جنرال الکتریک قصد دارد خود را به سه شرکت تقسیم کند.

[ad_1]

تصاویرکارخانه موتور جنرال الکتریک در لافایت، هند، در سال 2017.

جنرال الکتریک روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد به سه تجارت عمومی تقسیم شود که آخرین تلاش این شرکت صنعتی 129 ساله برای ساده کردن تجارت خود و افزایش قیمت ثابت سهام است.

این شرکت می گوید که بخش مراقبت های بهداشتی خود را تا اوایل سال 2023 و تجارت انرژی خود را در سال آینده گسترش خواهد داد. این امر واحد هوانوردی آن را به یک تجارت قانونی تبدیل می کند، که همچنان توسط رئیس و مدیر اجرایی، H. Lawrence Culp هدایت می شود.

کالپ در بیانیه ای گفت: “امروز آخرین مهلت برای جنرال الکتریک است و ما آماده ایم.”

اعلام روز سه‌شنبه شاید جدی‌ترین تلاش جنرال الکتریک برای بهبود خود بود، زیرا پس از بحران مالی 2008 با ثروت خود دست و پنجه نرم می‌کرد.

این شرکت که برای مدت طولانی به عنوان جواهر سازمان های آمریکایی در نظر گرفته می شود، با میراثی که به توماس ای.

این شرکت به سمت شکستن بازوی عظیم مالی خود حرکت کرده و تحت فشار سرمایه گذاران، از جمله Trian، شرکتی به رهبری نلسون پلتز، کسب و کار خود را راه اندازی کرده یا به فروش رسانده است.

اد گاردن، مدیر ارشد سرمایه گذاری تریان و مدیر جنرال الکتریک گفت: «تریان مشتاقانه از این گام مهم در تحول جنرال الکتریک حمایت می کند. ما از GECEO Larry Culp و تیمش به خاطر تلاش‌هایشان برای افزایش ارزش سهامداران بلندمدت قدردانی می‌کنیم.»

پس از اعلام این خبر، سهام جنرال الکتریک در معاملات قبل از بازار بیش از 10 درصد افزایش یافت.

این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.

اعتبار …جید گائو / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

فدرال رزرو روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که هرج و مرج در بخش املاک و مستغلات چین می تواند ایالات متحده را تهدید کند.

در به روز رسانی سیستم مالی ایالات متحده دو بار در سال، فدرال رزرو ایالات متحده گفت که او گفت که نگرانی در مورد سطح بدهی در بخش شرکتی چین و میزان بالای آن وجود دارد. پکن چگونه با بدهی مقابله می کند؟

بحران مالی گروه اورگراند چین، بزرگترین توسعه دهنده بدهی جهان با بدهی 300 میلیارد دلاری، موج شوکی را در بازارهای مالی جهانی و در داخل ایجاد کرده است. آنچه در ابتدا به عنوان نگرانی در مورد یک شرکت بدهکار زیاد رخ داد، تعدادی دیگر از شرکت های املاک و مستغلات را گسترش داد. این توسعه‌دهندگان نشانه‌هایی از اعمال فشار بر خود را نشان می‌دهند، زیرا در زیر کوهی از بدهی و کندی بازار ملک با تشدید کنترل‌های دولت بر وام‌دهی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گفته فدرال رزرو، تمرکز نظارتی “پتانسیل برجسته کردن برخی از شرکت های با بدهی بالا، به ویژه در بخش املاک و مستغلات را دارد، که نمونه آن نگرانی های اخیر در مورد گروه Evergrande چین است.”

این فشارها به نوبه خود ممکن است به کل اقتصاد سرایت کند.

با توجه به اندازه اقتصاد و سیستم مالی چین و همچنین ادغام تجاری گسترده با سایر کشورها در سطح جهان، تنش های مالی چین ممکن است بازارهای مالی جهانی را از طریق وخامت ریسک بدتر کند و رشد اقتصاد جهانی را به خطر بیاندازد. فدرال رزرو گفت.

حداقل شش توسعه دهنده املاک چینی هفته گذشته اوراق قرضه خارجی را شکستند و بازارهای مالی داخلی را مختل کردند و هزینه های وام برای شرکت های چینی را افزایش دادند. قیمت املاک و مستغلات کاهش یافته است و مردم عصا می خرند که چشم انداز این بخش را بیشتر تضعیف کرده است. اورگراند که بیش از 1 میلیون آپارتمان در سراسر کشور دارد، چهارشنبه با مهلتی برای پرداخت حداقل 150 میلیون دلار مواجه است.

پس از دهه‌ها وام گرفتن، تنظیم‌کننده‌های چینی سرمایه‌های عمومی واقعی را قطع کردند درست است. بسیاری از توسعه‌دهندگان آپارتمان‌ها را می‌فروشند و قبل از اینکه ملک را به پایان برسانند، از خریداران خانه پول می‌گیرند، که نه تنها برای بانک‌ها و سرمایه‌گذاران، بلکه برای صاحبان خانه نیز وضعیت دشواری ایجاد می‌کند.

میسی روز دوشنبه اعلام کرد حداقل دستمزد را در ماه مه به 15 دلار در ساعت افزایش می دهد و در ماه فوریه ارائه مزایای آموزشی به کارمندان را آغاز می کند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این افزایش میانگین حقوق میسی را به بالای 17 دلار در ساعت افزایش می دهد. میسی حداقل دستمزد فعلی را مشخص نکرد، اما گفت که این حداقل دستمزد بر اساس مکان متفاوت است. برنامه آموزشی شامل شهریه، کتاب ها و هزینه های برنامه، و همچنین فارغ التحصیلی دوره متوسطه، آماده سازی کالج، و شبکه های مشارکتی و کارشناسی می شود. انتظار می رود این شرکت در چهار سال آینده 35 میلیون دلار ارزش تولید کند.

میسیز همچنین به کارمندان روزهای مرخصی اضافی ارائه می دهد.

خرده فروشان پیش از تمام فصول تعطیلات مهم، که انتظار می رود پس از سال 2020 پرآشوب باشد، استخدام را افزایش داده اند. بسیاری از زنجیره ها دستمزدها را افزایش می دهند و مزایای جدید و انعطاف بیشتری را در استخدام کارگران ساعتی ارائه می دهند.

جف جنت، مدیر اجرایی میسی، در مصاحبه اخیر خود به نیویورک تایمز گفت که “جنگی برای استعدادها در خط مقدم وجود دارد.” این خرده فروش می گوید قصد دارد 76000 کارمند تمام وقت در این فصل استخدام کند.

اعتبار …ویکتوریا جونز / انجمن مطبوعات، از طریق آسوشیتدپرس

برای چندین دهه، دولت بریتانیا به طور منظم پروژه های حفاری نفت در دریا را تایید می کند.

اما استنلی رید از نیویورک تایمز گزارش می دهد که میدان نفتی پیشنهادی در اعماق دریا در جزایر شتلند در شمال غربی اسکاتلند به یک آزمایش بزرگ برای دولت، گروه های زیست محیطی و صنعت نفت تبدیل شده است.

فعالان محیط زیست می خواهند این پروژه را متوقف کنند و از نقش بریتانیا در میزبانی کنفرانس آب و هوای سازمان ملل در گلاسکو در ماه جاری به عنوان فرصتی برای مقابله با دولت به دلیل حمایت مستمر از صنعت نفت و گاز استفاده کرده اند. آنها به مطالعاتی اشاره می‌کنند که می‌گویند سرمایه‌گذاری جدید در سوخت‌های فسیلی باید متوقف شود تا گرمایش جهانی مهار شود.

صنعت انرژی می گوید که اقتصاد بریتانیا در سال های آینده به نفت و گاز نیاز خواهد داشت.

دو طرف توافق کردند که رد پروژه کامبو به معنای نابودی صنعت نفت در بریتانیا و شاید دیگر کشورها باشد.

مایک تولن، مدیر بخش پایداری نفت و گاز بریتانیا، یک گروه صنعتی، گفت: «رد کامبو می‌گوید که ما در مورد سیاست انرژی در بریتانیا جدی نیستیم».

برای کارولین رنس، تبلیغ کننده دوستان زمین اسکاتلند، او گفت: “کامبو نمونه بسیار جدی از ریاکاری در اقلیم بریتانیا است.” به همین دلیل است که کامبو به یک مبارزه بزرگ و نمادین تبدیل شد.

کمبود سیلیکون برای صنعت تراشه 500 میلیارد دلار هزینه دارد و احتمالاً تغییرات زیادی از کمبودهایی که منجر به گسترش این بیماری شده است پدیدار شود. فقدان اجزای کوچک – که تولیدکنندگان خودرو، کنسول های بازی، دستگاه های پزشکی و بسیاری از محصولات دیگر را به وجود می آورد – یادآور ویژگی های اساسی تراشه است که به عنوان مغز رایانه و سایر محصولات عمل می کند.

دان کلارک از نیویورک تایمز گزارش می دهد که تغییر بلندمدت قدرت بازار از خریداران تراشه به فروشندگان، به ویژه تولیدکنندگان نیمه هادی است. آشکارترین ذینفعان، تراشه سازان غول پیکر مانند سازندگان تراشه تایوانی هستند که خدماتی به نام کارخانه های تراشه را برای سایر شرکت ها ارائه می دهند.

اما این کمبود همچنین به نفوذ سازندگان تراشه های کمتر شناخته شده مانند Microchip Technology، NXP Semiconductors، STMicroelectronics، Onsemi و Infineon دامن زد که هزاران تراشه را طراحی و به هزاران مشتری فروختند. این شرکت‌ها که محصولات زیادی را در کارخانه‌های قدیمی خود تولید می‌کردند، اکنون به طور فزاینده‌ای می‌توانند انتخاب کنند که مشتریان تعداد کمی چیپس خود را از کجا دریافت کنند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما