ساوت گیت: من از مشکلات سانچو در یونایتد تعجب نمی کنم

[ad_1]

کد خبر: 1782953/59

زمان: ساعت 09:42
1400/07/09

بازدید: 1،852

گرت ساوت گیت ، سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید تعجب نمی کند که جیدون سانچو با غذا خوردن در منچستریونایتد مشکل داشته باشد.

به گزارش “ورزش سه” ، سانچو می تواند تابستان امسال بروسیا دورتموند را ترک کند ، پس از جدال برای قرارداد 73 میلیون پوندی و پیوستن به منچستریونایتد تا سه سال غیبت او در فوتبال آلمان پایان یابد.

این بازیکن 21 ساله خود را به عنوان یکی از بهترین وینگرهای اروپایی در وستفالن معرفی کرده اما نتوانسته همین کار را در اولدترافورد تکرار کند و ساوتگیت می گوید که این بازیکن به زمان بیشتری برای سازگاری با لیگ انگلیس نیاز دارد.

سرمربی تیم ملی انگلیس پس از دعوت سانچو به تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی مقابل آندورا و مجارستان ، به خبرنگاران گفت: “من از آنچه برای گیدئون اتفاق افتاده تعجب نمی کنم.” بوندس لیگا وضعیت کاملاً متفاوتی دارد. دورتموند باشگاه بزرگی است ، اما منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است. زمان می برد تا با این شرایط و لیگ هماهنگ شود. آمار و شرایط گلزنی و ارسال کمک در لیگ ما شبیه بوندس لیگا نیست. »

این مربی اضافه کرد: تیم های بسیار خوبی در لیگ آلمان وجود دارد اما این لیگ شرایط خوبی را برای رشد و پیشرفت بازیکنان جوان نیز ایجاد می کند زیرا تیم هایی هستند که در آن سطح نیستند. “هر بازی در لیگ ما پر تنش و دشوار است و احتمالاً او درک می کند.”

ساوت گیت تاکید می کند که علی رغم شرایط سخت سانچو در یونایتد ، او هنوز به توانایی بازیکنان اعتقاد دارد: “آیا او شایسته حضور در لیست بر اساس عملکردش در هفته گذشته است؟ شاید نه. اما من فکر می کنم ما احساس می کنیم که برای مدت طولانی روی Gideon سرمایه گذاری کرده ایم. ما معتقدیم او می تواند به سطح بالایی برسد. من می خواهم زمانی را برای صحبت با او و کمک به او برای گذراندن مراحل خود در سازمان ملل اختصاص دهم. فکر می کنم خبر خوبی برای این بازیکن خواهد بود که بداند ما نیز در این شرایط به او ایمان داریم. “

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما