زرز تهیه مسقطی انار خوشمزه‌ای پاییزی

[ad_1]

. . . . . . . . . . اصالت مسقطی در ایران به شهرستان لار در استان رارس برمی‌گرداند و از یامین رو

زرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب دلدا

اضافه کردن هر عطر و طعمی به اسقطین مسقطی می‌تواند به ه‌ونه‌های متفاوت و جذاب تبدیل نند. در این مقاله می‌توانید طرز تهیه مسقطی انار را بخوانید.

مواد لازم

  • آب انار تازه: ۱/۵ لیوان فرانسوی دسته‌دار
  • انار دون هده: نصف لیوان فرانسوی دسته‌دار
  • :ر: ۱/۴ لیوان فرانسوی دسته‌دار
  • نشاسته گندم: ق غذاخوری
  • بلاب: ۱ قاشق غذاخوری
  • هره: نصف چای خوری
  • نار برای تزئین: ق غذاخوری
  • ی خا خلال پست ها هرنوع مغز: به مقدار لازم (اختیاری)

زرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب دلدا

زرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب دلدا

زرز تهیه

مرحله اول: طرز تهیه مسقطی انار به این صورت است که ابتدا نشاسته نم را قا مقداری آب سرد کنید. . . . . . . .. . . . . .

مرحله دوم: در این مرحله از طرز تهیه مسقطی انار باید حرارت را انجام دهید و مواد را به طور مرتب هم بزنید. زد از مدتی مواد شروع به یظلیظ شدن می کند. در این مرحله هم زدن مسقطی زیاد است و اگر درست هم نزنید، ممکن است مواد گلوله شود.

زرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب دلدا

روله سوم: یمانی که بعد از حدود نیم ساعت از طرز تهیه مسقطی انار مواد غلیظ شد و حالتی فرنی به خود گرفت، لاب را به نن اضافه می‌کنم. . . . . . زد از اضافه کردن گلاب به این دسر شب دلدا اا انار باید دوباره مواد را روی حرارت هم بزنید تا غلیظ شود.

مرحله چهارم: طرز تهیه مسقطی انار باید مواد را قن قدر هم بزنید که سفت شوند و هم زدن آن کمی سخت شود. از اضافه کردن گلاب و زمانی که دسر کمی سفت شد، کره را به نن اضافه کنید و باز یزم میزنید. دسر شما آماده است که وقتی یک لیوان از مواد را برمی‌دارید، موقع ریختن نباید به راحتی بریزید.

تقریباً یک ساعت طول می‌کشد ا دسر مسقطی انار شب دلدا به این می‌رسد. زد از آن باید زیر ماهیتابه را خاموش کنید. برای درست کردن این مسقطی می‌توانید آن را به صورت قالبی آماده کنید و هم مسقطی‌های لقمه‌های کوچک تهیه کنید. از آنجایی که مسقطی انار شب یلدا کمی سفت است برای اینکه راحت تر بتوانید مواد را داخل قالب بریزید، می توانید از یک قیف پلاستیکی یک با استفاده کنید.

زرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب دلدا

مرحله پنجم: بهتر است از ریختن مسقطی داخل قالب کمی اطراف نن را چرب کنید. . . . . . در انتها بعد از پر کردن مواد داخل قالب یکا یک قاقو سطح دسر را صاف کنید. زد از پر کردن قالب باید آن‌ها را برای حدود ۶ ساعت در یخچال قرار دهید تا بشوند و دیگر را بپذیرید و سپس به اد. در انتها می‌توانید مسقطی خود را با دانه‌های انار خلال پست کنید. میتوواند بعد از آماد *

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما