دام نوع ویتامین D در تقویت سیستم ایمنی بدن مطمئن است؟

[ad_1]

تات جدید نشان می‌دهد که ویتامین D3 می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویتامین‌های ویتامین D2 ویتامین شود.

. . . . .

Frontiers in Immunology ی نر ی ده است، نشان می‌دهد که ویتامین D3 در مقایسه با ویتامین D2 می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن

ویتامین د ط رور کلی به دو شکل اصلی وجود دارد: «ارگوکلسیفرول» (ویتامین D2) و «کوله‌کلسیفرول» (ویتامین D3). تات قبلی نشان داده است که مکمل‌های ویتامین D3 در افزایش، ویتامین D در وون افراد بسیار قویتر نند. یا این حال، مشخص نیست که بیا بین این دو نوع ویتامین مکمل است

این پژوهش جدید برای کمک به این شکاف اطلاعات، داده های یک کارآزمایی بالینی دوسو کور و کنترل شده با دارونما را که به طور کامل تکمیل می شود، بررسی می کند که مکمل های ویتامین D2 و ویتامین D3 را در چند صد زن سالم مقایسه می کند.

. . . . .

اتحقیقن تحقیقات جدید به تاوت ن دو شکل ویتامین D در بیان ژن پرداخت. . . . . .

تحقیقات در این مطالعه جدید نوشتند: به طور قابل توجهی، به مصرف مکمل ویتامین D3، بیشترین تغییرات در بیان ژن منعکس کننده کاهش فعالیت های ژنها، بسیاری از مسیرهای رمزگذاری سیستم ایمنی، به طور بالقوه سیستم ایمنی را به وضعیت سازگاری تغییر می دهد. . با کمال تعجب، بیان ژن مرتبط با فعالیت اینترفرون نوع I و II که پاسخ ذاتی به باکتریایی و ویروسی است، پس از مصرف مکمل ویتامین D2 یا ویتامین D3 متفاوت بود و تنها ویتامین D3 دارای اثر حرکت بود.

ک یالین اسمیت »نویسنده اصلی این مطالعه گفت: هشاهش سیگنال دهی نابراین ما فرض می‌کنیم که ویتامین D3 در تقویت پاسخ‌های ایمنی در برابر ویتامین‌ها ممکن است از ویتامین D2 باشد.

ی افزود : . . . . . بنابراین ویتامین D3 ممکن است به گیلوگیری از نفوذ ویروسها و باکتریها در بدن کمک نند.

این مطالعه نشان می‌دهد که این یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین‌های مکمل D تنها در اثرات مفیدی برای ویروسی مفید است که سطح آن قبل از قرار گرفتن در معرض خطر تقویت می‌شود، زیرا به دلیل ابتلا به ویروس‌ها، فواید بالینی در مکمل ویتامین وجود دارد. وجود داشته است. . . . . .

اطن مطالعه همچنین نشان داد که دو لل ویتامین D . . . . . مصرف ویتامین D2 ممکن است پتانسیل را کاهش دهد یا خنثی کردن برخی از ویتامین های مفید D3 را داشته باشد.

برخی از آنها را می گویند از آنجایی که به نظر می رسد برخی از مسیرها به طور خاص توسط ویتامین D3 یا در برخی موارد در جهت های متضاد توسط ویتامین D3 و D2 تنظیم می شوند، مطالعات آینده باید بررسی شوند که آیا ویتامین D2 ممکن است برخی از ویتامین های D3 بر روی ویتامین D3 باشد. تلامت انسان را خنثی کند یا خیر.

“زوزان لانهام-نیو” یکی از نویسندگان این مطالعه، تحقیقات فوری در مورد تفاوت‌های عملکردی بین ی رر نه نوع ویتامین . . . . .

وی میگوید: در حالی که ما دریافت می کنیم که ویتامین D2 و ویتامین D3 تاثیر یکسانی بر فعالیت های ژن در انسان ندارد، تاثیری ندارد که در بررسی ویتامین D2 دریافت می کند که برای روشن شدن تفاوت ها در آنها، نیاز به یک مطالعه بزرگتر است. .

. . . . .

ارون مطالعه جدید در مجله Frontiers in Immunology منتشر شده است.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما