سرمربی آلمانی اولین گزینه برای جانشینی سولشر در منچستر است

[ad_1]

کد خبر: 1791082/29

زمان: 15:17
1400/08/18

بازدید کنید: 7797

منچستر ایونینگ نیوز مدعی است

در انگلیس ادعا شده است که رالف رنگنیک اولین گزینه برای هدایت منچستریونایتد در مورد حذف اوله گونار سولشر است.

به گزارش “واسه”، منچستریونایتد هفته گذشته عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشت و در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر حذف احتمالی اولیویه گونزالس منتشر شد. اسکای اسپورت روز گذشته در بیانیه ای مدعی شد با وجود شکست در دربی منچستر مقابل سیتی و ادامه عملکرد ضعیف شیاطین سرخ، هیچ برنامه ای برای جایگزینی کادر فنی منچستریونایتد و سولز در دستور کار سرمربی این باشگاه قرار نگرفته است. اکنون در جایگاه خود باقی خواهد ماند..

یونایتد در حال بررسی یک کاندیدای موجود برای جایگزینی اوله گونار سولشر است، اما مدیر باشگاه تمایلی به اخراج سرمربی بدون برنامه احتمالی ندارد و قطع رابطه با سولشر را برای آنها دشوار می کند. این بازیکن نروژی روز گذشته به همراه خانواده خود برای استراحت کوتاهی به نروژ بازگشت و این آخر هفته به کمپ کارینگتون بازخواهد گشت تا برای بازی هفته آینده مقابل واتفورد آماده شود.

در اوج گمانه زنی ها درباره آینده سولشر، منچستر ایونینگ نیوز مدعی شد که گزینه مورد علاقه منچستریونایتد در صورت اخراج سولشر، رالف رانگنیک، مربی آلمانی هدایت لایپزیگ و همچنین مدیر ورزشی سالزبورگ است. او برای مدتی نیز گزینه اصلی هدایت میلان بود اما در نهایت استفانو پیولی برای او انتخاب شد.

بر اساس گزارش ها، اگر رنگنیک به عنوان سرمربی یونایتد بیاید، به خدمت گرفتن دنیس زکریا، پین موکیله، دنی اولمو و ارلینگ هالند در اولویت قرار خواهد گرفت. او اولمو، هلند و موکیله را به خوبی می شناخت و فقط زکریا که در گلادباخ بازی می کرد، هرگز با مربی آلمانی کار نکرده بود.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما