در زمان انتقام ؛ آیا صدایی دارید آقای کومان؟ (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تابستان گذشته بود که لوئیس سوارز پس از گذراندن سالهای طولانی در بارسلونا و کسب هر گل ممکن با این تیم ، به بدترین شکل ممکن باشگاه کاتالان را ترک کرد. جایی که بعد از روی کار آمدن رونالد کومان ، مربی هلندی اعلام کرد که دیگر این بازیکن را نمی خواهد و سرانجام سوارز راهی اتلتیکو مادرید شد.

سوارز در اولین فصل حضورش در اتلتیکو مادرید نشان داد که این اشتباه بزرگی بود که بارسلونا در برابر او انجام داد ، زیرا ستاره اروگوئه ای با نمایش درخشانش مقابل دیه گو سیمئونه به یکی از دلایل قهرمانی خود دست یافت. فصل لالیگا.

او در بازی سال گذشته اتلتیکو-بارسا در واندا بازی نکرد که با برتری یک بر صفر بلانکو به پایان رسید ، اما بازی برگشت در نوکمپ را از دست داد و نتوانست در این مسابقه امتیاز جمع کند.

امشب اتلتیکو مادرید و بارسلونا در واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر می روند. گل دوم اتلتیکو توسط لوئیس سوارز در دقیقه 44 به ثمر رسید. جایی که ستاره اروگوئه ای با پاس درخشان توماس لامار با یک ضربه دقیق دروازه تیم سابق خود را باز کرد و پس از گلزنی مطابق وعده شادی خاصی نشان نداد.

وی دو روز قبل از بازی به اسپورت گفت:من روز شنبه تمام تلاش خود را برای گلزنی و کمک به اتلتیکو انجام دادم اما برای بارسا احترام زیادی قائلم و اگر گل می زدم به هیچ وجه خوشحال نمی شدم. به هم تیمی هایم هم گفتم نباید بارسا را ​​از دست بدهند. این تیم پر از بازیکنان با استعداد است و اگر به آنها فضا دهیم ، آنها می توانند ما را شکست دهند. “

این چهارمین گل سوارز در لالیگا است. او اکنون برای 31 تیمی که در لالیگا حضور داشته گل می زند.

آخرین موضع گیری لوئیس سوارز توسط بسیاری به عنوان اشاره مستقیم به رونالد کومان تعبیر شده است. مربی هلندی که سوارز بسیار ناراحت است و معتقد است او سال گذشته تنها به دلیل یک دقیقه مکالمه تلفنی اخراج شد ، بی احترامی را توصیف کرد. شبی که کومان با دستیار خود روی صحنه تلفنی صحبت می کرد ، سوارز با ژست گلزنی خود یک پیام ویژه برای او داشت.

لوئیس سوارز در دقیقه 72 بازی جانشین آنتوان گریزمان شد و هیچ فرصتی برای به ثمر رساندن یک گل دیگر برای بارسا نداشت. اتلتیکو نیز با دو گل بازی را برد و لوئیس سوارز در پایان بازی در واکنش به شادی گلش گفت: می دانم که اگر گل بزنم باید عذرخواهی کنم. با تمام احترام به بارسا و هواداران و همچنین دوستانی که در این تیم دارم ، نمی خواهم خوشحال باشم.

وضعیت تلفن بعد از رتبه بندی؟ این حرکت اشاره ای به کومان ندارد. این برای دوستان و آشنایان دوستان است که من برای فرزندانم و برای آنها شماره دارم. “این در واقع یک شوخی است.”

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما