زمان شارژ گوشی هوشمند با شارژر GaN به 20 دقیقه کاهش یافت – زومیت

[ad_1]

استیون یانگ، مدیرعامل Anker، یک دستگاه و لوازم جانبی شخص ثالث، گفت که به لطف دستگاه جدید GaN (GaN) که اپل اکنون پذیرفته است، زمان شارژ گوشی به 20 دقیقه کاهش یافته است. زمان ذکر شده برای شارژ کامل صفر تا صد دستگاه است.

به گزارش 9to5mac، استیون یانگ می گوید تصمیم اپل برای برداشتن شارژر از قاب آیفون خبر بسیار خوبی برای این سرویس است.حیوانی مانند شرکت او. وی با خبرگزاری ورج مصاحبه کرد. این مصاحبه بیشتر بر روی خود شرکت متمرکز بود، اما برخی از عناصر مرتبط با اپل را نیز در بر گرفت.

از او پرسیده شد حالا که اپل دیگر شارژر در جعبه خود ندارد، آیا فروش لنگر افزایش یافته است؟ وی در پاسخ به این سوال گفت:

آره، [ما] ما بسیار می فروشیم، زیرا این یک دسته بندی جدید است. قبلاً بسیاری از کاربران حتی یک دستگاه ملی نمی خریدند. طبق نظرسنجی ما، حدود 50 درصد از کاربران از دستگاه قدیمی خود استفاده می کنند زیرا آن را چند سال در سال ذخیره می کنند. اما اکنون افراد بیشتری شروع به خرید جداگانه محصولات ملی کرده اند.

او همچنین ادعاهای اپل در مورد نگرانی های زیست محیطی را تایید کرد و گفت که تنها نیمی از خریداران آیفون قصد خرید یک دستگاه ملی جدید را دارند. برخی می گویند اپل فقط می خواهد با برداشتن شارژر از جعبه دستگاه خود در هزینه خود صرفه جویی کند.

شارژر انکر گالیوم نیترید

او گفت که به لطف فناوری GaN، این روند همچنان ادامه خواهد داشت تا شارژر را به سمت معابد بالاتر و قابلیت شارژ سریع‌تر سوق دهد. یانگ گفت:

ما در چند سال گذشته شارژرهای GaN زیادی را فروخته ایم و نسخه دوم (ما آن را GaN2 می نامیم) در اوایل امسال عرضه کردیم. شارژرهای GaN2 اکنون می توانند 65 وات برق را در یک منطقه بسیار کوچک ارائه دهند. در واقع ما در آستانه راه اندازی GaN3 در سال آینده هستیم که باعث کوچکتر شدن شارژر و همچنین افزایش قدرت می شود.

همانطور که متوجه شده اید، دستگاه های امروزی قدرت بیشتری دریافت می کنند و سریعتر شارژ می شوند. ده سال پیش، پنج معبد وجود داشت. سپس 10 و در نهایت اپل شارژر را به 20 وات اضافه کردند. سایر برندهای اندرویدی 40 تا 60 وات شارژر اضافه کرده اند. من فکر نمی کنم صحبت در مورد وات یک رویکرد مشتری پسند باشد. در عوض، ما در مورد زمان شارژ صحبت می کنیم.

زمان شارژ حدود سه ساعت است، اما با یک شارژر 20 واتی به یک ساعت و 20 دقیقه کاهش می یابد و سپس با یک شارژر 40 تا 60 واتی به حدود 30 تا 40 دقیقه کاهش می یابد. حتی برندهای ماجراجوی بیشتری با 120 وات کار می کنند که می توانند یک گوشی را در کمتر از 20 دقیقه به طور کامل شارژ کنند.

یانگ در پاسخ به سوالی درباره برنامه MFi اپل برای گواهی شارژرها و کابل های شخص ثالث، گفت که از آن راضی است، اما فکر می کند استانداردهای جهانی انتخاب بهتری خواهند بود. او توضیح می دهد:

ما قطعا می دانیم که از کجا آمده و چرا اپل آن را می خواهد. اگر به بازار نگاه کنید، کابل های غیر MFI زیادی وجود دارند که برای دستگاه شما مضر هستند. خطوط غیر MFI آنها بسیار ارزان تر هستند، اما می توانند دستگاه شما را بیش از حد گرم کنند و آسیب جدی به آنها وارد کنند. نتیجه کاملاً واضح است که تراشه احراز هویت در ماژول است حداقل، MFIها می توانند به مشتریان کمک کنند تا بفهمند چیزی که می خرند اپل اصلی است یا فقط یک محصول دیگر از یک برند تقلبی.

اما من فکر می کنم ممکن است راه دیگری برای حل همین مشکل با استفاده از استانداردهای جهانی در مورد نحوه ساخت کابل وجود داشته باشد. من معتقدم وقتی استاندارد جهانی وجود دارد نیازی به استاندارد خاصی نیست اما همیشه سر این موضوع تعارض وجود دارد. این صنعت همچنین نیاز به تلاش های بیشتری برای ایجاد و اجرای استانداردهای جهانی دارد. من فکر می‌کنم ما مشتاقانه منتظر آن هستیم، اما نمی‌بینیم که شرکت کار زیادی انجام دهد.

نظر شما در مورد «استاندارد جهانی» که یانگ به آن اشاره می کند چیست؟ همچنین، لطفا نظرات خود را در مورد شارژر نیترید گالیوم این شرکت با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما