درخواست اتحادیه VODs از رئیس جمهور برای کاهش کنترل رادیو و تلویزیون بر تولید فیلم

[ad_1]

انجمن VOD از رئیس جمهور خواسته است تا تعاریف دقیق و کاملی از کنترل صدا و تصویر در کانال سایبری ارائه دهد تا نقش مرکز ملی فضای مجازی و مرکز صدا و سیما در کنترل تولید فیلم مشخص شود. انجمن تأکید کرد که تنظیم کننده های پخش کننده اعتماد کاربران خود را از بین می برند و همچنین با سرمایه گذاری های بزرگ خصوصی بازی می کنند. گزارش VODs تأکید می کند که بازرسی از آژانس های بازرسی محصول نتیجه دیدگاه نادرست جامعه ایران است و سلیقه ای است.

به گزارش دیجیاتو ، انجمن VOD در نامه ای به ابراهیم رییسی اعلام کرد که ایران در دو سال گذشته با تکیه بر تولید داخلی در زمینه کاهش چشمگیر توانسته است مخاطبان زیادی را به بازار نمایش ویدئو جذب کند. تعداد بینندگان ماهواره این گزارش همچنین به سهم ترافیک اینترنتی داخلی و افزایش آن توسط پلتفرم VOD ، که باعث ایجاد 10 هزار شغل در ماه می شود ، اشاره می کند.

انجمن VODs در مقاله خود به درگیری سیاسی و فرهنگی بین وزارت نظارت و صدا و سیما اشاره می کند و به پیچیدگی بستر تولید محتوای ویدئویی اشاره می کند. در اینجا آمده است: “سیستم عامل ها هنوز روز بسیار سختی را پشت سر می گذارند ، با اظهارات عجیب و غریب که دولت و مقامات ارائه کرده اند گیج شده اند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما ، هر کدام به دلایلی خود را قابل اعتماد می دانند ، خود را در بحبوحه ده ها سال رویارویی قرار داده اند. “من سرمایه و نیروی کار که اکثر آنها جوان هستند را نمی شناسم ، این سهل انگاری و اختلافات سیاسی را نمی پذیرند و نیاز به توجه بیشتر نهادهای مسئول صنعت نمایش آنلاین دارند.”

انجمن با تأکید بر اینکه به قوانین انجمن اعتقاد دارند ، اظهار داشت که محدودیت ها و رفتارهای اعمال شده از سوی رادیو و تلویزیون ، محیط کار این پلتفرم را مخدوش و سردرگم کرده است. انجمن VODs می گوید: “ما به کنترل در این زمینه اعتقاد داریم و آن را برای خود و کشورمان مفید می دانیم.” با این حال ، محدودیت ها و رفتارهای اعمال شده توسط رادیو و تلویزیون در شش سال گذشته ، فضای کسب و کار و عملکرد این پلتفرم را مختل کرده است تا جایی که در خوشبینانه ترین حالت ، می توان به کلمات ، کلمات و تصمیمات اعتماد کرد. و تغییر پلت فرم VOD باور نکردنی است. “در عین حال ، نهاد نظارتی ، که باید واقعاً بی طرف باشد ، به دنبال افزایش قدرت خود در این زمینه است و اکنون ، به عنوان رقیبی که خود را تنظیم کننده می داند ، وضعیت بسیار پیچیده تر شده است.”

انجمن VOD با استناد به ایجاد سیستم های نظارتی مانند سیستم الماس ، اعلام کرده است که کارهای نظارتی مکرر شده است و نظارت آن را “سلیقه ای” و “به دلیل نگرش اشتباه نسبت به جامعه ایرانی” توصیف کرده است. به “” این به معنی بازی با سرمایه خصوصی و نیروی انسانی است که پایتخت کشور است و به طور فزاینده ای ناامید شده است. “

این انجمن تأکید می کند که وزارت نظارت در حال حاضر قادر به ارائه خدمات درمانی نیست و سیاست “پا به پا” را دنبال کرده است. آنها به شکل قدیمی خود نیستند و هنوز هم هستند. »

به گفته انجمن VOD ، پلتفرم ها در حال حاضر برای سرمایه گذاری نزدیک به 2000 میلیارد تومان در تولید برای 1400 سال برنامه ریزی کرده اند و این درآمد به منابع دولتی وابسته نیست. “سیما مسئول حوزه هایی از جمله محتوای صوتی و تصویری است. آیا طبیعی است که آب و هوا خود را بر اساس تفسیر مستقل از کلمات ، مستقل از جریانهای نظارتی دیگر تعیین کنیم؟”

این انجمن گفت: “اکنون ، طبق یک مطالعه بین المللی ، حدود 80 درصد از پهنای باند مصرفی 2020 در صدا و تصویر (بازی های ویدئویی ، …) است و ممکن است در ایران به 80٪ برسد.” توسط رادیو و تلویزیون کنترل شود ، مرکز اشتراک Cyberspace National ، که یکی از بالاترین قله های صنعت در صنعت است ، با برجسته کردن مقام معظم رهبری ، که شامل صوت و تصویر می شود ، در 20٪ خودرو باقی ماند؟ بدون تصویر؟ آیا زمان آن نرسیده است که برای پایان دادن به این هرج و مرج یک تعریف دقیق و جامع از قوانین ارائه دهیم؟ “

در نهایت ، انجمن از رئیس جمهور خواست “با استفاده از نظرات و نگرانی های فعالان این حوزه در انجمن VOD ، یک مشکل جدی و فوری ایجاد کند تا شعار 1400 را اجرا کند ، که نامیده می شود. “

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما