ترفندهای آشپزی سریع برای خانم های شاغل

[ad_1]

یکی از کار‌هایی که برای بانوان خاص زمانبر و البته رار مهم است، آشپزی است. داشتن سرعت عمل در تهیه غذای سالم و مقوی برای این دسته از بانوان بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل در این مطلب پیشنهادهایی برای تان داریم تا با بهره گیری از آنها بتوانید در مدت زمان کوتاهی آشپزی و غذای محبوبتان را آماده کنید.

هما از خانمهای شاغل و خانهداری که به یک دست چند هندوانه بر میدارید و سعی می کنید همه آن ها را سالم به من می گویند. وضعیت امام بانوان شاغل به یمین صورت است. . . . . . یکی از کار‌هایی که برای بانوان خاص زمانبر و البته رار مهم است، آشپزی است.

یا این ترفند آب زودتر جوش می‌آید

غذر غذاها به آب شیوشیده نیاز دارند. اگر قصد دارید غذا بخورید که باید مواد آن را با آب شیوشیده ک دند و برای این کار عجله کمی نمک به آب رر اضافه کنید. یا این روش آب تودتر جوش می‌آید.

ترفندهای آشپزی سریع برای خانم های شاغل

پخت سریعتر برنج

گر صترصت پختن برنج را قربانی و یا این‌که جزء بانوان شاغلی هستید که دوست دارید از بما باید صبح یا شب قبل برنج را آبکش ینید. فقط کمی آن را خامتر بردارید، سپس ته دیگ برنج را آماده کرده و برنج را داخل یخچال قرار دهید، زمانی که به خانه برگشتید، کمی آب و روغن را به برنج اضافه کنید و آن را بریزید.

ترفندهای آشپزی سریع برای خانم های شاغل

یدایی سریع ماهی

بهترین روش باز شدن یخ ماهی، قرار دادن ماهی در درون شیر است. طعر طعم یخی ماهی را از بین میبرد و به طعم تازه می‌دهد.

نحوه پخت گوشت یخ زده

اگر فرصت کمی برای یخ زدایی دارید به این نکات توجه کنید. لازم نیست صبر کنید تا یخ بن باز شود. فقط کمی روغن در ته ظرف بریزید و گوشت را داخل روغن قرار دهید. درب ظرف را بپوشانید و با حرارت کم بگذارید تا گوشت سم سرخ شود و هم یخ بن باز شود. بته برای مواقعی که گشتوشت قبل از پخت نیاز به باز شدن دارد. ن را داخل آب مرم قرار دهید سریعتر یخ بن باز شود.

نمک را آخر کار اضافه کنید

نمک باعث می شود دیرتر بپزد. اگر غدای تان خورشیدی است که با گوشت قرمز آماده می شود بهتر است نمک را در آخرین مراحل کار به نفع خود انجام دهید. شما در حال مرور آرشیوهای دسته نکات بازاریابی هستید.

ترفندهای آشپزی سریع برای خانم های شاغل

زاز سرخ شده داشته باشید

داشتن پیاز سرخ شده در فریزر یکی از نکاتی است که به آشپزی شما سرعت می‌بخشد. بته سواس تان باشد که در نهایت تا ۶ ماه می توانید پیاز و سیر سرخ شده را در فریزر نگهداری کنید. اما اگر پیاز سرخ شده رازه را رجیح می‌دهید، می‌توانید از این روش برای سرعت بخشیدن به کارتان استفاده کنید. رای سرخ سریعتر پیازها، نصف چایخوری نمک به روغن داخل تابه اضافه کنید. یا این کار پیازها سریعتر سرخ می‌شوند و طعم بهتری خواهند کرد.

ترفندهای آشپزی سریع برای خانم های شاغل

تکنیک های پخت سریع حبوبات

بهترین راه این است که از قبل از حبوبات پخته شده در فریزر داشته باشید، اما اگر حبوبات پخته شود تمام شده و وقت خیس کردن حبوبات را برای پختن غذای عجله دارید، آنها را در قابلمه های بجوشانید و برای گرفتن نفخ در داخل آب جوش 1 عدد خیار می کنند. قامل قرار بدهید و اجازه بدهید با هم بپزند. یک روش دیگر این است که از زیره استفاده کنید. در ن جوشیدن حبوبات مقداری زیره کامل را داخل کیسه‌های پارچه‌های قرار دهید و در نببندید و داخل قابمله حبوبا اکن کار باعث از بین بردن نفخ حبوبات می‌شود.

یرای زودتر پختن حبوبات می‌توانید از زودپز استفاده کنید. یک روش سریع دیگر برای پخت حبوبات این است که بوبات را بشویید و داخل فلاسک بریزید و روی آن‌ها آب شوش بریزید و در لاسک را بگیرید. اجازه بدهید ۱۲ ساعت تا یک شبانه روز به همین صورت باقی مانده است.

تات سرخ شده را فریز کنید

استفاده از سبزیجات سرخ شده آماده روش دیگری برای بخشیدن به ست است. .ادمجان سرخ شده و کبابی، سبزی کوکو و رمه سبزی سرخ شده می‌تواند حالت بسیار کمکی داشته باشد. اما خاطرتان باشد که نهایت ماندگاری این ماده ۳ ماه است.

پخت سریع‌تر سیب زمینی

برای پخت سریع‌تر سیب یمینی آن‌ها را به قطعات کوچیک‌تر خرد کنید و داخل آب جوش بریزید تا نیم پز نوند. اضافه کردن مقدار نمکی به سیب یمینی در جوش، روند پخت نن را تسریع می‌بخشد. یتا می‌توانید سیب‌زمینی‌ها را سرخ کنید و یا از آن کوکو تهیه کنید.

روش پخت مرغ و گوشت دیرپز

یک قاشق شربت خوری سرکه به آب غذا اضافه کنید. این کار باعث می‌شود گا شما سریعتر بپزد و در مدت کوتاهی تری مغز ش دود.

از: ایرنا

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما