ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور :: ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1811171 |
29 14من 1400 ساعت 09:48 |
4,895 |ازدید |

2
دیدگاه

روزبه در ترکیب اصلی ، آمانوف؟ .اید

. . . . .

به گزارش “ورزش”، در حساس ترین دیدار هفته هدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم بنیان دیزل ر. این اولین بار است که تبریزی ها در استادیومی غیر از یادگار امام به دیدار آبی های نشین می روند.

فرهاد مجیدی به خوبی آنها می داند که حریف مستقیم پرسپولیس در سه هفته متوالی، سه دیدار سخت را پیش روی خود دارد و به همین دلیل، آبی پوشان سخت امیدوارند که با پیروزی در دیدار برابر تراکتور، در انتظار توقف سرخپوشان تا باشند. اختلاف خود را در صدر جدول بیشتر نند. . . . . .

* اینی آماده درخشش در تبریز
. . . . سیدحسین حسینی که در دیدار برابر ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن لقب گرفت، به خوبی زمین درخشش در دیدار برابر تراکتور و نگه داشتن دروازه اش را دانست. او که کاکنون در 3 مصاف از 6 تقابلش با تراکتور دروازه اش را بسته نگه داشته است، در پی کلین شیت رام است.

* خط دفاعی دست نخورده آبی ها
استقلال مانند دیدارهای گذشته خود، با سه اصلی اصلی خود در خط دفاعی پای به یمین مسابقه می گذارد. .اوش یزدانی به ونوان رهبر خط دفاعی آبی پوشان در ترکیب اصلی قرار دارد. نن مرادمند و محمد دانشگر نیز او را در این بازی، و همراهی می نند. این سه بازیکن امیدوارند با درخشش در دیدار امروز، یک کلین شیت دیگر را برای جیم مجیدی به ثبت سرسانند.

* همکاری چشمی در کنار مهدی پور
تا توجه به 4 تهارته شدن زبیر نیک نفس، این بازیکن مقابل تراکتور را از دست داده است. به همین دلیل، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته است تا از روزبه چشمی در خط میانی تیمش استفاده کند. بازیکن باتجربه آبی که در دیدار قب جل جانشین یزدانی بود و در خط دفاعی به میدان رفت، اموز ظیفه پستره گره.

* حردانی، دوباره فرهاد را در سمت راست انتخاب کنید
حالح حردانی که از نقل و انتقالات زمستانی از فولاد به استقلال پیوست، در دیدار نخست خود عملکرد خوبی داشت و رضایت کادر. یالا این بازیکن یک رار دیگر در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گرفته و مجیدی امیدوار به درخشش دوباره این بازیکن است.

سر سلمانی نیز که در دو بازی گذشته برابر پیکان و ذوب نن با پاس های طلایی خود زمینه ساز رزی. ستازیکنی که شایستگی هایش را در این فصل به اثبات می رساند و یکی از خوب ها در لیگ، و یکم بوده است.

* بزوال بزرگ برای فرهاد ؛ انمانوف یا امیرحسین؟
نها نقاط مبهم در ترکیب امروز استقلال، حضور آمانوف یا حسین زاده در ترکیب اصلی آبی پوشان است. فرهاد مجیدی اعتقاد ویژه ای به حسین زاده دارد و از سوی دیگر، عزیزبک آمانوف ازبکستانی نیز در تمرینات بازیکنان آماده نشان داده و به همین دلیل باید کادرفنی از میان این دو، کدامیک را در ترکیب اصلی بازی خواهد داد.

* حمله در تسخیر خارجی ها
چمچون روال سابق ، یوین یامگا بهترین گلزن استقلال در این لل در ترکیب فازیکن فرانسوی که امسال فراتر از حد انتظار ظاهر شده و شاید کمتر کسی منتظر این درخشش از او بود. . . . . .

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور:

حسین حسینی – سیاوش یزدانی – من مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – روزبه چشمی – صالح حردانی – سر سلمانی – اییآ حسین زا

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما