دیزل ژنراتور قیمت خرید نحوه انتخاب مشخصات فنی کاتالوگ

این مدل از دستگاه‌ها دارای بدنه‌ای مقاوم در برابر صدمات فیزیکی و نوسانات برقی است. سیستم پیشرفته کنترل این محصول، نظارت لازم را برای نوع فعالیت دستگاه امکان‌پذیر می‌سازد.

عمر مفید دیزل ژنراتور شما ممکن است کمتر از ساعات کار ژنراتور شما باشد. با دگرگونی تکنولوژی و مقررات آلایندگی و تغییر دادن دیزل ژنراتور خود به مدل جدیدتر و کارآمد می توانید سرمایه گذاری با ارزشی برای کسب و کارتان داشته باشد. یک قاعده کلی این است که یک دیزل ژنراتور به ازای هر یک کیلو وات ساعت توان تولید شده ۰٫۴ لیتر گازوئیل مصرف می کند.

این گرمکن ها توسط برق باتری (۱۲ یا ۲۴ ولت ، ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات) کار می کنند. وظیفه گرمکن ها، گرم کردن سوخت ورودی به فیلتر هنگام پایین بودن درجه حرارت آن است. المنت گرمکن در این هنگام داغ شده (در حد معقول) و با عبور سوخت از اطراف آن باعث بالا بردن درجه حرارت و روان شدن آن می گردد. بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند.

دیزل ژنراتور

این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند. این فیلتر را هنگام سرویس ها ودر صورت گرفتگی می توان به راحتی از روی فیلتر باز کرده (محفظه آن به صورت پیچی روی فیلتر بسته می شود.) و تمیز یا تعویض نمود.

عمر مفید ژنراتور‌ های دیزلی

در سایر مجموعه‌های ژنراتور، از یک آزمایشگر دستی بار باتری برای تأیید وضعیت هر باتری راه‌اندازی استفاده می گردد. هنگامی که منبع تغذیه از کار افتاد، اتصال یک ژنراتور برقی بدون جدا کردن آن از شبکه منجر به تغذیه مجدد شبکه می شود و هنگام بازگشت برق به ژنراتور شما آسیب می رساند.

دیزل ژنراتور به دلیل مزایای بیشماری که برای مصرف کنندگان آن دارد، به یکی از محبوب ترین انواع ژنراتور در بازار تبدیل شده است.

برای خرید و استعلام قیمت دیزل ژنراتور اورجینال از نمایندگی بهترین برندها در ایران کلیک کنید.

تعمیر و نگهداری از این اجزای اصلی ژنراتور تاثیر بسزایی در عملکرد مناسب آن دارد. هرچه میدان قوی‌تر و سیم طولانی‌تر باشد، میزان جریان القاشده بیشتر می‌شود. ژنراتورهای مدرن با قرار دادن چندین آهنربای بزرگ و قوی در یک خوشه در اطراف محور چرخشی مرکزی کار می‌کنند.

در برخی موتور های جدید، از فیلتر های سوخت مجهز به پمپ مقدماتی دستی در روی آنها استفاده شده است. از این فیلتر برای هوا گیری سریع و راه انداختن جریان سوخت در فیلتر و سیستم سوخت رسانی هنگام سرویس و تعویض فیلتر استفاده می شود. یا به کار انداختن این پمپ، جریان سوخت از طرف مکشی یا ورودی فیلتر کشیده شده و به داخل فیلتر و مدار سوخت رسانی پمپ می شود که باعث خالی کردن هوا یا هواگیری سریع فیلتر سایر قسمت ها می گردد. فیلتر های کاغذی در دو نوع یکپارچه یا یکبار مصرف و با المنت قابل تعویض ساخته می شوند.

در طی فرایند احتراق، انرژی شیمیایی سوخت به انرژی مکانیکی تبدیل شده و سپس انرژی مکانیکی ایجاد شده به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود که در صورت قطع برق می‌توان از آن استفاده کرد. هنگامی که ژنراتور دیزلی راه اندازی می‌شود، موتور چهار فرایند احتراق خود را طی می‌کند. دیزل ژنراتورهایی که امروزه در بازار موجود هستند ممکن است از انرژی های دیگری به غیر از گازوئیل و گاز استفاده کنند.

این کمپانی در سال (2009) توسط کمپانی چینی ویچای (Weichai) خریداری شد و محصولات این شرکت تحت لیسانس کشور فرانسه و با استاندارهای اروپایی و تحت نام بائودین به بازار عرصه شد. دیزل ژنراتور دستگاهی است که سوخت دیزلی را به الکتریسیته تبدیل می کند. این دستگاه مستقل خود از دو بخش موتور دیزلی و ژنراتور تشکیل شده است.

معمولا برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی از موتور برق سه فاز استفاده می شود. سلام جناب نظری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب علی آبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. از اواخر 1930 چندین هواپیما از موتور دیزلی جهت تامین نیروی محرکه پروانه های خود استفاده نموده اند.

شرکت بینش ابتکار خاورمیانه طیف کاملی از خدمات را برای نصب دیزل بر روی شاسی استاندارد و همچنین ساخت شاسی به سفارش مشتری ارائه می دهد. یکی از نکات مهم در تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها سیستم سوخت می باشد. گازوئیل در مدت زمانی یک ساله در معرض آلودگی و خوردگی قرار می گیرد، بنابراین استفاده و تمرین با نظم دستگاه برق اضطراری برای مصرف سوخت ذخیره شده قبل از تحلیل رفتن بسیار پیشنهاد می گردد.

اما مشاوره رایگان چه مزیتی برایتان به همراه دارد؟ یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب، توان الکتریکی مورد نیاز شما است.

نکات مهم در انتخاب دیزل ژنراتور دست دوم

این پلنت، ژنراتور را به صورت آنلاین قرار می‌دهد و غیرفعال کردن بستگی به سامانه و زمان معین دارد.

متخصصان صنعت  معمولاً با فرآیند تأیید در مکانهایی که خدمت می کنند تجربه می شوند.

در نیروگاه ها و صنایع پتروشیمی قطع ناگهانی برق خسارت‌های بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. برای جلوگیری از خسارت و یا آسیب جانی ناشی از قطعی برق لازم و ضروریست که از جن ست دیزل جهت تامین برق استفاده گردد. با سلام، یک عدد ژنراتور دیزلی با قدرت 20 تا 30 کیلووات، جهت برق اضطراری مورد نیاز است.

جنس کاغذ فیلتر از یک نوع کاغذ مخصوص بوده که برای افزایش سطح فیلتراسیون، آن را به صورت چین دار می سازند.

ظرفیت و توان ژنراتور را می توانید در هنگام خرید از فروشندگان کالا درخواست کنید. معمولا دیزل های ژنراتور خانگی در توان های 5 الی 30 کیلووات تولید می شوند که برای مصارف شخصی مناسب هستند. در صورتی که دیزل های ژنراتور صنعتی که می بایست در مکان هایی با وسعت بالا عملیات تولید برق را انجام دهند، در توان های بیش از 30 کیلووات تولید می شوند. اگر تمایل به استفاده از دیزل ژنراتور خانگی دارید، می بایست ژنراتور برق تک فاز و اگر تمایل به خرید دیزل ژنراتور صنعتی دارید می بایست ژنراتور برق سه فاز تهیه کنید.

  • دیزل ژنراتور کامینز با توان های بسیار بالا تولید می شود و به دلیل قدرت بالایی که دارد می توان از انواع آن در مکان هایی با وسعت بالا به راحتی استفاده کرد.
  • در این شرایط استفاده از موتورهای برق یک روش مناسب برای مقابله با شرایط بحرانی در صنایع کوچک و بزرگ در نظر گرفته می شود.
  • در مورد دیزل ژنراتور کوچک، مخزن سوخت، بخشی از پایه شاسی است یا در بالای قاب نصب شده است.
  • یک یا چند دیزل ژنراتوری که بدون اتصال به شبکه برق عمل می‌کند در اصطلاح در وضعیت جزیره عمل می‌کنند که ویژگی‌های چند ژنراتور موازی که مزایای استفاده از افزونگی و بهره‌وری بهتر در بارهای جزئی را دارند، فراهم می‌کند.
  • همانگونه که اطلاع دارید دیزل ولوو تنها در بازه 100 تا 700 کیلو ولت آمپر تولید میگردد.
  • شرکت پرکینز (Perkins) توسط استنفیلد در سال (1932) در انگلستان تاسیس شد.

این یک دستگاه مکانیکی
است که همزمان با منبع تغذیه، اتصال ژنراتور به بار را متوقف می کند. هنگامی که برق
اصلی وجود دارد، اتصال دیزل ژنراتور ولوو در همان زمان باید با کنترل های خاصی انجام
شود تا آنها را به صورت موازی اجرا کنند. حالت آماده به کار دیزل ژنراتور به عنوان
پشتیبان منبع تغذیه کار می کند. هنگامی که شبکه از کار می افتد، ژنراتور شروع به کار
می کند و یک پانل انتقال خودکار (ATS) منبع تغذیه بار را از شبکه به ژنراتور تغییر
می دهد.

به عنوان مثال، یک ژنراتور که به صورت موازی
با برق کار می کند، به تجهیزات همگام سازی، مانند یک ماژول کنترل پیشرفته و یک قطع
کننده مدار تمام اتوماتیک نیاز دارد.

این دستگاه ها قابلیت کار در محیط های سخت کاری را داشته و بدون مشکل به کار خودشان ادامه می دهند. از سوی دیگر به دلیل آن که در برابر خوردگی، ضربه، فشار کاری، ساییدگی و … دیزل ژنراتور بادوین (Baudouin) که با نام های مختلف دربازار شناخته می شود محصولی از کمپانی فرانسوی-چینی (baudouin) می باشد. که عمده فعالیت این شرکت تولید و پشتیبانی انواع موتور های دیزلی و گازسوز می باشد و فعالیت خود را از سال (1918) در فرانسه شروع کرده است و بیش از یک قرن سابقه درخشان در این حوزه دارد.

مثال اگر شما از یک دیزل ژنراتور 100 کاوا استفاده می کنید، که به طور متوسط 80 کاوا بار مصرفی روی آن است، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت ١٠ لیتر خواهد بود.

اصولا شلنگ بخاری که وظیفه انتقال آب بخاری به دیزل را دارد، در گذر زمان و در اثر قرار گرفتن تحت دمای بالا، دچار فرسودگی می شود. این اتفاق باعث نشتی مایع خنک کننده به دیگر بخش های دستگاه می شود. راه حل این مشکل این است که به جای استفاده از شلنگ های بخاری پلاستیکی، از شلنگ های سیلیکونی که مقاومت بیشتری در دماهای بالا دارند استفاده کنیم.

  • سیم پیچ‌های تحریک کننده به واحدهایی به نام یکسو کننده های دوار متصل می‌شوند.
  • این بخش مهم از ژنراتور محل قرارگیری موتور، آلترناتور، تابلو کنترل و مخزن سوخت است.
  • باید بدانید که این دستگاه ها قابلیت حمل بسیار مناسبی داشته و می توانید آن ها را با خود برای تأمین سوخت، جا به جا کنید.

در موتور تراکتور ها، کمباین ها و ماشین های راهسازی جدید قسمت گردگیر توسط یک مجرا به خروجی اگزوز متصل شده است. گاز های خروجی اگزوز موجب کشش و تخلیه گرد و خاک داخل گردگیر می شوند و حالت خود تمیز کنی را به وجود می آورد. صافی های خشک در موتور های مختلف در انواع و سایز های گوناگون به کار برده می شوند، مثلا صافی یک موتور کوچک تک و دو سیلندر دارای سطح کم و اندازه کوچک است.

به صورت ایدئال موتورهای دیزل باید در حداقل ۲۵ تا ۳۰٪ بار ماکزیمم بار خود راه‌اندازی شوند. دوره‌های کوتاه مدت بار کم در حال اجرا هستند و این اجازه را می‌دهد تا مجموعه با بار کامل یا نزدیک به بار کامل بر یک مبنای منظم آماده شود. رسوبات داخلی و تجمع کربن به این دلیل است که دوره‌های طولانی با بار کم مورد استفاده قرار گرفته‌است.

در خصوص بکارگیری و استفاده از ژنراتور باید توجه داشته باشید که رعایت اصول مربوط به حفاظت های دیزل ژنراتور، برای ایمن بودن یک دستگاه مولد برق دیزلی بسیار ضروری است. جلوگیری از نشت سوخت بر روی بدنه، کنترل اتصالات سیستم سوخت رسانی، عدم وجود الکتریسیته ساکن در مخزن سوخت و عدم قرار گرفتن مواد اشتعال‌زا در کنار دستگاه، از مهم‌ترین اصول حفاظتی دیزل ژنراتور‌ محسوب می‌شود. در ادامه این صفحه می‌توانید آخرین و بروزترین قیمت هر یک از دستگاه‌های دیزل ژنراتور برق سه فاز را بر اساس توان هر کدام بر حسب کیلوولت آمپر یا کاوا (Kva) مشاهده نمایید.

مولدهای میدان مغناطیسی ممکن است آهنربا یا الکترومغناطیس دائمی باشند، اما باید یک میدان مغناطیسی تولید کنند که چرخش موتور باعث آن می‌شود.

به عنوان مثال ممکن است برای مصارف خود نیاز اضطراری به ژنراتور داشته باشید.

موتور دیزل ژنراتور معمولاً پس از ۲۵۰ یا ۵۰۰ ساعت کار نیاز به سرویس دارند، اما فاصله سرویس توسط سازنده موتور مشخص می شود.

دیزل ژنراتور

سلام، برای خرید دیزل ژنراتور برای برج مسکونی ۲۱ طبقه قیمت و مشاوره می خوام. به همین دلیل در سیستم های سوخت رسانی از فیلترها یا تصفیه کننده ها برای جدا کردن آلودگی ها از سوخت استفاده می شود. قسمت تصفیه کننده این فیلترها از یک نوع کاغذ مخصوص ساخته شده است و برای افزایش سطح موثر فیلتراسیون، آن را به صورت چین دار ساخته و در داخل محفظه فلزی قرار داده اند. قطر منافذ کاغذ از ۲ تا ۱۵۰ میکرون بسته به نوع کاربری فیلتر متفاوت است.

اگر نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اگر در اطراف پایانه ها خوردگی وجود دارد، کابل های باتری را بردارید و پایانه ها را با محلولی از جوش شیرین و آب بشویید و از ورود محلول به سلول های باتری جلوگیری کنید.

هنگامی که سرور ها و سیستم های ارتباطاتی از دست بروند، کسب و کار متوقف می شود، داده ها از دست رفته و سیستم های حسابداری متوقف می شود. کارمندان و کارگران بیکار همگی به یک کابوس برای یک کسب و کار تبدیل می شوند.

بنابراین، این موتور ژنراتور ها می توانند عملکرد بدون اختلال تجهیزات و پیشبرد کار ها را تضمین نمایند، حتی در هنگامی که برق ناگهانی قطع شود.

توجه داشته باشید که برای صرفه جویی در هزینه های خود و تامین برق برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی و کارگاهی می توانید از دستگاه‌های کوچک‌تری به نام موتور برق نیز استفاده کنید. سلام‌، ببخشید من یک دیزل ژنراتور برای تولید برق ۲۰ کیلووات نیاز دارم. سلام، قیمت دیزل ژنراتور 3000 کاوا دایم کار رو می خواستم برام ارسال بفرمایید. این پمپ به عنوان یک پمپ مکمل و کمکی پمپ اولیه بر روی فیلتر قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور

نسل اولیه موتورهای دیزل دوام و کارایی خوبی نداشتند به همین دلیل خریداران موتورها را بازگردانند. بنابراین، رودولف دیزل در ژنراتور دیزلی اختراع خود تغییر ایجاد کرد و درنهایت از موتور او در سال 1904 در نیرو دریایی کشور فرانسه بر روی زیردریایی ها استفاده شد.

در حالت اتوماتیک، سوئیچ انتقال به‌محض اینکه منبع اصلی قطع شود، ژنراتور را جایگزین آن می‌کند و پس از وصل شدن برق اصلی، ژنراتور را خاموش و بار را به شبکه اصلی وصل می‌کند. در حالت دستی، اپراتور هنگام قطع شدن برق، به‌صورت دستی و به وسیله سوئیچ انتقال، شبکه اصلی را از مدار جدا و ژنراتور را جایگزین منبع برق اصلی می‌کند. انجام این موارد علاوه بر کاهش مصرف سوخت توسط دستگاه باعث روان شدن حرکت قطعات آن شده و در نتیجه بازدهی بیشتر حاصل می شود. همانطور که می دانید، دیزل ژنراتور هایی که در ابعاد بالا طراحی می شوند، هزینه بیش تری را برای خریداری به خود اختصاص می دهند که مشتریان گرامی پیش از خرید می بایست به این موضوع توجه داشته باشند.

دستگاه های چینی از کیفیت مطلوب برخوردارند و می‌ توانند به صرفه ترین حالت ممکن را در هنگام استفاده از دیزل ژنراتور از لحاظ مصرف سوخت به وجود بیاورند.

امروزه دیزل ژنراتور ها نقش مهمی و کلیدی در صنعت و تکنولوژی دارند.

این محصولات جدید نسبت به نمونه های قبلی خود یا حتی در مقایسه با ژنراتورهای بنزینی، صدای کمتری در حین کار تولید می کنند. دلیل اصلی این آلودگی صوتی کم، راندمان بالایی است که در دیزل ژنراتور مشاهده می شود. همین راندمان کاری بالا باعث می شود تا دستگاه نیاز به قدرت و انرژی کمتری برای کار داشته باشد. همانطور که پیش از این اشاره مختصری درخصوص دیزل ژنراتور ولوو داشتیم، این شرکت سازنده یکی از برترین شرکت های تولیدکننده دیزل ژنراتور است که محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار جهانی عرضه می کند.

گاهی اوقات از هیدروژن به عنوان خنک کننده سیم پیچ های استاتور برای سایزهای بزرگتر استفاده می شود. هیدروژن در جذب گرما بهتر از سایر ماده های سرد کننده عمل می نماید. استفاده مداوم از ژنراتور گازوئیلی باعث داغ شدن اجزای مختلف آن می شود.

ژنراتور برق دیزلی در مکان‌های بسیاری که به شبکه برق دسترسی ندارند و وصل نیستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از خرابی های رایج در دیزل ژنراتور، داغ کردن بیش از حد دستگاه است که می تواند مهم ترین دلیل آن، عملکرد نادرست سیستم خنک کننده باشد. همچنین هرگونه نشتی خارجی یا داخلی در سیستم خنک کننده باعث می شود تا این بخش وظیفه خود را به درستی انجام ندهد.

به عنوان مثال با افزایش بار مصارف متصل به ژنراتور، افت ولتاژی در خروجی ایجاد خواهد شد که برد رگولاتور این افت را سنجش و بر اساس آن مقدار میدان تحریک آرمیچر را زیاد می‌نماید تا ولتاژ خروجی به مقدار تنظیم شده برگردد.

مشکلی که با شکل‌گیری اسیدها در روغن موتور افزایش یافته‌است، به وسیلهٔ آب غلیظ شده و احتراق به وسیلهٔ محصولاتی است که باید به صورت نرمال در دمای بالاتر جوش آیند. توصیه می‌شود برای کاربردهای با رویکرد اقتصادی از این نوع ژنراتورها استفاده نشود.

آهنگ جدید

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.