روند افزایش اومیکرون در کودکان ; ۴ علامت اصلی را بشناسید

[ad_1]

مرکز طبی کودکان تهران با اعلام آمار مراجعه به کودکان به دلیل توجه و نگرانی به این موضوع، در عین حال برای تصمیم گیری از بیمارستان کودکان در جلسات کمیته تصمیم گیری درباره سلامت کودکان تاکید کرد.

. . . . . در هر زمان که همه افراد سرپایی می‌گیرند، اما تعداد تخت‌ها قابل توجه است. ییاجایی که دو، و دو ICU را به وویید ۱۹ اختصاص دادیم. به رور کلی روزانه حدود ۵۰ تا ۲۰۰ مراجعه سرپایی داریم و دودو ۱۰ ۱۵ تختی جدید داریم. همچنین میزان موارد بستری 2 برابر قبلی است.

. . .. . علائم غالب در کودکان تب، سرفه، خروسک و در برخی از علائم بیماری است. در کودکانی که زمینه‌های اماری می‌کنند، اغلب کودکان با درمان سرپایی مرخص می‌شوند و می‌شوند.

افن فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، تاکید کرد: در مرکز ما از نوزاد تا ننی نوجوانان مراجعه و تختی داریم، وی یرین تعدد

. . . . . ول دوره بهبودی کودکان نیز وابسته به رایط مختلف از جمله موارد بیماری زمینه‌های پیش از پرداختن به موضوع است.

او با اشاره به مرکز طبی کودکان، بیمارستان مرجع است، بیان کرد: همین امر باعث می‌شود که هم به کودکان مبتلا به بیماری‌ها و هم به کودکان مبتلا به سایر بیماری‌ها خدمات داده شود و باید دو موضوع را مدیریت کنیم. فعلا در مورد موارد بستری غیرقابل تشخیص است، اما همین که دو ICU خود را به کووید 19 دادیم نشان می دهد خیلی کارهایی را که به صورت الکتیو در مرکز انجام می دهد محدود شده است و این در شرایطی است که پیش از این از حملات هوایی هم ضریب اشغال شود. تخت در بیمارستان ما بالای ۹۰ درصد بوده است. امیدوارم در مدیریت شرایط دچار مشکل نشویم.

شروین بدو تاکید کرد: توصیه می کنم در کمیته های تصمیم گیری در مورد کودکان با حضور کارشناسان بهداشتی و کارشناسی مدارس، مواردی از کودکان هم در جلسات حضور داشته باشند که به گونه ای تصمیم گیری شود که هم مدارس آموزشی محدود شوند و هم سلامت فعالیت هایی داشته باشند. ادامه دار شدن پیک. قرین برگزاری جلسات جلسات کارشناسی شده است.

. . . . . بته الان در حال تجهیز ICU هستیوم هستیم که در صورتی که مجبور به انجام ز

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما