–روزان – استقلال ; زد از شکستن شکست بزرگ – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1813548 |
12 14 1400 ساعت 19:10 |
10,184 |ازدید |

9
دیدگاه

دروازهبان گلگهر بعد از ناکامی بزرگی که فصل گذشته در فینال جام حذفی برای حریف آبی پوش شکل داد، اکنون با انگیزه بالاتری به دنبال یک نمایش قابل توجه در آزادی و تکرار موفقیت در مقابل فرهاد مجیدی است.

به گزارش “ورزش سه” حس حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بدون شک نبرد استقلال با گهل ررسیان در آزادی. جایی که این دیدار علاوه بر اهمیتی که برای آبی های پایتخت به منظور حفظ امنیت در جدول صدر جدول و برای حریف سیرجانی از جنبه تداوم نتایج خوب و افزایش شانس کسب سهمیه، به شناسایی دیگری همیشگی مضاعف است و آن انگیزه های شخصی کادرفنی و بازیکنان دو نفره است. قم مقابل است.

از یک سو گل گهر است و امیر قلعه نویی و استقلالی سابق که تلاش می کنند تا بار دیگر در مقابل تیم پیشین خود را به اثبات برسانند و از طرف دیگر کادرفنی و بازیکنان استقلال که نمی توانند به هیچ وجه در این نبرد حیثیتی قافیه را ارائه دهند. نند و همین موضوع سه امتیاز بازی را برای دو تیم از نان شب واجب تر کرده است.

یکی از نفراتی که بدون شک برای این بازی لحظه شماری می کند، محسن فروزان، گلر موفق این فصل گل گهر است که در لیگ بیست و یکم در این تیم بار دیگر روزهای اوج خودش را نشان می دهد و بارها در طول دیدارهای گذشته با همیشه بالاست. . . . . .

فروزان که یک استقلالی بقابق می‌شود و علاقه‌مند به این تیم نیست، همیشه بهترین بازی‌هایش را جلوی این تیم به نمایش می‌گذارد. ترت حضور ‌در دیدار رفت الا الان روزان مانده و او را همراهی می‌کند به این مرحله از للحظه اماری کرده است.

بدون شک نقش گلرها در دیدار این هفته بسیار حیاتی است و فروزان و حسینی با عملکرد خود تأثیر زیادی در برنده دیدار خواهند داشت و در این میان فروزان به دیداری که گفته می شود می تواند چهره ویژه این دیدار باشد. او در تمرینات مقدماتی از خودش نشان می‌دهد و همین موضوع خیال قلعه‌نویی را از بابت دروازه در با پیش رو راحت.
اید دید فروزان مقابل استقلال بار دیگر نقش منجی را برای شمش باز می‌کند یا نه.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما