی معلم که به ویروس مبتلا هستند یا به دلیل افشای اطلاعات قرنطینه شده اند، به درستی کار می کند.

آدامز گفت: «این یک نقطه زمانی کار فشرده است.» در صورت نیاز از کلاس ها برای رفع کمبود کارکنان استفاده می شود.

آدامز طرحی را که توسط شهردار سابق بیل دی بلازیو طراحی شده بود، تأیید کرد که برای باز نگه داشتن کلاس‌های درسی با ادامه افزایش تعداد آنها طراحی شده بود. این طرح خواستار توزیع فوری 1.5 میلیون کیت تست خانگی در مدارس است.

از روز دوشنبه، منطقه همچنین برنامه آزمایش تصادفی مبتنی بر مدرسه خود را دو برابر کرده است تا هر هفته آزمایش PCR را برای 20 درصد از کودکان در مدارس ارائه کند. اما اکثر خانواده‌ها اجازه نمی‌دهند فرزندانشان مورد آزمایش قرار گیرند، که جای خالی را باز می‌کند. آزمایش در برخی از مدارس بسیار کوچک بود.

شهردار جدید و مدیر مدرسه، دیوید سی بنکس، شرط می‌بندد که برنامه‌های آنها برای افزایش آزمایش‌ها از همه‌گیری جلوگیری می‌کند.

آدامز گفت: “ما این پرسشنامه ها را به درخواست تجدید نظر تبدیل خواهیم کرد: ما باز هستیم.”

تا کنون، آدامز و بنکس با درخواست‌های تقویت کننده برای مربیان یا کودکان مخالفت کرده‌اند. شهردار گفت: در بهار امسال تصمیمی برای اجبار دانش آموزان به واکسینه شدن در بهار اتخاذ خواهد شد.

آدامز روز دوشنبه گفت: “ما در زمان مناسب در مکان مناسب نیستیم.”

مایکل مولگرو، رئیس اتحادیه معلمان شهر، در ایمیلی به اعضا گفت که آدامز را تشویق کرده تا سال دور را آغاز کند. اما صبح دوشنبه، مولگرو گفت که از نزدیک با شهردار جدید کار کرده است و مدارس برخی از امن‌ترین مکان‌های شهر در طول شیوع بیماری هستند.

اواخر دوشنبه، دولت کتی هوچول تعهد خود را برای حمایت از کودکان تکرار کرد.

او گفت: “نظر من این است که همه بچه ها باید به مدرسه برگردند مگر اینکه آزمایش آنها مثبت باشد.”

ایالت امروز 5.2 میلیون کیت تست خانگی را بین مدارس توزیع کرد و 3.8 میلیون دیگر خریداری شد. دیروز و هنوز توزیع نشده است.

بر اساس قوانین فعلی، کیت های آزمون فقط برای افشای اطلاعات شناخته شده در کلاس درس به دانش آموزان ارائه می شود، اگرچه خانم هوچول گفت که این خط مشی در دست بررسی است.

او همچنین نسبت به بازگشت به آموزش از راه دور هشدار داد. “معلمان بهترین کار را انجام می دهند. او گفت: “والدین بهترین کار را انجام می دهند.” اما ما خیلی درخواست کردیم.

به ویژه، او به تأثیر یادگیری از راه دور بر کودکان در یک جامعه رنگارنگ، کسانی که فاقد منابع هستند و کسانی که اینترنت پرسرعت ندارند اشاره کرد – اشتراک گذاری دیجیتال موجود که به گفته او تا “دره دیجیتال” گسترش می یابد.

هوچول گفت: «ما نمی توانیم آن را داشته باشیم. “این یک بی عدالتی است. ما دیگر نمی توانیم آن را داشته باشیم.»

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما