زدن سولشر برابر با بلوک ها است! (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، قبل از قطع بازی ملی ، منچستریونایتد دو شکست تلخ را متحمل شد. شیاطین سرخ ابتدا در جدال جام حذفی با وهام شکست خوردند تا تلخ شوند و در اوایل بازی حذف شدند. چند روز بعد ، یونایتد در لیگ برتر انگلیس مغلوب استون ویلا شد تا روزهای سیاه این تیم تمدید شود.

با این حال ، منچستریونایتد امیدوار است پس از استراحت بین المللی به فرم خوب بازگردد و به لیگ قهرمانان بازگردد ، اما امروز با چالشی دشوار به نام لسترسیتی روبرو هستند. در واقع شاگردان برندان راجرز یونایتد را با افزایش عملکرد 4 بر 2 شکست دادند تا انتقادات اوله گونار سولشر را تقویت کنند.

در دیدار امروز این منچستریونایتد بود که شروع بهتری داشت و توسط میسون گرینوود به گل رسید. با این حال ، یوری تیلمانس به زودی توانست برای لستر گلزنی کند. در نیمه دوم ، یک بازی متعادل ادامه داشت تا اینکه لستر توانست در دقیقه 78 توسط سوینژک به گل برسد.

اما تنها چهار دقیقه بعد ، منچستریونایتد توانست با مارکوس رشفورد به گل برسد. این پایان ماجرا نبود و فقط چند دقیقه بعد لستر هم رفت. جایی که جیمی وارد دروازه شیاطین سرخ را باز کرد و در دقایق پایانی بازی ، پاتسون داکا یک ضربه آزاد برای یونایتد به ثمر رساند تا لستر 4-2 پیروز شود.

شکست لسترسیتی در نهایت سه بازی پیاپی مقابل منچستریونایتد را برد. همچنین شکست شیاطین سرخ امروز بدون رقیب 29 بازی بدون شکست اوله گونار سولشر در یک بازی خانگی به پایان رسید.

اما می توان پیش بینی کرد که شکست امروز بر انتقادات سرمربی نروژی بیفزاید. هواداران تیم امیدوارند با اضافه شدن ستارگان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو ، رافائل واران و گیدئون سانچو ، این تیم به عنوان یک رقیب ظاهر شود ، اما تا اینجای فصل آنها هرگز چنین ظاهر نشده اند.

این واکنش برخی هواداران به پیروزی امروز مقابل منچستریونایتد است.

هر کس از اوله گونار سولشر دفاع کند ، من او را سریع بلاک می کنم.

اگر امروز اوله گونار سولشر شلیک نشد ، باید فراموش کنیم که این اتفاق به زودی رخ می دهد.

اوله گونار سولشر یک مربی درجه یک است که هواداران یونایتد باید با آن کنار بیایند ، فارغ از نتیجه بازی آخر. (تمسخر طرفدار تیم رقیب)

مربی دیگر بهتر از اوله گونار سولشر عمل کرد. منچستریونایتد مانند تیم قبل از شروع فصل است.

اوله گونار سولشر ، تو باعث شدی از فوتبال متنفر شوم.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما