سکوت ویژه روسای لیگ عربستان در مورد مسی و امباپه

[ad_1]

کد خبر: 1964138
18 سپتامبر 1402 در 13:34
354 بازدید

0
چشم انداز

من نمی دانم در خانواده آنها چه می گذرد

مایکل امانالو، مدیر لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی درباره ناکامی اتحاد جده در جذب محمد صلاح و همچنین عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات اظهار نظر کرد.

سکوت ویژه روسای لیگ عربستان در مورد مسی و امباپه

به گزارش “ورزش سه”، امانوئله در مصاحبه با اسکای اسپورت به عدم جذب صلاح توسط اتحاد واکنش نشان داد و گفت: اول از همه باید بگویم که صلاح یکی از بهترین بازیکنان جهان است. من قبلاً گفته ام که ما از هر بازیکنی که بخواهد در لیگ عربستان بازی کند استقبال می کنیم، از جمله صلاح، اما باید این کار را به صورت حرفه ای و با احترام انجام دهیم.

او در ادامه توضیح داد که چرا بازیکنان دیگری مانند امباپه و مسی به عربستان برده نشدند: فکر نمیکنم دلیل خاصی داشته باشه نیازی به توضیح نداریم ما نمی دانیم در خانواده هر بازیکن چه می گذرد یا بین او و باشگاهش چه می گذرد و باید تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین ها انجام دهیم. این پیشنهاد ممکن است توسط بازیکن پذیرفته شود یا نشود.

1920831

امانالو در مورد اینکه لیگ عربستان در دو ماه گذشته در صدر اخبار بین المللی بوده است صحبت کرد. امیدوارم این نکته مثبتی باشد. ما با رضایت فراوان به گذشته نگاه می کنیم و خوشحالیم که لیگ را در جایگاه خوبی قرار دادیم و توانستیم بهترین بازیکنان جهان را جذب کنیم.

مدیر لیگ عربستان درباره سختی جذب بازیکنان بزرگ گفت: یک استراتژی برای بهترین بازیکنان لیگ وجود دارد. 80 درصد سعودی ها فوتبال را دوست دارند و سخت نبود. این فرآیند ارائه برنامه ها و استراتژی های خودمان به بازیکنان بود. این بازیکنان به خاطر جاه طلبی ما برای تبدیل شدن به بهترین لیگ جهان به لیگ ما پیوستند.

1916522

او اضافه کرد: بازیکنان سؤالاتی دارند؛ ارزششو داره؟ آیا از نظر مالی موفق خواهم شد؟ آیا این قسمت سرگرم کننده خواهد بود؟ آیا سطح و فضای لازم برای پیشرفت را خواهم داشت؟ آیا احساس امنیت خواهم کرد؟ طولی نکشید که بسیاری از بازیکنان متوجه شدند که این انتقال برای آنها خوب بوده و از حضور ستاره های زیادی لذت خواهند برد.

وی در مورد رفتن بازیکنان به لیگ عربستان برای پول گفت: بازیکنانی که از کشورهای کوچکتر به لیگ برتر مهاجرت کردند در دهه 1990 به لیگ ایتالیا رفتند. همیشه همه چیز با سود مالی شروع می شود و ما با افزایش جاه طلبی و افزایش کیفیت لیگ این موضوع را کاهش خواهیم داد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما