سمت زشت لوستر

لوستر درام برای افزودن ظرافت به اتاق بدون معامله زیاد در فضا فوق العاده است، زیرا آنها در عرض به جای ارتفاع پخش می شوند و برای اتاق های کوچکتر ایده آل هستند. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که خرید چندین لوستر کوچکتر از خرید یک لوستر بزرگ برای اتاق شما مناسب تر است. از نظر اندازه بزرگ، رنگ‌های آمبره آن‌ها به رنگ سبز تیره، سبز آبی، خاکستری، طلایی و خاکستری ارغوانی به لطف بافت ظریف و سطح کمی براق، حتی غنی‌تر به نظر می‌رسند. اما معتادان ماجراجو ساعت ها، حتی روزها را با صورت صاف در کنار یک یخچال یا آبشار یخ زده، با استفاده از کلنگ و طناب می گذرانند تا سطح نرم، بافتی و خائنانه آن را بالا ببرند.

Buy A Chandelier

حتی چند روز به شما این فرصت را می دهد که حمام را رنگ کنید و فرش ها را بشویید. هنگامی که در نهایت رنگ های خود را انتخاب کردید یا آن را به یک یا دو کاهش دادید، آنها را روی دیوار نقاشی کنید و چند روز با آنها زندگی کنید. یا یک تاجر هنری با نام سخت تلفظ مانند سواروفسکی، که شما را با جواهرات و گردنبندهای زیبا می‌پوشاند و دیگر هرگز مجبور نخواهید شد برای خانه‌تان لوستر بخرید. لوستر برنجی – اگر به دنبال خرید یک لوستر برنجی برای آویزان کردن در خانه هستید، دو انتخاب عبارتند از: با یک لوستر ساخته شده از فلز برنج جامد (گزینه گران تر) یا یک لوستر با روکش برنجی یا برنجی آنتیک.

پنج چراغ و یک قاب برنجی. بهترین پیشنهاد چراغ های آویز رستوران نور لوکس نور پسامدرن چراغ های میز جلو نوردیک لامپ آویز نوار هنری ساده آهنی با ارسال رایگان به سراسر جهان اکنون! وقتی جزیره یا شبه جزیره هاوایی دارید، آیا فکر کرده اید که چراغ های آویز فعالیت را روی آن اضافه کنید؟ اگر به نورپردازی کوچکتری نیاز دارید، می توانید به جای آن از چراغ های آویز استفاده کنید. خرید عمده 12 اینچ روستایی رنگارنگ روستایی لوستر گل آویز لوکس چراغ آویز اروپا نور اتاق غذاخوری لوازم روشنایی رستوران از Tiffanylamp 125 47 Dhgate Com.

پیشنهاد محدود نور لوستر مدرن Honhill چراغ آویز شیشه ای کریستال E14 برای اتاق نشیمن ورودی راهرو طلایی با ارسال رایگان به سراسر جهان اکنون! قبل از تصمیم گیری در مورد لوستر، بهتر است به این فکر کنید که می خواهید اتاق چه تمی باشد. قبل از اینکه یک لوستر تهیه کنید، باید در مورد نوع داخلی که می خواهید تصمیم بگیرید. بشقاب پرنده نیز نوع مناسبی از تصویر است. لوستر شما به نوع فضایی که آن را قرار می دهید نیز بستگی دارد. شایان ذکر است که انتخاب گزینه ارزان‌تر همیشه به این معنا نیست که لوستر شما کوچک‌تر یا شیک‌تر خواهد بود. این یک شبح کلاسیک است که می تواند در همه سبک ها تفسیر شود، اما همیشه حس ظرافت را به اتاق اضافه می کند.

فرقی نمی‌کند این یک اتاق خواب، اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن یا آشپزخانه باشد، می‌توانید مطمئن باشید که یک لوستر کمی درام می‌افزاید و نقطه کانونی خواهد بود. این شامل انتخاب تکمیل برای آشپزخانه، صندلی برای اتاق ناهار خوری، آبنما برای باغ و حتی سقف برای نمای بیرونی خانه است. در یک اتاق ناهارخوری، پایین لوستر باید حدود 30 تا 32 اینچ از میز ناهار خوری ارتفاع داشته باشد و در هر اتاق دیگری، پایین لوستر باید حدود 7 فوت یا بیشتر ارتفاع داشته باشد. لوستر یک نورپردازی دکور خانه است که کاربرد بیشتری نسبت به نورپردازی اتاق دارد، چیزی است که عنصر سبکی در خود دارد. ما به طور خلاصه به فضای یک اتاق اشاره کردیم، اما در نظر گرفتن ارتفاع سقف نیز مهم است.

این طراحی مینیمالیستی و اندازه کوچک این لوستر است که ظاهر را می دزدد و آن را به گزینه ای ایده آل برای هر اتاق تبدیل می کند. به عنوان مثال، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با نصب یک پنکه سقفی کنترل از راه دور متناسب با طرح شما، اتاق نشیمن خود را به سبک توسکانی نرم‌تر کنید. حتی اگر بتواند لوستری متناسب با بودجه اش تهیه کند، بسیار بهتر است. استفاده از شیشه بیشتر در حمامی که نور خورشید زیادی نمی گیرد، گزینه بسیار خوبی است.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما