خوردن سیب پیش از خواب چه فواید و مضراتی دارد؟

[ad_1]

بالب است دانستن ترکیبات ویژگی در ی فتافت می‌شوند که ممکن است بر کیفیت بواب اثر بگذارند! از جمله‌های این ترکیبات می‌توانم به ملاتونین، سیاسیم و کربوهیدرات‌ها اشاره کنم.

به گزارش خبرآنلاین، مطالعه نشان داد که مصرف یک وعده غذایی غنی از کربوهیدرات با شاخص گلیسمی بالا (GI) قبل از خواب ممکن است سطح تریپتوفان را بالا ببرد که باعث افزایش ملاتونین و سروتونین شود. اهن طرح‌ها به شروع فرآیند خواب کمک می‌کنند.

. . . . . .لاوه بر فیبر ، مواد مغذی دیگری در سیب وجود دارند که بدن برای داشتن خوابی آرام به آنها نیاز دارند.

ملاتونین

از مهمترین عواملی که روی خواب تاثیر می گذارد، ملاتونین است. . . .. . ا من موضوع به آرامش بدن کمک می‌کند و با ایجاد خواب‌آلودگی ملاتونین را می‌توان از طریق منابع غذایی و مکمل‌ها نیز دریافت کرد.

دوز معمول توصیه شده ملاتونین 1 5A 5 میلی گرم است. 100روز 100 گرم یک سیب حدود 0.0106 میلی گرم ملاتونین را به بدن می‌رساند.

نابراین نگران نباشید . . .. .

ویتامین سی

. . . . . تات نشان می‌دهد که سختی‌ها و آسیب‌های ناشی از آن اتفاق می‌افتد که ظتلظت رادیکال‌های آزاد خیلی است) ممکن است به مدت زیاد استاندارد شود. بنابراین، خوردن روزانه سیب ممکن است به طور غیرمستقیم کیفیت خواب را تقویت کند.

.اسیم

سیب حاوی کمی از ماده معدنی پتاسیم است. یک مطالعه تاریخی در سال 1991 بر روی کیفیت مکمل پتاسیم را در خواب در مردان سالم 18 33a 33 ساله که رژیم غذایی کم‌پتاسیم می‌شود. نتایج نشان داد که روزانه 96 میلیون پتاسیم به مدت یک هفته به بهبود خواب می‌شود. یا این حال، اگر در حال حاضر از یک رژیم غذایی پر از پتاسیم استفاده کنید، می توانید مکمل هیچ مزیت دیگری برای کیفیت خوابتان ندا باشد.

مضرات احتمالی مصرف سیب پیش از خواب

خوردن قبل از خواب ممکن است برای شما طبیعی باشد شبانه‌روزی شما باشید. ط ع ی ی ی ی ی ی ی ی ی بت بت بت بت بت بت بت بت بت بت بت بت

. . . . .

در پایان مخصوص گد گروهی که در شب میان‌وعده را مصرف کرده بودند، در آنها سوار و سوزی، تمتر کلسترول کلی خون بودند.

. . . . . احتن احتمال وجود دارد که مصرف غذاهای سالم و حاوی GI مایین مانند سیب رای خوابیدن مفید باشد، اما برای این گفته لازم است.

از: Healthline

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما