تفاهم‌نامۀ همکاری در زمین تحول دیجیتال ین ایرانسل و رش سرمایه‌گذاری غدیر امضا شد

[ad_1]

ایرانسل و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر تفهام‌نامه همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری حوزه تحول دیجیتال امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز 4 دی ماه، همزمان با نمایشگاه ایران تلهکام 1400، با حضور دکتر سید امیرعباس حسینی شرکت سرمایه گذاری غدیر و همچنین مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره گروه مالی غدیر، دکتر بیژن عباسیآرند مدیر ایرانسل و همچنین معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مدیر مجموعۀ ایرانسلب، تفاهمنامه «مشارکت و سرمایه گذاری در حوزه تحول دیجیتال» بین ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری غدیر با هدف بهره برداری و صنایع هوشمندسازی مادر کشور و همچنین به کارگیری پلتفرم های فناورانه در حوزه های پتروپالایشی، فلزی-معدنی، سلامت دیجیتال، انرژی و کسب درآمد. نوین مالی، امضا شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شرکت سرمایه گذاری غدیر، هلدینگ چند رشته توسعه و دارای مالکیت کنترلی در شرکت های حوزه پتروشیمی، پالایشی، معدنی-فلزی، مالی و فناوریاطلاعات و … با امضای این تفاهم نامه، در مسیر توسعه زیست بوم دانش بنیان. کشور گام برداشته‌اند.

انعقاد این تفاهم نامه، فرصت ارزشمندی برای بهره مندی مادر صنایع از زیرساخت های ارتباطی و ارائه دیجیتال فراهم می شود. همچنین در این همکاری، زمینه های رشد و توسعه زیست بوم نوآوری ایران از طریق طراحی پلتفرم هوشمند، همکاری با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها در زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی، سلامت، معدنی، فلزی، ارتباطات و اطلاعات ایجاد شده است.

در کلان این تفاهم نامه، می توانم خدمات نوین را بر بستر ۵G با بهره برداری ارائه کنم

ایجاد زیرساخت امن، پایدار و روزآمد برای صنایع مادر، توسعه زیرساخت های ارتباطی و تبادل داده ها در صنایع پتروپالایشی، فلزی-معدنی و انرژی، ایجاد کسبوکارهای جدید مرتبط با فناوری های مالی، سرمایه گذاری مشترک در استارتاپ های حوزه هوش مصنوعی، کلان داده، فینتک و اینترنت اشیا. . . . . .

شرکت سرمایه گذاری دی به عنوان متولی سرمایه گذاری نوآورانه در گروه غدیر و مجموعۀ ایرانسلبز به عنوان بازوی نوآوری و توسعه پلتفرم های مغزافزاری ایرانسل، انجام موارد مطروحه در تفاهم نامه را راهبری و اجرایی می کنند.

شرکت سرمایه گذاری غدیر در مراسم امضای این تفاهم نامه، با بیان اینکه ایرانسل یکی از مفاخر کشور است، با اشاره به وجود دانش و تجربۀ مناسب در هر دو طرف، خواستار تشکیل کارگروه های مرتبط برای اجرای سریع این تفاهم نامه شد.

حسینی همچنین با اشاره به برنامه های این شرکت در زمین تحول دیجیتال، به ویژه در حوزه های معدنی، مالی و سلامت دیجیتال، ایرانسل را یک برند معروف، با تجربه و توانمندی برشمرد و امیدواری کرد که تا قبل از پایان سال، دو طرف پروژه چند پروژه ای را انجام داد. دید را در قالب این تفاهم نامه کلید نند.

مدیران ایرانسل نیز در این مراسم، با اشاره به بازدیدهای اخیر وزیر و معاونان وزارت ارتباطات و اطلاعات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ایرانسل، تحول دیجیتال را یکی از موارد و پیگیری مجلس شورای اسلامی دانسته و بر همافزایی در این مسیر، محدود کرد. .

عباسیآرند همچنین با تشریح مالکیت سهامدار خارجی در ایران، حمایت و در اختیار گذاشتن تجربۀ بین‌المللی توسط شریک خارجی و حمایت سهامداران ایرانی و خارجی و اعضای هیأت مدیره از پروژه‌های حوزۀ تحول دیجیتال را یک نکتۀ مثبت در ایرانسل برشمرد و با اشاره به تجربۀ موفق گروه اسنپ. انار هم قرار گرفتن ایرانسل و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر را در زمین‌های کارگری و حمایت

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حضا در سالن ۸ بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران تله‌کام که زا ۵ا ۵ا ۵ا ۵ا است.

حصرین محصولات و خدمات خود را در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی، شعار شعار.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی بین المللی، فناوریاطلاعات و راهحل نوآورانه (ایران تلهکام 1400)، صبح پنجشنبه 2 دی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد و شرکت های بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند.

تفاهم‌نامۀ همکاری در زمین تحول دیجیتال ین ایرانسل و رش سرمایه‌گذاری غدیر امضا شد //// رپرتاژ

ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و اولین ارائه دهنده نسل پنج تلفن همراه (5G) در ایران، در این نمایشگاه بین المللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزۀ زندگی دیجیتال، زنجیر خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسبوکارهای ایجاد نوپا از جمله سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API ‘لوهاب (Y’ello Hub) ، راهکار خدمات دیجیتال تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise).

مجموعۀ ایرانسلبز نیز در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی «تأثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوریاطلاعات و کسب و کارهای دیجیتال»، حول سه محور «تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت»، «5G، پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنتی اشیا» و نقش شبکه‌های ۵G در اقتصاد و کسب‌وکار »ور دارد.

این همایش، جمعه ۳ دی ۱۴۰۰، در سالن همایش یک نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. ایرانسل هم‌اکنون، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های تجاری 5G در ایران است.

اینترنت ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرآیندهای ارتباط با مشتریان، از جمله ساماندهی پاسخگویی هوشمند «آواتار سیمکارت های ایرانسل با پیششمارهای جدید 0900، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایده شماره های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه # 4444 * ⁇ . . . .

ارائۀ جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزۀ B2B نیز بخش دیگری از غرفه ایرانسل را به وود اختصاص داده است.

در این بخش، از جمله، کمکاری ایرانسل و رش فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، عنوان اولین ورود نسل.

خدمات ویژۀ پشتیبانی ایرانسل برای توانیابان، توسعۀ پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیط زیست و کاهش ردپای کربن، مدرسه سازی در مناطق محروم و سیلزده و … نیز از جمله موارد دیگر و برنامه های ایرانسل در حوزۀ پایداری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی است که در این زمینه. نمایشگاه، به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوریاطلاعات و راهحل نوآورانه (ایران تلهکام 1400)، از 2 تا 5 دی ماه، از ساعت 8 تا 15 در سالن 8 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما