شا شروع تولید آزمایشی آیفون 14 پرو ، هاراً طراحی این گوشی نهایی شده است – زومیت

[ad_1]

گزارشات گزارشی از تایوان، فاکسکان مدل های پرچمدار سری آیفون ۱۴، Luxshare، یکی دیگر ی گزارش گزارشان می‌کند که فاکسان آزمایشی آیفون ۱۴ پرو را آغاز کرده است

Xارش مک‌رومرز، آیفون ۱۴ اپل به‌تازگی وارد مرحله‌ای تولید آزمایش شده و بر اساس یعایعات، Luxshare هنوز موفق نشده است. این در حالی است که پرسودترین سفارش ساخت گوشی های اپل بعدی به مدل آیفون ۱۴ ورو است. پس از شروع آزمایشی، یمین‌ها باید داده‌ها را جمع‌آوری کنند و سپس مشکلات موجود را رفع کنند و مواردی را که در خط‌تولید انجام می‌دهند.

رندر آیفون ۱۴ پان پراسر

انتظار می‌رود آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو از ظاهر بازطراحی‌شده بهره‌مند می‌شوند. . . . . رندرهای آیفون ۱۴ پرومکس که آن‌ پراسر .اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد شاسی این دستگاه درمقایسه‌با مدل‌های قبلی ضخیم‌تر خواهد بود. این رندرها دکمه‌های صدای صدا و حفره‌های بازطراحی شده‌اند که بخش اسپیکر را نشان می‌دهند.

یکی از تغییرات مهم در آیفون ۱۴، حذف بریدگی بالای نمایشگر و بهره برداری از بردگی دایره است. داعیات متعدد حاکی از آن‌ها است که در آیفون ۱۴ از سبک‌های پانچ‌هول برای قراردادن دوربین سلفی و حسگرهای TrueDepth برای فیس‌یدی بهره خو.

مشخصات فنی:

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۴ در چهار نسخه ازجمله دو مدل ۶ , ۱ اینچی و دو مدل ۶ و ۷ اینچی معرفی شود. یری به‌روزشده‌های آیفون نشان می‌دهد احتمالاً از مدل جدید آیفون ۵ و ۴ اینچی (یون مینی) خبری نخواهد بود. انتظار می‌رود آیفون ۱۴ الاوه‌بر طراحی به‌روز، دو بیررن جدید عرض ۴۸ مگاپیکسلی نیز خواهد شد. دیگر قابلیت‌های شایع برای این گوشی می‌توان قابلیت ضبط ویدئو 8K و دوربین فوق‌عریض بهبودیافته اشاره کرد.

آیفون ۱۴ از نظر قدرت پردازشی نیز عملکرد بهتری از سری آیفون ۱۳ خواهد داشت. گفته می‌شود اپل از ۸ حافظه حافظه رم در مدل پرچمدار آیفون بعدی خود استفاده خواهد کرد. خیرخی دیگر از شایعات حاکی از آن است که آیفون ۱۴ در مدل دوتراباتی نیز عرضه خواهد شد و از اسلات سیم‌کارت نخواهد برد. Sra این شرکت در جستجو است پذیا پذیرش فناوری eSIM را گسترش دهد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما