خانواده ها از یک منطقه مدرسه ای ویرجینیای غربی به دلیل برگزاری یک مجلس مسیحی شکایت می کنند

[ad_1]

چارلستون، W.Va. – گروهی از والدین و دانش آموزان از یک منطقه مدرسه ای ویرجینیای غربی به دلیل اجازه دادن به یک واعظ انجیلی برای برگزاری یک مجلس احیای مذهبی در روز مدرسه در اوایل ماه جاری که برخی دانش آموزان ملزم به حضور در آن بودند، شکایت کردند.

این شکایت که روز پنجشنبه به نمایندگی از خانواده‌ها توسط بنیاد آزادی از دین در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده در ویرجینیای غربی ثبت شد، می‌گوید که سیستم مدارس شهرستان کبل در بخش جنوب غربی این ایالت سابقه‌ای منظم در بی‌توجهی به آزادی مذهبی دانش‌آموزان دارد. و ایجاد اعمال مذهبی مسیحی.

در این دادخواست آمده است: «سال‌ها کارمندان سیستم مدارس با ترویج و پیشبرد دین مسیحیت و همچنین با اجبار دانش‌آموزان به شرکت در فعالیت‌های مذهبی مسیحی، حقوق اساسی دانش‌آموزان را زیر پا گذاشته‌اند. بنیاد آزادی از دین یک سازمان غیرانتفاعی است که جدایی کلیسا و دولت را ترویج می کند.

این کت و شلوار به دنبال یک پیاده‌روی در دبیرستان هانتینگتون در هفته گذشته است که در آن بیش از 100 دانش‌آموز با شعار «کلیسا و دولت را جدا کنید» و «ایمان من، انتخاب من» کلاس‌های درس را ترک کردند.


مکس نیبرت، دانش‌آموز ارشد دبیرستان هانتینگتون، نشانه‌هایی را در دست دارد که می‌خواهد در خلال خروج دانش‌آموزان از مدرسه در هانتینگتون، ویرجینیا، در فوریه استفاده کند. 9. اکنون خانواده ها از ناحیه مدرسه شکایت می کنند و ادعا می کنند که آزادی های مذهبی دانش آموزان را نقض کرده است.

لیا ام. ویلینگهام / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

لیا ام. ویلینگهام / AP


مکس نیبرت، دانش‌آموز ارشد دبیرستان هانتینگتون، نشانه‌هایی را در دست دارد که می‌خواهد در خلال خروج دانش‌آموزان از مدرسه در هانتینگتون، ویرجینیا، در فوریه استفاده کند. 9. اکنون خانواده ها از ناحیه مدرسه شکایت می کنند و ادعا می کنند که آزادی های مذهبی دانش آموزان را نقض کرده است.

لیا ام. ویلینگهام / AP

اتفاقی که در مجلس افتاد

آسوشیتدپرس یک پست صوتی با جد فلاورز، سخنگوی مدارس شهرستان کابل ارسال کرد و خواستار اظهار نظر بعد از ظهر پنجشنبه شد. فلاورز در طی مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در اوایل این ماه گفت که این مجمع قرار بود داوطلبانه باشد، اما دو معلم کل کلاس های خود را به مجمع آوردند. فلاورز آن را اشتباه صادقانه معلمان خواند.

فلاورز گفت: «مایه تاسف است که این اتفاق افتاد. ما باور نداریم که هرگز دوباره تکرار شود.»

در بیانیه ای در روز جمعه، رئیس مدارس شهرستان کبل، رایان ساکس، گفت که منطقه در حال بررسی رویداد احیا است و او معتقد است که حقوق برخی دانش آموزان نقض شده است. Saxe در دادخواست نام برده شده است.

دادخواست می گوید که در فوریه. در 2، دو معلم دبیرستان هانتینگتون کل کلاس های خود را به مجلسی که توسط واعظ انجیلی نیک واکر برگزار شد، همراهی کردند، که در هفته های اخیر احیاگرها را در منطقه هانتینگتون رهبری می کرد.

بر اساس این دادخواست، به دانش‌آموزان، از جمله یک دانشجوی یهودی که خواستار ترک شد، اما اجازه ندادند، به آنها دستور داده شد که چشمان خود را ببندند و دستان خود را برای دعا بالا ببرند. از نوجوانان خواسته شد تا زندگی خود را به عیسی بسپارند تا هدف و رستگاری پیدا کنند. دانش‌آموزان گفتند که به آنها گفته شده است که کسانی که از کتاب مقدس پیروی نمی‌کنند «با عذاب ابدی روبرو خواهند شد».

مادر دانش آموز یهودی که مجبور به شرکت در مجلس شد، در میان شاکیان این دعوا به همراه دانش آموز دبیرستان هانتینگتون که اعتصاب هفته گذشته را سازماندهی کرد، هستند.

در طول مجالس، دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان تشویق شدند تا به مراسم شب در کلیسای مجاور بپیوندند، جایی که می‌توانستند تعمید بگیرند.

نیک واکر وزیران همچنین از مدرسه منطقه ای دیگر، مدرسه راهنمایی هانتینگتون شرق، در فوریه بازدید کردند. 1 و مجلسی مشابه برگزار کردند.

مدرسه سابقه شکایت از آن داشت

ساکس هفته گذشته گفت که منطقه به حقوق دانش آموزان برای بیان دیدگاه های خود احترام می گذارد و به حق بیان دینی آنها احترام می گذارد، اما “اجبار کردن بیان مذهبی به کسانی که عقاید متفاوت دارند قابل قبول نیست و با خط مشی منطقه، ایالت یا فدرال همخوانی ندارد. توسط دولت من یا شورای آموزش تحمل نخواهد شد.”

وکلای بنیاد آزادی از دین می گویند که خدمات مذهبی – داوطلبانه یا غیر داوطلبانه – نباید در ساعات مدرسه مجاز باشد. این بنیاد ادعا می کند که چندین نامه شکایت حقوقی در طول سال ها نوشته است که توسط ناحیه مدرسه نادیده گرفته شده است.

در سال 2017، بنا بر این دادخواست، این بنیاد به مدارس شهرستان کبل درباره دو مجلس مذهبی جداگانه که در طول روز مدرسه در دبیرستان هانتینگتون برگزار شد، هشدار داد.

در سال 2019، این بنیاد گفت که در مورد نگرانی هایی که بزرگسالان باشگاه های مذهبی در مدارس شهرستان کبل ایجاد کرده اند و در حال اداره آن هستند، به منطقه نامه نوشت.

شاکیان به دنبال دستوری دائمی هستند که منطقه را از حمایت مالی از مراسم عبادی مذهبی، فعالیت های مذهبی تحت رهبری بزرگسالان در طول روز مدرسه یا شرکت در چنین رویدادهایی با دانش آموزان در طول روز مدرسه منع کند. آنها همچنین به دنبال خسارت 1 دلاری به ازای هر شاکی، به اضافه هزینه ها و هزینه های وکیل هستند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما