زیازی اردوغان کا کارت ملی

[ad_1]

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه امروز پنجشنبه ۳ یوریه وارد کی‌یف شد تا از وضعیت استراتژیک ترکیه در ناتو و روابط با ولادیمیر پو.

به گزارش یورونیوز، رئیس جمهور ترکیه امیدوار است که میان پوتین رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهوری جمهوری روسیه ولودیمیر زلنسکی میانجیگری کند و از حمله احتمالی روسیه، که واشنگتن هشدار می دهد تا اواسط فوریه آغاز شود، جلوگیری کند.

هلاش‌های ارتش اردوغان، که مسکو با احتیاط با نن برخورد می‌کند، دارایی‌های بزرگ برای ترکیه و همراهی بالقوه‌های بر.

تحلیلگران بر این باورند که یک جنگ و درگیری جدی در کشور می تواند اقتصاد ترکیه را مختل کند، اقتصادی که هم اینک در بحران های بحرانی به سر میبرد، بدتر شدن اوضاع اقتصادی در ترکیه به بروز جنگ در شمال دریای سیاه، می تواند شانس داشته باشد. اردوغان را برای یمدید حکومتش در انتخابات سال ۲۰۲۳ به ر ننااد.

بروز یک جنگ میان روسیه و همچنین فشاری سنگین به آنکارا وارد می کند که میبایست میان متحدان سنتی غربی خود را در ناتو که این روزها خوب است به ترکیه نمی رسد، یا روسیه که روابط اقتصادی قابل توجهی با ترکیه دارد، طرف یکی را می گیرد.

پهپرید په‌پادهای ترکیه‌ای – بیرق دار – وو دولت باعث نگرانی جنگجویان جدایی طلب یتمایت روسیه در شرق منطقه و ر.

همزمان تحلیلگران بر این باورند که تلاشهای اردوغان برای معتاد از این جنگ، می تواند ترکیه را برای دفاع از غرب برجسته کند و روابط سرد اردوغان با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را گرم کند.

یلی آیدینتاسب از شورای روابط خارجی اروپا به خبرگزاری فرانسه گفت: «این رف برای ترکیه

وی افزود: “آنکارا همچنین از این فرصت برای بهبود روابط استفاده خواهد کرد.”

اردوغان این رابطه شخصی به فرد را با پوتین ایجاد کرده است که به طور همزمان شکلی از رقابت و همکاری است، به عنوان مثال آنها از طرف های مختلف و متضادی در لیبی، قفقاز و حمایت از سوریه.

«مردی که روی حرفش می‌ماند»

روابط رو به رشد اردوغان با پوتین یکی از ویژگی های نننده دیپلماسی در ننب شرق اروپا و سراسر وجود بوده است.

روابط این دو پس از سرنگونی یک هواپیمای ننگی روسیه توسط ترکیه در نزدیکی مرز سوریه در سال به هم خورد.

اوتین اولین رئیس دولتی بود که در شب تودتای نافرجام سال ۲۰۱۶ ترکیه با اردوغان تماس گرفت. از آن زمان به این سو، روابط دو کشور به رور قابل توجهی بهبود یافته است.

رر رهبران غربی در نن وقت در تماس غا اردوغان لل کردند، تعلیم که به گفته تحلیلگران، ترکیه را در سال ها بعد از روسیه ند.

. . . . .

همچنین به نظر میرسد پوتین در جریان جنگ 2020 جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر کنترل قرهباغ، به چراغ سبز نشان داد تا پهپادهای خود را در اختیار ارتش جمهوری آذربایجان قرار دهد.

پوتین چند هفته پس از پایان مناقشه قره‌باغ، در مورد اردوغان گفت:

مقابله با پهپادها

کشور کنونی به سرزمینی برای اصطکاک رهبران جهان بدل شده است.

اردوغان صریحاً حا الحاق کریمه به روسیه در سال ۲۰۱۴ به دلیل حضور تاریخی تاتارها، یومی ترک در این شبه رر مخالفت کرد. و از جاه طلبی‌های کی‌یف برای عضویت در ناتو نیز حمایت و خرید په‌پادهای جنگی «بیرقدار» ترکیه توسط مردم را تایید کرد.

در یک فیلم تبلیغاتی که ارتش ارتش اعلام کرد، یک پهپاد بیرقدار دیده می‌شد که هدف آن جدایی‌طلب‌های حامی روسیه بود. وتین در تماس دسامبر ۲۰۲۱ غا اردوغان این موضوع را از یاد نبرد.

اردوغان صریحاً حا الحاق کریمه به روسیه در سال ۲۰۱۴ به دلیل حضور تاریخی تاتارها، یومی ترک در این شبه رر مخالفت کرد.

دنیس پوشی رهبر جدایی طلبان شرق، مسلح شدن ارتش داخلی به هواپیماهای بدون ررنشین را دلی روا برا.

پ شیوشیلین گفته بود:

.لیلگران نظامی اما مهم و نقش پهپادها را در صورت بروز یک گنگ همه جانبه نادیده می گیرند.

آرون استاین، مدیر برنامه تحقیقاتی موسسه تحقیقات خارجی، به خبرگزاری فرانسه میگوید: «بله، در یک ن نامتقارن میان ارتش چند و چند جدایی طلبی از شرق، فروند بیرقدار می تواند توازن قوا را تغییر دهد.» . . . . .

دیمیتر بچف، محقق دانشگاه آکسفورد میگوید: «اگر ترکیه بخواهد نقشی اساسی علیه روسیه بازی کند و مانع بازی پوتین شود، آنگاه روسیه می تواند پاسخی مشابه بدهد به عنوان مثال فشار علیه سربازان و نیروهای نیابتی ترکیه در سوریه و یا اعمال فشارهای اقتصادی علیه ترکیه. »

بنتونی اسکینر، ناظر کهنه کار ترکیه نیز چنین است:

یرای دولت رت در حال حاضر همه in Urban است. یراى اردوغان نیز همه چیز یک پیروزی دیگر در انتخابات است. که یک بار در ۲۰۲۳ گزارش خواهد شد و می‌توان اردوغان را وارد دهه سوم حکومت داریاش نند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما