جنجال جدید سردار آزمون و دختران روس

[ad_1]

فرارو: داستان سردار آزمون با الیا، دختر روسی که ادعا می کند مادر سردار آزمون است، ادامه دارد. در واقع مدت هاست یکی از رسانه های روسی با این ادعا کار را برای فرمانده آزمون در روسیه سخت کرده و به نظر می رسد این پرونده وارد مرحله حساسی شده است.

به گزارش فرارو، رسانه های روسی برای اولین بار به نقل از یک وکیل روسی، افسر مشروط را متهم به امتناع از پرداخت نفقه دختر تازه متولد شده خود کردند; زمانی که الیا علیه بلوک آزمایشی شکایت کرد و خواستار 700000 دلار نفقه شد، بیان شد. رسانه های روسی از این موضوع به عنوان مهم ترین ماده غذایی در تاریخ یاد کرده اند.

اما در همان زمان ادعا شد که سردار آزمون این موضوع را نپذیرفته و حاضر به اعتراف به داشتن یک دختر نیست. البته همه این موضوعات مطالبی است که در سایت های روسی نوشته شده است و سردار آزمون هیچ گاه حتی تا به حال در مورد این موضوع صحبت نکرده است. آخرین خبر قبل از جنجال این است که وکیل الیسون ادعا می کند که اگر صدام حسین روسیه را ترک کند و در کشور دیگری به تیم ملحق شود، پرونده مشکل خواهد شد و ممکن است روند پرونده تغییر کند.

با این حال، در تازه‌ترین اتفاق «فارس» به نقل از رسانه‌های روسی، بار دیگر این جنجال را تکرار کرد و نوشت که دختری به دنیا آمده که گویا دختر دخترش بیمار است، اما بازپرس از پرداخت هزینه‌های درمان او خودداری کرده است. این بار ایلیا خودش به پارک رفت و گفت از اینکه ممتحن او را با هواپیمای شخصی برده تعجب کرده اما از پرداخت هزینه های درمانی دخترش خودداری کرده است. یک وکیل زن روسی از بی توجهی به این آزمون در دادگاه انتقاد کرد و گفت: “امیدواریم این آزمون تا تابستان در زنیت باقی بماند، همانطور که در حال حاضر با زنیت قرارداد دارد.” محاکمه او همچنان ادامه دارد و اگر زنیت را ترک کند، قضات برای اطلاع دادن به او در خارج از کشور مشکل خواهند داشت. این مشکل اصلی است. ممکن است وزارت دادگستری برای اطلاع دادن به بازیکن درگیر شود، اما پس از آن اوضاع به شدت تشدید خواهد شد. زیرا مدارک باید به کشور دیگری ارسال شود، اما ما قطعا این روند را تکمیل خواهیم کرد.

این تست در فصل زمستان پیشنهادهای متعددی از لیون، یوونتوس و نیوکاسل دریافت کرده است و احتمال جدایی او از زنیت وجود دارد و این پیشنهادات وکلای جوان روسی را نگران کرده است، زیرا او معتقد است که اگر این آزمایش از روسیه انجام شود، پرونده به نتیجه می رسد. بسته شود .

الیا، دختر روسی، می گوید: در بهار، من و سردار در مورد شرایط صحبت کردیم و برنامه ریزی کردیم که بر سر شرایطی که برای همه راحت باشد به توافق برسیم، اما تاکنون حتی یک پیشنهاد از او دریافت نکرده ایم. فکر می کنم او فقط قول داد قبل از ترک روسیه وقت بگذارد و بگوید “همه چیز خوب خواهد شد” و “من کمک خواهم کرد”.

او گفت: «اما اکنون واقعاً باید از او کمک بخواهیم. این پول خیلی دیر منتقل شد و به طور کلی گرفتن مطالبه مالی از او بسیار سخت بود. به عنوان مثال، در ماه دسامبر، برای یک روش پزشکی که توسط متخصص مغز و اعصاب برای دخترم تجویز شده بود، درخواست 50000 روبل کردم. فقط دو هفته بعد، در گزارش کامل، کل کمتر از 50000 روبل بود، من توانستم پول را بگیرم. خدا را شکر اکنون می توانیم درمان را شروع کنیم، اما چنین نگرشی نسبت به سلامت کودک به ندرت به این معناست که فرمانده آماده کمک داوطلبانه به او باشد. در حالی که سگش در هواپیمای شخصی پرواز می کرد، دخترش دو هفته منتظر پول برای درمان بود… به نظر می رسد اینجا همه چیز روشن است و ممکن است پرونده در دادگاه به پایان برسد.»

جنجال جدید سردار آزمون و دختران روس

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما