سولشر: شما همیشه شانس گلزنی با رونالدو را دارید

[ad_1]

کد خبر: 1782790/42

زمان: : 4 :: 4
1400/07/08

بازدید: 30،255

دخیا امشب بهترین در جهان است.

اوله گونار سولشر معتقد است که با حضور کریستیانو رونالدو در تیم ، همیشه فرصتی برای گلزنی وجود دارد.

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد امشب در خانه مقابل ویارئال عملکرد خوبی نداشت و داوید دخیا بارها به ویژه در نیمه اول به این تیم کمک کرد اما در نهایت با گل دقیقه آخر رونالدو به پیروزی رسید. به در پایان مسابقه ، اوله گونار سولشر مدعی شد که حضور رونالدو در منچستریونایتد بر همه جنبه های باشگاه تأثیر گذاشته است.

“وقتی کریستیانو رونالدو را در زمین دارید ، شانس گلزنی دارید. او روی دروازه بسیار خوب کار کرده است و تمام ستون های باشگاه ، از جمله هواداران و بازیکنان و کل تیم را تحت تاثیر قرار داده است. جسی لینگارد.”

آخرین دقیقه آن چیزی است که در اولدترافورد اتفاق افتاد و بارها قبل از این اتفاق افتاد. ما باید مراقب باشیم و البته ما بسیار خوش شانس هستیم. ویارئال تیم خوبی است و شکست دادن آنها دشوار است.

ما در خانه بودیم و می خواستیم برنده شویم ، اما آنها خیلی خوب بازی کردند. وقتی مردان جوان در آخرین بازی در سوئیس شکست زیادی خوردند ، این پیروزی بر بازیکنان منچستریونایتد اهمیت بیشتری پیدا کرد. شخصاً دوست دارم برنده شوم و دو تساوی کسب کنم.

خوشبختانه امشب بهترین دروازه بان جهان را در اختیار داریم. داوید دخیا بعد از فینال لیگ اروپا تابستان سختی را پشت سر گذاشت و در یورو قرار نگرفت ، اما با نیت بالا به کمپ یونایتد پیوست و من رفتار او را تحسین کردم. “ما دو دروازه بان خوب دیگر داریم ، تام هیتون و دین هندرسون ، اما امروز داوید دخیا شایسته بهترین بازیکن لیگ است.”

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما