سری آیفون 14 ممکن است نسخه کوچک را از دست بدهد. ظاهرا باید منتظر آیفون 14 مکس باشیم

[ad_1]

به گفته منابع ، به نظر می رسد اپل قصد دارد مدل کوچکتر را از سری آیفون 14 حذف کند و در عوض نسخه جدیدی به نام iPhone 14 Max را با صفحه نمایش 6.7 اینچی عرضه کند. در نتیجه ، آیفون بعدی ممکن است در چهار مدل با طراحی کاملاً متفاوت عرضه شود.

طبق نسخه منتشر شده ، آیفون 12 مینی در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس فروش خوبی نداشت و به همین دلیل ، اپل تصمیم گرفت این مدل را از سری 2022 حذف کند و در عوض تلفن دیگری به نام آیفون 14 مکس داشته باشد. با صفحه نمایش بزرگتر از صفحه نمایش ، iphone ip mini mini را راه اندازی کنید.

جان پروسر ، منبع بازاریابی آگاه گفت: “ظاهراً آیفون 14 با طراحی کاملاً متفاوت معرفی خواهد شد.” در همین حال ، قبل از عرضه و عرضه آیفون 13 ، نمایشگری از آیفون 14 با طراحی کاملا متفاوت نیز در این منبع منتشر شده بود.

آیفون 14

ظاهراً iPhone 14 Max با صفحه نمایش 6.7 اینچی سازگار خواهد بود و دو گوشی دیگر یعنی iPhone 14 Pro Max و iPhone 14 Pro دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهند بود. البته ، ما نمی توانیم چنین اطلاعاتی را تأیید یا رد کنیم. اما شاید اپل نیز تحت تأثیر این گزارشات قرار گرفت و اولین گوشی با صفحه نمایش بزرگ و بدون پسوند Pro را معرفی کرد. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، دلیل حذف iPhone Mini از سری iPhone 14 فروش کمتر iPhone 12 Mini در مقایسه با iPhone 12 Pro Max است.

در این گزارش آمده است که فروش آیفون 12 پرو مکس به دلیل صفحه نمایش بزرگتر بیشتر از سایر گوشی های آیفون 12 بوده است.

آیا فکر می کنید حذف نسخه مینی آیفون تصمیم درستی بود؟ از آنجا که آیفون تنها از نظر اندازه صفحه نمایش و عمر باتری با سایر آیفون ها تفاوت دارد و در سایر مناطق دارای مشخصات دقیق مشابه سایر آیفون ها است ، می توان گفت که این گوشی ها ارزش خرید دارند و بیرون آوردن آنها ممکن است خبر خوبی باشد به نه برای طرفداران آیفون. همچنین ، بسیاری از مردم نمی توانند iPhone Pro و Pro Max را خریداری کنند و در صورت حذف iPhone Mini ، چنین افرادی دیگر نمی توانند iPhone خریداری کنند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما