داشان پاسخ داد ژیرو؛ بنزما باید توپ طلا را ببرد

[ad_1]

کد خبر: 1791074/29

زمان: 14:23
1400/08/18

بازدید از: 6660

مرد فرانسوی از بازگشت کریم بنزما به تیم ملی دفاع کرد و به اظهارات اولیویه ژیرو پاسخ داد. او کریم را نیز مستحق دریافت توپ طلا می دانست.

به گزارش “ورزش سه”، از روزی که کریم بنزما به سوال مقایسه اش با اولیویه ژیرو (خود را با فرمول یک و ژیرو با موتور کارتینگ مقایسه کرد) پاسخ منفی داده است.

ژیرو در مصاحبه با مجله اکیپ درباره بازگشت بنزما صحبت کرد:این را می دانم مثل هر بازیکنی که مربی تیم ملی به اردو دعوت می کند. تصمیم آنها این بود که بنزما را دعوت کنند. من می توانم او را درک کنم. به نظر او من اولین نفری بودم که خواستم به او بگویم که بنزما را دعوت کرده است اما امیدوارم زودتر به من یادآوری کنند. من هم این فرصت را داشتم که در تیم ملی با او (دشان) در این مورد صحبت کنم.»

ژیرو ادامه داد:بازگشت بنزما استراتژی تیم ما را دوباره متعادل می کند و نحوه بازی ما را تغییر می دهد. من این را به عنوان یک حقیقت عینی می گویم، نه از روی بغض یا بغض کریم. از زمانی که برگشته اتفاقات زیادی افتاده است و زیاد تیراندازی کرده است. من هرگز با او مشکلی نداشته ام. او بسیار تغییر کرد و بسیار بالغ شد. در ضمن ما هر روز در اردوی تیم ملی با هم غذا می خوریم.»

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در واکنش به اظهارات اخیر ژیرو در دفاع از تصمیم خود برای دعوت بنزما گفت:مهمترین چیز برای من صحبت مستقیم و مستقیمی است که با بازیکنان در این باره دارم و ژیرو خودش می داند که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

دشان با ژیرو ملاقات می کند که پس از فینال لیگ اروپا او را به تیم ملی دعوت نکرد.

دشان همچنین به ویژگی های کریم برای توپ طلا اشاره کرد:توپ طلا یک جایزه افتخارآمیز است و برای تمام کارهایی که بنزما در طول سال برای رئال مادرید و تیم ملی انجام داده است، امیدوارم که او آن را ببرد. من نگفتم چون مربی کریم و فرانسوی هستم، معتقدم که او واقعا لیاقتش را دارد.»

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما