سفارش بک لینک سفارش لینک سازی با XSEO

در کنار ابزار تحلیل سایت تخصصی گوگل ابزار هایی از شرکت های مختلف همچون MIXRANK, Ahrefsh ,MOZ, Alexa, SEMRush Rank , Similar Web, Quantcast وجود دارد. با آنها می توانید اطلاعات دقیقی درباره ی کلمات کلیدی، روش های هدایت ترافیک، تحلیل دامنه، گستردگی استفاده از سایت و تجزیه و تحلیل مجرا های بازاریابی را بدست بیاورید. تمام این سایت ها قابلیت ها و کاربری های خاص خود را دارند که میتوانید برای موقعیت های بخصوص، از آنها استفاده کنید. چطور بک لینک بگیریم؟ برای اینکه بفهمیم چه سایتی پربازدید است و میتواند بک لینک های ما را پذیرا باشد، ابزار های زیادی وجود دارد. که یکی از مهم ترین آنها ابزار تخصصی خود گوگل یعنی Google Analytics است.

یکی دیگر از روش ها این می باشد که مصاحبه افراد صاحب نام خارجی یا صحبت های آنان در همایش ها را تبدیل به یک خبر داغ کنید. مطمئن باشید با تکرار این کارها افرادی که به این مصاحبه ها علاقمند هستند شما را به عنوان منبعی از مصاحبه های داغ کسب و کارتان برای کاربران اینترنتی تعریف کرده و آوازه شما در بین آنان پخش می شود. همانطور که میدانید امروزه عصر اینترنت و تکنولوژی می باشد و سایت ها و وبلاگ های بسیاری چه به زبان فارسی و چه به زبان های خارجی وجود دارند که تنها در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و فعالیت خاص دیگری را انجام نمی دهند. باید در نظر داشته باشید که لینک سازی در سایت ها به صورت رایگان بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد و اگر بتوانید لینک سازی انجام دهید باید هزینه زیادی را برای معرفی و تبلیغات پرداخت کنید.

  • برای آگاهی از خدمات پشتیبانی سایت مه ویژن روی لینک زیر کلیک کنید.
  • رایگان بودن و کم هزینه بودن روش های سئو لزوما ملاک برتری آنها نسبت به روش های پول محور نیست.
  • در بک لینک سازی مهم ترین فاکتور کیفیت بک لینک هاست؛ بنابراین، منابعی که به شما لینک می دهند بسیار حائز اهمیت هستند.

در واقع در فیس بوک هر انتشاری که برای URL شما انجام میگیرد یک امتیاز محسوب می شود و باعث می شود که موتورهای جستجو آن مطلب را در لیست جستجوی محبوب تر قرار دهد. پس از سئو تکنیکال و رفع مشکلات معمول در زمینه سئو داخلی کلی سایت، برنامه محتوای سایت شروع می شود. استراتژی محتوا می تواند فقط برای همان ماه طراحی گردد و یا ممکن است یک استراتژی محتوای 6 ماهه و یا حتی یکساله در ابتدای کار طراحی گردد. رایاطرح با در اختیار داشتن نیروهای متخصص سئو، سعی در استفاده از اصولی ترین روش های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دارد. کارشناسان رایاطرح می دانند که مرز بین ایمن بودن و خطر کجا است.

با این توصیف باید در نظر داشته باشیم که لینک سازی در جهت سئو و بهینه سازی سایت، یک استراتژی پیچیده است که باید گام ها را حساب شده برداشت. چرا که الگوریتم ها و بات های گوگل ساخته شده اند تا نگذارند افراد از طریق لینک سازی کلاه سیاه، سایت شان را سئو و بهینه سازی کنند. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند.

یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت . سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است . بهینه سازی سفارش بک لینک سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد . بدون شک سئو خارجی بدون یک پایه و سئو داخلی خوب امکان پذیر نیست .

مجموعه هایی که لرنو وب با آنها افتخار همکاری داشته

استراتژی سئو نقشه راه بهینه سازی سایت است که شامل یک برنامه مدون با تمام جزئیات برای حداقل 6 ماه تا یک سال سایت شما می باشد. رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه ریسک جریمه شدن وب‌سایت شما را کاهش می‌دهد، اهداف برندسازی را نیز به همراه دارد و باعث معرفی کسب‌وکار شما به کاربران بیشتری می‌شود. توی این مقاله میخوام به این سوال ها پاسخ بدم و بهترین روش های ساخت بک لینک رو بهتون معرفی کنم.. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با خرید بک لینک صحبت کرده تا شما بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

قوانین و مقررات و استاندارد های گوگل و دیگر موتور های جستجو هر ساله با توسعه هوش مصنوعی گوگل تغییر میکند. در عملیات سئو خارجی و بک لینک سازی رفتار طبیعی عملیات برای ربات های گوگل بسیار اهمیت دارد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، لرنو وب کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب در اختیار شما قرار میدهد، برای بررسی قیمت لینک سازی کافیست منوی تعرفه ها را مطالعه نمایید.

همچنین شما با خرید بک لینک قوی، از رقبای خودتون سبقت میگیرین، در نتیجه سهم بیشتری از سودآوری بازار هدف خودتون رو بدست میارین. برای اینکه یک وب‌سایت در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد، هم به سئو داخلی و هم به سئو خارجی احتیاج دارد. باتوجه به آپدیت‌های مداوم الگوریتم گوگل، اهمیت سئو داخلی بیش از پیش احساس می‌شود. سئو محتوا، مناسب بودن ساختار وب‌سایت، لینک‌سازی داخلی و بهینه بودن سرعت وب‌سایت از موارد مهم این بخش به‌شمار می‌روند.

به Links to your site سپس Most linked content و بر روی More کلیک کنید. این قسمت لیستی از URL های و تعداد دامنه هایی که به ان ها لینک شده اند را در اختیار شما قرار می دهند. اگر شما لیست را دریافت کنید می توانید جا هایی که از ان لینک دریافت کرده اید را بطور دقیق مشاهده کنید. اگر محتوایی از سایت شما در حال جذب لینک ها است می توانید این مطالب را به افراد دیگر پیشنهاد بدید که از این راه بتوانید لینک های بیشتر دریافت کنید.

فراموش نکنید اگر بک لینک های شما غیر طبیعی و غیر مجاز باشند گوگل می فهمد. گوگل همیشه به دنبال شناسایی سایت هایی است که از روش های غیر مجاز برای سئو استفاده می کنند. اگر قصد دارید رپورتاژ آگهی بگیرید حتماً خودتان به صورت مستقیم با سایت های مربوطه در تماس باشید و با مدیریت آن‌ها وارد مذاکره شوید. همچنین سعی کنید برای هر رپورتاژ آگهی، متن مجزا به همراه لینک های مختلف در نظر بگیرید.

  • ما در این آموزش ساخت بک لینک های قدرتمند و رپورتاژهای دانشگاهی با کیفیت (که خصوصیات آن در تصویر میانی صفحه آورده شده) را از 0 تا 100 آموزش داده ایم.
  • بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند .
  • بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد .
  • بک لینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد.

در نظر داشته باشید که سایتی معتبر است که ارزش زیادی داشته باشد. شما باید یک سایت معتبر را انتخاب کنید تا بتواند نتایج خوبی برای شما رقم بزنند. در واقع سئو به مراحلی اشاره میکنه که طی اون، یه متخصص در این زمینه کیفیت و رتبه بندی وبسایت شما رو بهبود میده تا ترافیک بیشتری رو از سمت موتور های جست و جو برای شما بوجود بیاره. پس شرکتی میتونه در اینترنت موفق تر باشه که از سئو سایت بهتری نسبت به رقبای خودش استفاده کرده باشه.

در این روش باید دقت داشته باشید که عنوان خبر و همچنین مطالب در رابطه با آنها بسیار زیاد باشد. راه های دیگر استفاده از بازاریابی ویروسی استفاده از وبلاگ ها و ایمیل مارکتینگ می باشد. باید به همه ی کسانی که میگویند این کار جواب نمی دهد بگوییم که شما جز تنبلی کار دیگری بلند نبوده و حتی حاضر به امتحان به هیچ روشی نیستید. مطمئن باشید اگر این روش را امتحان کنید در کمتر از یکسال ۵ وبلاگ نویس بسیار خوب در سایت خود خواهید داشت. در پاسخ کوتاه می توان گفت رتبه گرفتن یک کلمه کلیدی بطور متوسط می تواند 6 ماه تا یکسال زمان ببرد. حال آنکه برخی کلمات کم رقابت شاید در کمتر از یکماه نیز رتبه بگیرند.

از این رو، ما تاکید داریم که بک لینک‌های شما از وبسایت‌های با کیفیت و معتبر دریافت شوند. رایا مارکتینگ یک مجموعه بسیار حرفه‌ ای و معتبر در این زمینه می‌ باشد که می‌ تواند افراد زیادی را یاری کند. اگر شما نیز به دنبال توسعه فروش اینترنتی خود هستید می‌ توانید از استراتژی‌ های بک لینک این مجموعه کمک گرفته و سایت خود را به مرور زمان معتبر کنید.

انجام خدمات سئو سایت حرفه‌ای

تیم ( سئو سایت Se0site.ir ) با 8 سال سابقه در این زمینه تمامی پکیج های لینک سازی را برای شما به صورت طبیعی انجام میدهد پس میتوانید با خیال آسوده لینکسازی سایت خود را به ما بسپارید. استفاده از جدید ترین ابزار طراحی المنتور و پلاگین های اورجینال. متاسفانه خیلی از افرادی که سایت شان تازه تاسیس است به خرید لینک روی می آورند و در همان ابتدا، کاری می کنند که هیچ وقت سایت شان به جایگاه واقعی خود در نتایج جست و جو نرسد. با ابزارهای سئو شما می توانید بینش های ارزشمندی در مورد رقابت، نحوه ثمربخشی تلاش های سئو و اینکه آیا در حال ایجاد ROI قوی برای مشتریان خود هستید، به دست آورید.

با ترکیبی از ابزارها، می توانید استراتژی سئوی خود را از ابتدا بسازید. دامنه رنک دار و آتوریتی دار رتبه بسیار بهتری در نتایج گوگل نسبت به دامنه های جدید و بدون رنک دارند. به هیمن خاطر با دامنه رنک دار و رند کسب و کار شما حداقل چند ماه و یا چند سال جلو خواهد افتاد. شاید باورتان نشود ولی سایت هایی وجود دارند که در زمینه تولید این قبیل رسانه ها فعالیت دارند و پس از تولید آنها را به فروش می رسانند.

سپس می‌ توانید با کارشناسان آن نیز صحبت کرده و مشاوره شوید.‌ در نظر بگیرید شما می‌ توانید ابتدا از هزینه بک لینک دائمی آگاهی پیدا کنید. سپس نسبت به قیمت فروش بک لینک‌  یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید. کارشناسان این مجموعه به راحتی می‌ توانند شما را در این زمینه کمک کرده و اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهند. در نظر داشته باشید اولین مزیت خرید بک لینک دائمی به صرفه بودن آن می‌ باشد. شما می‌ توانید با هزینه بسیار کم رتبه خوبی در موتور های جستجوگر مانند گوگل به دست بیاورید.

بهترین بک لینک‌ها که از طریق ما دریافت می‌کنید، به شما امکان می‌دهند تا به سرعت رتبه سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود ببخشید. این بک لینک‌ها نشان دهنده ارزش و اعتبار وبسایت شما در نظر گوگل هستند. در مجموع در این روش هرمی ما بیش از 4000 بک لینک ایجاد میکنیم که فقط 183 بک لینک بطور مستقیم به سایت شما لینک میشود و بقیه برای قدرت دهی به صفحاتیست که به شما لینک داده اند. این پلتفرم هم اکنون یکی از قویترین روشهای بک لینک سازی در دنیاست که توسط شرکت ما اجرا میشود. با این پلتفرم سایت شما بک لینکهای بسیار با کیفیتی بدست خواهد آورد و همچنین نتیجه کار باعث بالا رفتن گوگل تراست نسبت به سایت شما خواهد شد.

هر دامنه ای که به شما لینک میدهد احتمالا به سایت های دیگری نیز لینک داده است. هرچقدر تعداد سایت هایی که در یک صفحه یا در کل یک دامنه لینک شده اند بیشتر باشد ارزش و اعتباری که به هریک از آنها میرسد کاهش خواهد یافت. شما می توانید یک لیست از خبرنگاران و متخصصان حوزه فعالیت خود داشته باشید. برای مثال، اگر شما دندان پزشک هستید، ممکن است یک خبرنگار را پیدا کنید که در حال نوشتن مقاله ای راجب به سفید کردن دندان است.

  • ما در این مقاله قصد داریم تا به خرید بک لینک حرفه ای با مناسب ترین قیمت بپردازیم.
  • ساخت بک لینک برای تقویت سئو لازم و تاثیرگذار است به شرطی که توسط کارشناس و متخصص سئو انجام شود.
  • یک شرکت سئوکار در مرحله اول باید اینگونه مشکلات فنی و تکنیکال را شناسایی و رفع کند.

اگر بتوانید در کنار مطالبی که برای کاربران خود آماده می کنید تصاویر و یا ویدئو های جذابی در رابطه با کسب و کارهای مختلف آماده کنید میتوانم به شما اطمینان دهم که یکی از اولین گام ها برای گرفتن بک لینک را برداشته اید. سایت هایی مانند آی تی و تکنولوژی ایجاد اینفوگرافیک ها نیز می تواند یکی از راه های تاثیرگذار باشد. این ابزارهای نام برده شده لینک های ورودی به سایت مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد. اما همانطور که گفته شد تعداد لینک های ورودی اصلا مهم نیست بلکه این مسئله که رقبا بک لینک ها را به چه سایت هایی ارجاع داده اند اهمیت دارد.

ما در این مقاله قصد داریم تا به خرید بک لینک حرفه ای با مناسب ترین قیمت بپردازیم. لینک سازی خارجی و سئو داخلی حرفه ای سایت ، مشاوره در چینش سایت به بهترین سبک ممکن و بررسی صفحات شما تخصص ماست. فاکتورهای بسیاری برای تعیین اعتبار دامنه شما لحاظ میشود که برخی از آنها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … . هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود. سئو سایت شرایطی برای شما فراهم میکند که بتوانید کسب و کار خود را در گوگل به بهترین شکل ارائه دهید، سئو سایت ارائه دهنده سئو Seo و بهینه سازی با کمترین قیمت برای شما عزیزان میباشد.

برای اطلاع از قیمت بک لینک، دریافت خدمات بک لینک، سفارش تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ با ما در رایا مارکتینگ در ارتباط باشید. لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند. این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند.

تفاوت اصلی بین سئو سایت و تبلیغات پولی در اینه که سئو شامل رتبه بندی ارگانیکه، به معنی اینه که شما مثلاً پولی رو برای گرفتن جایگاه های برتر به گوگل نمیدین. در نتیجه مثلا وقتی کسی کلمه کلیدی مورد نظر شما رو جست و جو میکنه، اگه شما از سئو سایت استفاده کرده باشین، موتور های جست و جو مثل گوگل وبسایت شما رو در نتایج برتر جست و جو نمایش میدن. در واقع شما با خرید بک لینک، میتونین ترافیک وبسایتتون رو افزایش بدین و محبوبیت خودتون رو بیشتر کنین. اما برای خرید بک لینک حتماً باید از یه وبسایت مطمئن و قابل اعتماد استفاده کنین تا با مشکلاتی از جمله جریمه های گوگل مواجه نشین. شرکتی که همیشه بهترین خدمات رو در زمینه خرید بک لینک ارائه داده و همیشه هم سعی میکنه بتونه مشتریان رو راضی نگه داره.

  • بستگی به این دارد که بک لینک ها را از کجا می خرید و این که آیا بک لینکی که می خرید محتوایی است یا به صورت یه یک کلمه کلیدی لینک شده در هزاران سایت است؟!!
  • در این روش شما یک متن درباره کسب‌وکار خود یا هر موضوعی دیگر در اختیار وب‌سایت‌های دیگر قرار می‌دهید و در خلال آن متن، به صفحات وب‌سایت خود بک لینک می‌دهید.
  • چطور بک لینک بگیریم؟ برای اینکه بفهمیم چه سایتی پربازدید است و میتواند بک لینک های ما را پذیرا باشد، ابزار های زیادی وجود دارد.
  • شما می‌ توانید با هزینه بسیار کم رتبه خوبی در موتور های جستجوگر مانند گوگل به دست بیاورید.
  • سایت شما باید از سایت های معتبر و با کیفیت که رنک بالا و دامین اتوریتی بالایی داشته باشند بک لینک بگیرد.

این روش بسیار به ارزش محتوای شما بستگی دارد و باید به خلق آن محتوا بسیار دقت کنید. همچنین روش های دیگری همچون تبلیغ در فروم ها یا فضای مجازی نیز وجود دارد. اما باید در نظر داشته باشید که بک لینک گذاری در فروم ها یک امر غیر قانونی است که اگر ادمین های فروم از این مسئله بویی ببرند، شما را از فروم بیرون می اندازند و لینک تان را اسپم میکنند. در آن ما در سایت های دیگر با ایجاد محتوا، اجازه پیدا میکنیم که یک یا چند بک لینک به سایت خودمان بزنیم که این مورد می تواند در ارزشگذاری گوگل بسیار به ما کمک کند.

(البته این فقط یک روش سنجش اعتبار از دید گوگل است.) خب در این صورت اگر گوگل بفهمد بک لینک های یک سایت غیر طبیعی هستند مسلماً با این سایت برخورد خواهد کرد و او را جریمه می کند. همیشه ساخت بک لینک های دانشگاهی (edu) برای مدیران سایت ها و سئوکاران امری دشوار و ایده آل بوده و هست. شاید شما هم روزی به دنبال بک لینک های دانشگاهی بوده ای، درست حدس زدیم؟؟ 🙂 بک لینک های دانشگاهی و بخصوص رپورتاژهای دانشگاهی را نمی توان به سادگی ساخت و از بسیاری از سایت های edu نمی توان بک لینک گرفت. (چون این سایتها مثل بقیه سایتها خدماتی و شخصی و یا مربوط به شرکت خصوصی نیستند و عموما زیر نظر دولتها هستند). ما در این آموزش ساخت بک لینک های قدرتمند و رپورتاژهای دانشگاهی با کیفیت (که خصوصیات آن در تصویر میانی صفحه آورده شده) را از 0 تا 100 آموزش داده ایم. این موضوع بستگی زیادی به تعداد لینک های از قبل گرفته شده و عمر دامنه سایت شما دارد.

همیشه تاکید کرده ام که بک لینک هایی که می سازید باید کاملا متفاوت باشند. بیشتر سایت هایی که به این صورت بک لینک می فروشند فقط به فکر جیب خودشان هستند و کیفیت کار اصلاً برای آن‌ها اهمیتی ندارد! در صورتی که سودش برای آن‌ها است و ضررش در آینده به شما می‌رسد. ابزارهای سئوی مناسب می توانند کارهایی را که غیرممکن به نظر می رسند امکان پذیر کنند. آنها همچنین می‌توانند زندگی یک متخصص سئو را آسان‌تر کنند، زیرا ابزارها معمولاً مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارائه کنند که می‌تواند به انواع مسائل سئو کمک کند.

  • هر چند در کشور ما چیزی به ما لایسنس رعایت نمی شود اما با ایجاد پایگاهی این چنینی مطمئنا میتوانید لینک های بسیار خوبی را دریافت کنید.
  • در این ساختار فقط از لایه یک به دو لینک دهی می شود و ارتباط بین لایه ها وجود ندارد برعکس ساختار های PBN که پیشنهاد نمی کنیم.
  • برنامه رشد یک وب سایت نسبت به وب سایتی دیگر کاملا متفاوت است و نمی توان یک استراتژی مشخصی داشت و برای تمام سایت ها از آن استفاده کرد.
  • هرچقدر سایت های بیشتر و معتبرتری به صفحات شما لینک داده باشند شانس شما برای کسب جایگاه در نتایج گوگل بیشتر خواهد شد.

برای سفارش آنلاین سئوی پیشرفته کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پیشرفته ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. این پیشنهادات اجرایی می تواند در کارکرد و تاثیرگذاری بک لینک هایتان، نقش قابل توجی ایفا کند. باید این نکته را نیز در مبحث دامنه ها اضافه کنیم که اگر شما 10 لینک از یک دامنه بگیرید، تاثیرگذار تر از این است که از 10 دامنه متفاوت یک لینک گرفته باشید.

این کارشناسان با توجه به خواسته و نیاز شما و محتوای سایت تان و نوع بک لینکی که مورد نیاز است، یک قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می دهند. شما می‌ توانید با کارشناسان رایا مارکتینگ صحبت کرده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید. شما به راحتی می‌ توانید خرید بک لینک خود را از مجموعه رایا مارکتینگ انجام دهید. ابتدا به این سایت این مجموعه مراجعه کرده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید.

یا در حالتی بدتر به واسطه ی نداشتن اطلاعات کافی از آنها به شکل نادرستی استفاده کرده ایم. برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . هر دامنه ای که به دامنه شما پیوند می دهد ممکن است به سایت های دیگر پیوند دهد.

سعی کنید برای مقالات، دسته بندی ها و در کل بیشتر برای صفحات داخلی سایت تان لینک بخرید و فقط برای صفحه اصلی لینک نخرید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا کلماتی را شناسایی کنید که ممکن است قبلاً به آنها فکر نکرده باشید و از آن‌ها برای تولید محتوا سایت استفاده کنید. اگر سایت تان فارسی هست بهترست برای تاثیر بیشتر در سایت های فارسی لینک سازی کنید.

اگر شما در همچین جا هایی لیست شوید، برای کسب و کار شما بسیار مناسب خواهد بود. برای پیدا کردن این نوع لیست ها باید بفهمید که رقبای شما در کجا لیست شده اند، به پروفایل لینک آنها نگاهی بیاندازید و جاهایی را پیدا کنید که بفهمید جای شما در آن خالی است. از همین رو بهترین کار این است که لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید و آنها را برطرف کنید. اگر بتوانید لینک سازی رقیبان خود را شناسایی کنید و سطح لینک سازی آنان را ببنید میتوانید بهترین اقدام ها را در این زمینه انجام دهید. استفاده از این روش نیازمند تجربه و دانش بالای کارشناس سئو دارد.

امروز سئو به یکی از مهمترین و سودآورترین کانال های بازاریابی شرکت ها تبدیل شده است و برای برخی شرکت ها به تنها کانال بازاریابی تبدیل شده است. سئو می تواند هر روز مشتریان جدیدی را به سراغ کسب و کار شما بیاورد. شما بابت ترافیک ایجاد شده شده از طرف گوگل پولی پرداخت نمی کنید و اگر کار سئو اصولی انجام شده باشد این ترافیک می تواند سالها برای شما بازدید کننده بیاورد. فقط کافی است به این عدد فکر کنید که بیش از 60 میلیون نفر ایرانی هر روز از اینترنت استفاده می کنند و همه میدانیم که گوگل چه جایگاهی نزد این کاربران دارد.

این روش بسیار روش موثر و کارایی برای افزایش قدرت دامنه و رنکینگ سایت در گوگل می باشد. براساس تکنیک های سئو بک لینک های قوی ، واحدهای ارزش یک سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان امتیاز مثبت برای سایت شما در نظر می گیرد. هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک داشته باشد، محبوب تر خواهد بود و در نتایج بالاتر نشان داده خواهد شد. در این پکیج استثنایی ما لیست +580 بک لینک قوی با دامین آتوریتی 90 تا 30 و با قابلیت درج لینک های فالو  و نوفالو را به شما وبمستر محترم ارائه می دهیم. در بسیاری از سایت های خارجی به وفور یافت می شود که در آنها اشاره شده که با انتشار مطالب در توییتر و فیس بوک در صورتی که محتوای ارزشمندی را تولید کرده باشید میتوانید بازدید بسیار خوبی را برای سایتتان رقم بزنید.

به طور کلی زمانی که سایت شما در شرایط خوبی قرار دارد باید به فکر خرید بک لینک باشید. چون بک لینک باعث تقویت سایت شما می شود اما اگر سایت تان ضعیف باشد بک لینک اصلاً به دردش نمی خورد. اگر سایت شما در کورس رقابت نباشد و اصلاً در نتایج جست و جو جایگاه خوبی نداشته باشد خرید بک لینک  کار اشتباهی است. بک لینک هایی که با یک کلمه یا عبارت کلیدی در ساید بار سایت ها مثلاً قسمت لینک های دوستان یا تبلیغات متنی قرار دارند اصلا خوب نیستند هر چند از سایت های بزرگی مثل پی سی دانلود گرفته شده باشند.

در نتیجه سعی کنین خرید بک لینک رو به عنوان یکی از مهم ترین اهداف خودتون قرار بدین و برای اون یه هزینه متناسبی رو کنار بذارین. اهمیت و جایگاه بک لینک ها در وضعیت سئوی یک سایت بر کسی پوشیده نیست. موتور جستجوی گوگل از ابتدای فعالیت تاکنون همواره بک لینک های یک سایت را به عنوان فاکتوری مهم در تعیین جایگاه آن سایت در نظرگرفته است. خرید بک لینک معتبر و اجرای صحیح بک لینک سازی می تواند سایت شما را در کلمات کلیدی مدنظرتان به صدر نتایج جستجوگر گوگل برساند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما