خرید هارد بازی وسترن دیجیتال بلک (P10 & D10) از مهرگان آی تی – زومیت

[ad_1]

امروزه با توجه به تنوع مدل های هارد اکسترنال در بازار و تقاضای روزافزون کاربران برای این نوع محصولات، انتخاب بهترین هارد اکسترنال به یک کار بسیار دشوار تبدیل شده است. در این راهنما سعی می کنیم با مقایسه دو هارد دیسک وسترن دیجیتال بلک، انتخاب درستی را پیش روی شما داشته باشیم.

اگر بخواهیم دو هارد دیسک را از نظر کیفیت و کارایی با هم مقایسه کنیم تا بتوانیم هاردی را که مناسب کارمان است پیدا کنیم، باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیریم. ابتدا چرخش دیسک، سپس سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب و به صورت تصادفی و در نهایت حافظه پنهان. البته هر چه سرعت چرخش دیسک و انتقال اطلاعات بیشتر باشد، کارایی هارد داخلی یا اکسترنال ما بیشتر بوده و مناسب بودن پردازش های سنگین بیشتر است. کش هارد دیسک همچنین تأخیر داده ها را کاهش می دهد و در نتیجه سرعت انتقال را افزایش می دهد.

فناوری اطلاعات ستون فقرات ندارد

هارد اکسترنال 2.5 اینچی سری وسترن دیجیتال P10:

این هارد اکسترنال 4 ترابایتی برای گیمرهایی طراحی شده است که می خواهند با افزایش فضای ذخیره سازی درایو بازی خود، پتانسیل کنسول یا رایانه خود را به حداکثر برسانند.

بازی درایو WD_BLACK P10 می تواند تا 125 بازی را جمع آوری کند. سرعت هارد این هارد 5400 دور در دقیقه و سرعت خواندن و نوشتن پیوسته آن 130 مگابیت بر ثانیه است. همچنین این سرعت در حالت Random به 120 مگابایت بر ثانیه می رسد.

در مجموعه ای از هارد اکسترنال P10 Western Digital وقتی صحبت از انتقال فایل ها از دیسک می شود، 12 چند ثانیه طول می کشد تا یک پوشه 1/2 گیگابایتی منتقل شود. این هارد در تست ذخیره سازی PCMark 7 امتیاز بالایی دارد به طوری که می تواند انتظارات گیمرهای کاملا حرفه ای را برآورده کند. فروشگاه مهرگان هاردی آی تی ست بیرونی مشکی p10 با گارانتی 24 ماهه مهرگان تجارت نصر.

فناوری اطلاعات ستون فقرات ندارد

هارد اکسترنال 3.5 اینچی سری وسترن دیجیتال D10:

این یک هارد اکسترنال 8 ترابایتی است، مانند سری P10، که برای گیمرهایی ساخته شده است که می خواهند با افزایش فضای ذخیره سازی درایو بازی خود، پتانسیل کنسول یا رایانه خود را به حداکثر برسانند. سرعت چرخش این هارد دیسک 3.5 اینچی 7200 دور در دقیقه است. دیسک سخت خارجی D10 سرعت خواندن و نوشتن مداوم وسترن دیجیتال 625 مگابایت بر ثانیه است. همچنین دارای سرعت خواندن و نوشتن تصادفی 250 مگابایت بر ثانیه است.

این هارد دیسک مجهز به فناوری خنک کننده داخلی بالا است، به عملکرد بالایی دست می یابد و به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت بازی کنید و بازی خود را به دلخواه خود بدون وقفه اجرا کنید. لازم به ذکر است که ذخیره سازی اکسترنال در این هارد به صورت افقی یا عمودی قابل انجام است. فروشگاه مهرگان هاردی آی تی نمای بیرونی مشکی سری P10 با گارانتی 24 ماهه مهرگان تجارت نصر.

چه چیزی را انتخاب کنیم؟

اگر بخواهیم به نتیجه نهایی برسیم و درایو دوم بالا را پیدا کنیم برای گیمر حرفه ای بهتر است. باید بگوییم که هارد اکسترنال D10 برنده این مسابقه است. با توجه به سرعت چرخش بالای دیسک ها و همچنین سرعت خواندن و نوشتن متوالی و تصادفی و از همه مهمتر این مجموعه هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مجهز به فناوری خنک کننده داخلی می باشد. هارد اکسترنال Black D10 نسبت به هارد اکسترنال Black P10 Western عملکرد بهتر، خرابی کمتر و خطاهای بیشتری دارد و برای گیمرهای حرفه ای ایده آل است.

اما اگر به دنبال یک هارد اکسترنال ارزانتر یا یک گیمر نیمه حرفه ای هستید، ما هارد اکسترنال Black Western Series P10 را پیشنهاد می کنیم. علاوه بر قیمت مناسب، می تواند پاسخگوی نیاز شما به عنوان یک گیمر نیمه حرفه ای باشد.

لازم به ذکر است که هر دوی این مجموعه هارد اکسترنال وسترن دیجیتال قابلیت اتصال به تمامی کنسول ها به جز کامپیوتر را دارند.

مهرگان تجارت نصر وارد کننده رسمی قطعات کامپیوتری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش با گارانتی مهرگان تجارت نصر (MTN) آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. می توانید به وب سایت شرکت (مطالب بیشتر از آیتیمحصولات و خدمات ما را بشناسید و این دو محصول را خریداری کنید.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما