تغییر بزرگ طراحی: آیا MacBook Pro آینده دارای صفحه نمایش است؟

[ad_1]

اپل در روزهای آینده “Unleashed” را برگزار می کند و در این مدت ممکن است شاهد معرفی مک بوک پرو جدید باشیم. بر اساس این گزارش ، به نظر می رسد کوپرتینویی ها می خواهند این دستگاه ها دارای دستگاهی در بالای صفحه باشند تا بتوانند وب کم را در آن قرار دهند و ما با تغییر بزرگی در طراحی روبرو خواهیم بود ، اما آیا لبخند آیفون مک بوک؟

این اطلاعات توسط یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی چینی “Weibo” ارسال شده است و به نظر می رسد طرح این لبخند شبیه به سری آیفون 12 خواهد بود.DuanRuiاو این ادعا را اشتباه و شوخی خواند. در همین حال ، کاربران Reddit که سابقه افشای محصول از یک شرکت متفاوت را ندارند ادعا می کنند که با زنجیره ای از منابع صحبت کرده و برنامه Notch را هک کرده اند.

طبق این مقاله Reddit ، نسخه MacBook Pro از یک برید استاندارد استفاده می کند ، اما فاقد Face ID است و دارای وب کم 1080p ، سنسور True Tone و میکروفون خواهد بود.

اگرچه اپل می تواند خش هایی را در بالای صفحه قرار دهد ، لبه های اطراف صفحه نمایش یکسان نخواهد بود. این احتمال وجود دارد که چنین طرحی با طراحی جدید به MacBook Air 2022 برسد.

مک بوک پرو جدید

یکی از سوالات کلیدی این مدل طراحی این است که چگونه می توان طراحی سیستم عامل Mac را متناسب با آن تغییر داد. استفاده از ناچ بخشی از نوار منو را از بین می برد. همچنین ، اگر اپل می خواهد از بریدگی مشابه آیفون 12 در مک بوک پرو جدید استفاده کند ، چرا برنامه ای برای افزودن شناسه فیس بوک به آن ندارید؟ این سوالات می تواند س questionsالاتی در مورد اعتبار شایعات گذشته ایجاد کند.

شایعه دیگر در مورد مک بوک پرو جدید که در پست Reddit می بینیم این است که صفحه کلید سیاه شده است ، که یکی از بزرگترین تغییرات در ویژگی های صفحه کلید در سال های اخیر است.

در نهایت ، باید توجه داشت که خط و خش ها در سالهای اخیر به یکی از ویژگی های اصلی آیفون تبدیل شده اند ، اگرچه بر اساس برخی شایعات در آیفون 14 ما در صفحه نمایش حفره ای داریم ، اما کوپرتینویی ها ممکن است بخواهند چنین طرحی را بیاورند. به لپ تاپ هایشان با این حال ، به نظر نمی رسد که این مورد در مک بوک پرو 14 و 16 اینچی صادق باشد.



[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما