خدمات مالیاتی انجام کلیه امور مالیاتی توسط کارشناسان با تجربه

به عبارتی از دست مالیات نمی توان فرار کرد و بهتر است به جای فکر کردن به روش ها و مسیرهای بیهوده و بدون نتیجه، بهترین برخورد و تصمیم را در مورد کارهای مالیاتی داشته باشید. به همین خاطر دریافت خدمات مالیاتی را بی اهمیت ندانید و به عنوان یک هزینه جاری به آن نگاه نکنید. شما با دریافت خدمات مالیاتی در جهت انجام امور و تکالیف مالیاتی برای مجموعه خود سرمایه گذاری می کنید و طی مدت از خروج منابع تا حدی جلوگیری می کنید.

مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیر مستقیم تقسیم می‌شوند که از مصرف‌کننده دریافت می‌شوند.مالیات بر درآمد،مالیات بر اجاره،مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر حقوق بیشترین پرداختی در شرکت‌ها و اشخاص حقیقی را دارند. امروزه رایان محاسبان، تیم گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید برای تمام خدمات مالی، حسابداری، مالیاتی، حسابرسی و غیره کسب و کار خود، با تیم رایان محاسبان همکاری کنید. یعنی دیگر نیاز نیست برای خدمات مختلف خود، با شرکت‌های متفاوت قرارداد ببندید تا بتوانید تمام امور مالی و مالیاتی خود را مدیریت کنید. بلکه شرکت رایان محاسبان تمام این خدمات را به شما ارائه خواهد داد و می‌توانید از انجام درست آن اطمینان خاطر داشته باشید. پروسه پرداخت مالیات برای کسب و کارها دغدغه‌ای بزرگ شمرده می‌شود که مراحل پیچیده و سختی دارد.

اشخاص حقوقی از قدیم الایام درگیر امور مالیاتی بودند و معمولا هم برای شرکت ها موضوع خدمات مالیاتی شرکت ها با اهمیت است. بنابراین عدم شناخت کسب و کارها و شرکت ها از قوانین مالی و مالیاتی باعث هدررفت منابع مالی سازمان ها شده و خسارت های زیادی را به شرکت ها تحمیل خواهد کرد. با استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی و حسابداری موسسه راشا مشاوران راستین دیگر هیچ ترس و ابهامی از ممیزین مالیاتی و اداره مالیات نخواهید داشت. در صورت استفاده از مشاوره های مالیاتی مناسب، تمامی قراردادها و دفاتر و صورت های مالی شرکت ها به درست شکل ممکن تنظیم و بسته خواهند شد و در اداره مالیات هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. همچنین از معافیت های مالیاتی و تخفیفات دولتی در زمان درست خود آگاهی پیدا خواهید کرد.

  • مطابق ماده 169 مالیات مستقیم مودیان مالیاتی وظیفه دارند پس از دریافت کد اقتصادی در پایان هر فصل، فهرست معاملات خود را به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند.
  • با این وجود قطعا می‌توان به علم و تجربه آن‌ها در انجام خدمات مالیاتی اطمینان داشت.
  • اجرای خود قوانین مالیاتی و استفاده از دستورالعمل ها نیز بر اساس مطلب گفته شده در خطوط قبل نیاز به مهارت حسابداری نیز دارد.
  • مالیات یک امر تخصصی است اما یک مدیر عامل خبره یا اعضای هیئت مدیره بهتر است از حداقل دانش مالی و مالیاتی برخوردار باشند و در صورت نیاز در کلاس های مدیریتی مربوط به دانش مالی و مالیاتی مخصوص مدیران شرکت کنند یا مطالعه شخصی در این حوزه داشته باشند.

راشا مشاوران دارای سابقه 20 ساله با تجربیات موفق کاری در این زمینه و مشارکت و همکاری با هلدینگ ها و سازمان های بزرگ، این نوید را به صاحبان کسب و کارها می دهد که در صورت همراه شدن با راشا، خیالشان از مدیریت صحیح امور مالی شرکتشان راحت شده و موفقیتشان را تضمین نمایند. یک عامل مهم دیگر نیز بسیار تاثیرگذار است و آن سطح دانش مدیریت و کارفرما از امور مالیاتی است. مالیات یک امر تخصصی است اما یک مدیر عامل خبره یا اعضای هیئت مدیره بهتر است از حداقل دانش مالی و مالیاتی برخوردار باشند و در صورت نیاز در کلاس های مدیریتی مربوط به دانش مالی و مالیاتی مخصوص مدیران شرکت کنند یا مطالعه شخصی در این حوزه داشته باشند. برای مثال از دستاورد های این موضوع می تواند این باشد که مدیر مجموعه آگاه باشد که تسویه وجوه هزینه های شرکت باید از ماخذ مالی و حساب های مربوط به شرکت انجام شود و از حساب شخصی خود به طور مستقیم پرداخت نکند. سازمان امور مالیاتی ایران که وابسته به سازمان اقتصاد و دارایی بوده، در سال 1381 تاسیس شده است. از جمله اهداف تاسیس این سازمان، افزایش نظم و کارایی در حوزه امور مالیاتی می باشد.

دفاع از پرونده های مالیاتی عملکرد و ارزش افزوده

همچنین وکلای این مجموعه در صورت بروز مشکلات و جرائم مالیاتی، به شما در حل و فصل این مشکلات به بهترین نحو کمک می‌کنند و شما را از پرداخت جرائم مالیاتی و مالیات‌های سنگین معاف می‌کنند. بله، کارشناسان ما در هر مرحله از کار که نیاز به مراجعه حضوری به سازمان امور مالیاتی باشد، می توانند با تجربه بسیاری که در این زمینه دارند، امور مالیاتی شرکت ها را پیگیری نمایند. کارشناسان ما در تدبیر حساب با پیش‌بردن امور مالیاتی شما مطابق با آخرین تغییرات قوانین در این حوزه، کاری می‌کنند که مالیات، به‌صورت عادلانه و منصفانه برای سازمان شما تعیین شود و از انواع تخفیف‌های مالیاتی بهره‌مند شوید. تبصره ۱- اطلاعات سامانه مودیان محرمانه است و دسترسی شرکت‌های معتمد به محتوای اطلاعات سامانه مودیان ممنوع بوده و شرکت معتمد مجاز به هر گونه استفاده تجاری به­صورت مستقیم یا غیر مستقیم از این اطلاعات نمی‌باشد. تبصره – شرکت معتمد مکلف است الزامات ابلاغی وزارت اطلاعات در خصوص بکارگیری افراد در مشاغل حساس را رعایت نماید. ماده ۱۳- شرکت معتمد صرفا در چارچوب مفاد مجوز فعالیت صادره مجاز به ارایه خدمات طبق قانون و مقررات این آیین نامه می‌باشد.

خدمات مالیاتی

از مسائل مهم صورت معاملات فصلی، دریافت کارت اقتصادی و شماره آن است که بدون آن هیچ مدرکی توسط سازمان امور مالیاتی کشور پذیرفته نخواهد بود. جریمه 10 درصدی برای دیر کرد ارسال مدارک و جریمه 20درصدی برای استفاده از کارت اقتصادی دیگران در نظر گرفته شده لاست. شرکت راشا مشاوران راستین با مدیریت منابع مالی و مشاوره های به هنگام و حرفه ای و همچنین انجام خدمات مالی، می تواند گامی هر چند اندک ولی بسیار اثر گذار در صرفه جویی اقتصادی و آرامش خیال شما بردارد.

کلیه مشاغل کوچک، متوسط، بزرگ، تولیدی، خدماتی و تجاری نیاز به خدمات حسابداری، مالی و مالیاتی دارند و باید از حسابدار یا موسسات حسابداری کمک بگیرید تا بتوانند برای مدت طولانی در صنعت دوام بیاورند و طول عمر محصول و شرکت خود را افزایش دهند. حضور در هیأت های حل اختلاف مالیاتی که منجر به کاهش مالیات می شود یکی از خدمات شرکت های حسابداری مالیاتی می باشد. شرکت خدمات مالیاتی موسسه صالح اندیشان ماندگار، با داشتن نیروهای خبره، میتواند به شما در کاهش مالیات کمک کند. کلیه افرادی که به هر نحو شاغل هستند و حقوق و مزایا دریافت می کنند و بیمه تامین اجتماعی برای آنها در نظر گرفته می شود باید بخشی از حقوق خود را به عنوان مالیات حقوق به وزارت اقتصاد و دارایی واریز کنند. میزان مالیات حقوق متفاوت است و همه ساله طی بخشنامه هایی برای کارفرمایان کشور ارسال می شود و کارفرمایان موظفند این مالیات را از حقوق کارکنان خود کسر و به حساب وزارتخانه واریز کنند.

خدمات مالیاتی به کدام شرکت‌ها ارائه می‌شود؟

چنانچه، پیرامون درگاه ملی خدمات مالیات و امکانات، سوالاتی دارید، با ما همراه باشید. ماده ۳۱- در صورتی که مرکز در بررسی های خود به موارد نقض مقررات از حیث نرخ های تعرفه‌ای موضوع قانون برخورد نماید موظف به اقدام بر اساس مقررات موضوع ماده ۳۵ این آیین‌نامه می‌باشد. ماده ۲۶- شرکت معتمد در ارائه خدمات به کلیه مودیان و تامین کنندگان (بالقوه و بالفعل) مکلف به رفتار منصفانه (از قبیل عدم محرومیت و محدودیت از ارائه خدمات و تبعیض در اخذ تعرفه) می‌باشد.

امروزه با گسترش و پیچیده تر شدن امور اقتصادی و تجارت و همچنین نیاز به اطلاعات برای تصمیم گیری،اهمیت وجود حسابداران با تجربه و کاردان برای تولید اطلاعات مالی بیش از پیش می باشد. قرارداد ماهیانه برای خدمات مالیاتی نوع دیگری از قرارداد است که طرفداران خودش را دارد. افرادی که حجم کاری در رده متوسط دارند و اهمیت منظم انجام شدن امور مالیاتی را می دانند از این نوع قرارداد استفاده می کنند. هر گونه تخلف، کوتاهی یا پنهان کاری می تواند عواقب بدی برای مجموعه به همراه داشته باشد. موسسه مالیاتی پارستکس با هدف ارائه خدمات به سایر شهرستان‌ها، علاوه‌بر دریافت خدمات مالیاتی حضوری، امکان ارائه خدمات به صورت تلفنی و آنلاین را هم فراهم کرده است.

دفاع از پرونده‌های مالیاتی که یک کار کاملا تخصصی است و نیاز به اطلاعات و تجربه دارد، یکی دیگر از خدمات این دفاتر است. اگر شما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و همچنین آگاه نبودن به این قوانین، نتوانید از عملکرد شرکت و یا پرونده‌های مالیاتی خود دفاع کنید، ممکن است دچار ضرر و زیان زیادی شوید به حدی که مجبور شوید کسب و کار خود را تعطیل کنید. تکمیل اظهارنامه مالیاتی خیلی کار مشکلی نیست ولی مستند سازی و رعایت اصول اجرایی قوانین و بخشنامه های مالیاتی با مبالغ مندرج در اظهارنامه فرایند اصلی تشخیص مالیات را رقم میزند. تیم خدمات مالیاتی در این بخش کارنامه یکساله امور مالی شما را بر پایه معیارهای ماموران مالیاتی هنگام صدور برگ تشخیص تهیه و تنظیم می کند به طوری که قابلیت دفاع در هیاتهای مالیاتی را داشته باشد. اکنون می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که هزینه های خدمات مالیاتی چگونه محاسبه و پرداخت می شود؟ بر حسب این که چه خدمت مالیاتی مد نظر باشد، هزینه های مربوطه متفاوت است.

آیا در کاهش از مالیات هم خدماتی ارائه می‌شود؟

شیوه حضوری مستلزم گرفتن وقت قبلی از موسسات مالیاتی و حضور در موسسه حقوقی یا مالیاتی است. چنانچه مشاوره مالیاتی تنها در خصوص موضوع خاص و در قالب ارائه راهکار باشد، تنها حق مشاوره به مشاور مالیاتی تعلق می گیرد. لیکن در صورتی که مشاور اقداماتی را نیز به عنوان حسابدار مالیاتی یا خدمات اداری مثل درخواست بخشودگی انجام دهد، مستحق دریافت اجرت آن عمل نیز خواهد بود. پرداخت هزینه های برای دانستن اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت حسابداری اینجا کلیک کنید مطابق با تعرفه های تصویب شده توسط قوه قضاییه انجام می گیرد. شرکت‌ها و اشخاص برای اینکه بتوان در هزینه‌های جاری و بلند مدت صرفه جویی نمایند و زمان خود را بیشتر صرف امور تخصصی مربوط به  کارشان کنند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما