جانسون اعلام کرد که بریتانیا از روز پنجشنبه الزامات خود انزوای COVID-19 را حذف خواهد کرد

[ad_1]


بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، طرح بلندمدت جدید دولت بریتانیا برای کووید-19 را تشریح کرد و گفت که الزامات قرنطینه از روز پنجشنبه برداشته خواهد شد.

تولگا آکمن / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

تولگا آکمن / AP


بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، طرح بلندمدت جدید دولت بریتانیا برای کووید-19 را تشریح کرد و گفت که الزامات قرنطینه از روز پنجشنبه برداشته خواهد شد.

تولگا آکمن / AP

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، یک روز پس از اینکه ملکه الیزابت دوم اعلام کرد به این ویروس مبتلا شده است، قوانین قرنطینه کروناویروس را به عنوان بخشی از استراتژی «زندگی با کووید» لغو می کند.

قوانین جدید، که جانسون می گوید به جهش اقتصاد کشور کمک می کند، از روز پنجشنبه اجرایی می شود. این بدان معناست که افرادی که آزمایش ویروس آنها مثبت است دیگر نیازی به قرنطینه شدن حداقل به مدت پنج روز نخواهند داشت.

این تغییر برای ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی که مقررات سیاست بهداشتی خود را تعیین می کنند، اعمال نخواهد شد.

جانسون روز دوشنبه به پارلمان گفت: «کووید ناگهان ناپدید نخواهد شد. بنابراین کسانی که منتظر پایان کامل این جنگ قبل از لغو مقررات باقی مانده هستند، آزادی مردم بریتانیا را برای مدت طولانی محدود خواهند کرد.»

جانسون گفته است که در سال 2020 در اثر ابتلا به کووید-19 در حالی که برای چند روز در بیمارستان بستری شده بود، نزدیک بود بمیرد. اما او مدت‌هاست که علیرغم هشدارهای کارشناسان بهداشت مبنی بر اینکه چنین تغییراتی می‌تواند افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف، از جمله افراد مسن و سایر گروه‌های آسیب‌پذیر را به خطر بیندازد، و همچنین فشار مضاعفی را بر سیستم مراقبت بهداشتی بیش از حد کشور وارد کند، از رفع الزامات حمایت کرده است.

نخست وزیر همچنین تحت فشار حزب محافظه کار خود برای اصلاح یا لغو محدودیت های موجود بوده است. اکنون به نظر می رسد که او خواسته های آنها را برآورده کرده است و می گوید: “محدودیت ها خسارت سنگینی بر اقتصاد، جامعه، رفاه روانی و شانس زندگی فرزندانمان وارد می کند – و ما دیگر نیازی به پرداخت این هزینه نداریم. “

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که بریتانیا از گسترش سریع نوع omicron که در دسامبر و اوایل ژانویه به اوج خود رسید، زمانی که نرخ ابتلا روزانه به حدود 200000 نفر افزایش یافت، ادامه می‌یابد. نرخ روزانه عفونت ده ها هزار نفر باقی می ماند. روز دوشنبه، مقامات بریتانیا نزدیک به 34500 مورد مثبت جدید را گزارش کردند.

جانسون افزود که تشخیص اخیر ملکه “یادآوری است که این ویروس از بین نرفته است.”

به گفته کاخ باکینگهام، طولانی‌ترین پادشاه بریتانیا، “علائم خفیفی شبیه سرماخوردگی را تجربه می‌کند، اما انتظار می‌رود در هفته آینده به وظایف سبک در ویندزور ادامه دهد.”

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما