راهنمای خرید: راه اندازی برنامه وابسته شخصی شما

از کجا باید خرید؟ اما اگر مصمم به خرید خانه به صورت سلب مالکیت هستید، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که خانه‌های REO را فهرست می‌کنند، اغلب با پرداخت هزینه. خرید REO یک فرآیند طولانی است، معمولاً شش تا هشت ماه. اما در یک دوره آهسته، بسیاری از این خانه های ثابت می توانند ماه ها در بازار بمانند. در ظاهر، خانه های محصور شده می تواند بسیار جذاب به نظر برسد. چمدان ها و سازماندهی های زیادی وجود دارد که می توانید دو ماه قبل از حرکت خود از سر راه خود خارج شوید. این به شما امکان می دهد تا قیمت های لنگر ایجاد کنید، که راهی برای شما برای ایجاد سود بیشتر با تمرکز بر استراتژی قیمت گذاری است. افرادی هستند که با خریدن املاک مضطرب و به سرعت آنها را برای کسب سود تغییر داده اند. ورق زدن خانه اساساً خرید یک خانه یا ملک به قصد فروش آن برای سود است.

نیاز دارید پول بیشتر؟ شروع Buy

Buy و نمایش‌هایی مانند «نردبان ملک»، «این خانه را برگردانید» و «بالگرد کردن» خرید ملک را به یک درام هیجان‌انگیز و سکسی تبدیل می‌کند. اما این اصطلاح واقعاً با محبوبیت برنامه های تلویزیونی بهبود خانه مطرح شد. اصطلاح "تگردان خانه" تنها در اواخر دهه 1990 تا اوایل دهه 2000 مورد استفاده قرار گرفت، و برخی می گویند که در حال حاضر منقرض شده است، با توجه به اینکه "تگردانی" به معنای سود سریع است، که در یک بازار مسطح املاک اتفاق نمی افتد. با این حال، در رکود املاک و مستغلات، همه چیز چندان آسان نیست. خیریه‌ای را انتخاب کنید که به انواع چیزهایی که می‌خواهید بدهید نیاز داشته باشد، و سپس فقط آن را بدهید.

Buying From Shop

اگر آنها احساس نمی کنند که لازم است، پس شما هزینه بازدید را از جیب خود پرداخت خواهید کرد. به‌ویژه نسل جوان ترجیح می‌دهند وقت خود را صرف سرگرمی در خانه کنند تا اینکه سر و صدایی در مورد آن داشته باشند.» بی‌خطر است که فکر کنیم بومیان همین احساس را دارند. اگر تصمیم به خرید در یک توسعه جدید دارید، می خواهید خریداران خانه های سطح بالاتری را که خواهان ویژگی های لوکس و فضای ارائه شده در حومه شهر هستند، جذب کنید. با این حال، رها کردن همه چیز دشوار است، بنابراین ممکن است لازم باشد هر کمد یا فضای ذخیره سازی را دو بار مرور کنید. بدیهی است که اگر خانه در شکل ساختاری خوبی باشد و فقط به رنگ و فرش های به روز نیاز داشته باشد، هزینه ها را کاهش خواهید داد – اما همه چیز می تواند به سرعت گران شود، به خصوص اگر از پیمانکاران و نیروی کار بیرونی استفاده می کنید. کسانی که برای اولین بار باله می‌زنند ممکن است وقتی به خرید چندین ملک فکر می‌کنند علائم دلار را ببینند، اما اگر از سرمایه یک خانه برای پرداخت هزینه تعمیرات خانه دیگر استفاده کنید، مشکلات می‌توانند به سرعت به ورشکستگی تبدیل شوند.

Buy و اثر مل گیبسون

و با پرداخت دلار پایین به افرادی که خانه های خود را از دست داده اند، چه نوع خط اخلاقی را طی می کنید؟ یک هشدار در اینجا: بسیاری از این سایت‌ها به شما امکان می‌دهند خانه‌های خود را در هر نقطه از کشور جستجو کنید، اما کارشناسان معتقدند که یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که فلیپرها مرتکب می‌شوند، خرید خانه‌ای است که دیده نمی‌شود. و بسیاری از وام دهندگان، مانند Fannie Mae، خانه هایی را که در اختیار دارند فهرست می کنند. روی صفحات زیر کلیک کنید تا متوجه شوید چه کارهایی باید در لیست کارهای شما باشد. شما می خواهید ملکی پیدا کنید که ارزش آن کمتر از ارزش واقعی باشد یا به اندازه کافی بد است که بتوانید قبل از فروش آن، حداقل زمان و پول را در آن سرمایه گذاری کنید.

قبل از خرید خانه چقدر پول باید پس انداز کنم؟ این به تنهایی می تواند صدها، اگر نه هزاران دلار، در طول مدت وام مسکن، خریداران را ذخیره کند. با این حال، زمانی که بازار صاف است، دریافت وام مسکن برای یک ملک سرمایه‌گذاری دشوارتر است، و نرخ‌های بهره بالا، کیف پول سرمایه‌گذاران را هنگامی که ملکی در بازار است خالی می‌کند. هر چه مواد را به خانه نزدیکتر کنید، متخصصان بیشتری خواهید یافت تا به شما در نصب آنها کمک کنند. در Thrive Market، یافتن ویتامین برای نیازهای فردی شما آسان است. برخی از فروشندگان ممکن است تعداد دستگاه‌های محاسباتی را که یک فرد می‌تواند در یک سال تحصیلی (1 ژوئیه تا 30 ژوئن) خریداری کند، محدود راهنمای خرید کولر گازی 12000 اجنرال کنند. لطفاً اگر در مورد محدودیت هایی که ممکن است برای خرید شما اعمال شود، سؤالی دارید با ما در میان بگذارید. CM3 بهترین کروم بوک برای همه نخواهد بود: فقط دو درگاه دارد (یک پورت USB-C و یک جک صدا) و پردازنده MediaTek آن در مقایسه با ارائه‌های گران‌تر کمی کند بود. بهترین جعبه های حلقه نامزدی کدامند؟ آنها ممکن است جعبه هایی داشته باشند که بخواهند از دستشان جدا شوند.

Buy قیمت مقرون به صرفه است و آنها همیشه فروش دارند. آلبوم های دیجیتال اکنون 15 درصد از کل فروش آلبوم ها را به خود اختصاص داده اند. فروش حیاط عموماً شنبه ها است و برای حضور خوب باید تبلیغات کنید. اما حفاظ ها برای چیزی فراتر از مواد کثیف هستند. این یک رایانه شخصی مقرون به صرفه تر است که برخی از قطعات مقرون به صرفه را دارد، اما همچنان عملکرد 1080p را کاهش می دهد. لوازم مدرسه – فروشگاه ها در ماه سپتامبر برای خلاص شدن از شر باقی مانده، تخفیف بیشتری برای لوازم خود می گذارند. یا ممکن است بتوانید جعبه‌هایی را از یک کسب‌وکار تحویل بگیرید – و فقط به خواربار فروشی‌های استاندارد و فروشگاه‌های ABC مراجعه نکنید، خارج از جعبه فکر کنید.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما