تعامل سولشر با فنرباغچه: ما بازیکنان بد نمی خواهیم

[ad_1]

کد خبر: 1783047/59

زمان: : 14:
1400/07/09

بازدید: 12،928

اوله گونار سولسشر ، سرمربی منچستریونایتد با عصبانیت به دانی فن د بک واکنش نشان داد و هشدار داد بازیکنان بد مزاج جایی در تیم ندارند.

به گزارش “ورزش سه” ، تصاویر ویدئویی از عصبانیت فنده بیک و بازگشت او به نیمکت پس از ظاهر نشدن در ورزشگاه در جریان پیروزی 1-2 منچستریونایتد مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان فاش شد. در این ویدئو مشخص است که او با عصبانیت لباس های تمرینی خود را روی زمین انداخته و عرق کرده است.

این در حالی مطرح می شود که شایعاتی درباره حضور فنرباغچه در یونایتد وجود دارد. بارها گفته شده است که بازیکن عصبانی و ناراضی است زیرا زمان کافی در زمین ندارد.

با این حال ، سولشر می گوید که او نیاز دارد تا همه بازیکنانش حرفه ای رفتار کنند و از هم تیمی های خود حمایت کنند. او روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: “من تیمی پر از بازیکنان بین المللی را مدیریت می کنم که می خواهند تصمیم بگیرند ، بازی کنند و همه می خواهند بازی کنند.” دونی آماده است تا مانند هر بازیکن دیگری در سطل زباله قرار گیرد. من احتمالاً می توانم بیش از هر کسی در باشگاه نمایندگی کنم ، باید سابقه ای در این زمینه داشته باشم و می دانم بازیکنان باید آماده باشند. شاید چند بار خوشحال نباشم ، اما این تصمیم سرمربی است. “

سرمربی نروژی افزود: “الکس تلس به عنوان مدافع کناری به میدان آمد و فرد بازی خوبی انجام داد. من ناراحتی های هر بازیکنی را که مشتاق بازی است درک می کنم ، این احساس باید به انرژی و انگیزه تبدیل شود وقتی بازیکنی به زمین بازی می رود و به من نشان می دهد. این فقط در مورد دانی نیست ، همه باید اینطور باشند. “من تیمی پر از بازیکنان بین المللی دارم و اگر قرار است با هم موفق شویم ، نباید بازیکنانی داشته باشیم که روحیه بدی دارند یا انرژی تیم را با خود همراه می کنند.”

این بازیکن هلندی 24 ساله در سپتامبر 2020 با قراردادی 35 میلیون پوندی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست اما در اولین فصل حضورش در این باشگاه نتوانست با پل پوگبا و برونو فرناندز همکاری کند. وضعیت او در فصل دوم نیز بهبود نیافت. او در سه بازی تنها 141 دقیقه بازی کرد و بسیاری را بر این باورند که او در ماه ژانویه به دنبال استراحت با شیاطین سرخ بود.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما