شرکت برق تهران تشخیص 82 کارگر غیر مجاز در کمیسیون اوراق بهادار و بورس را تایید کرد

[ad_1]

شرکت برق تهران با صدور بیانیه ای کشف 82 معدن غیرمجاز در بورس اوراق بهادار تهران را تأیید کرده و اعلام کرده است که در بازدید از این شرکت ، معادن در مدار نبوده و استفاده از آنها در دست بررسی است. در همین حال ، بورس اوراق بهادار تهران با صدور بیانیه ای وجود معدنچیان خصوصی در این سازمان و شایعات را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش شرکت روابط عمومی اداره برق تهران ؛ این گروه از کشف تعدادی ارز رمزنگاری شده غیرقانونی در بورس اوراق بهادار تهران خبر داد و به هموطنان خود اطمینان داد که صنعت برق مطابق مقررات موجود به طور جدی به این موضوع رسیدگی می کند.

بر اساس اعلام ، بر اساس گزارش مقامات بازرسی کننده از محل ، 82 معدنچی که در زمان بازدید از این سازمان در مدار نبوده اند ، دستگیر شدند. هزینه تسهیلات هنوز در حال بررسی است.

صنعت برق تأکید می کند که نگهداری یا پیوند دادن ارزهای رمزپایه غیرمجاز به هر نحو و هرجای دیگر غیرقانونی است و در مورد سازمان به عهده بالاترین مقام سازمان است و در هر مورد دیگر به عهده شخصی است که صاحب شاخه قدرت است بنابراین ، به مقامات و سایرین هشدار داده شده است که در برابر سوء استفاده افراد سودجو که شرایطی را برای آسیب رساندن به منافع عمومی و شبکه برق کشور ایجاد می کنند ، مراقب باشند.

علاوه بر این ، شرکت برق از همه هموطنان خواست در چنین مواردی و استفاده غیرمجاز از برق وارد عمل شده ، آن را از طریق سیستم سمت منعکس کنند و از پاداش های مورد نظر بهره مند شوند.

ادعا می شود که شرکت توزیع انرژی دانشگاه تهران امسال حدود 8000 معدنچی غیرمجاز را کشف و به مقامات انتظامی تحویل داده است.

موضوع کشف مواد معدنی در بورس از هفته گذشته به یک موضوع داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر کشف تجهیزات معدنچیان در بورس اوراق بهادار تهران ، علی رغم اینکه موضوع توسط “علی صحرایی” مدیرعامل بورس اوراق بهادار کنار گذاشته شد ، معاون اجرایی این نمایندگی اعلام کرده است که بر اساس بر اساس اطلاعات بدست آمده ، این معادن نادرست نیستند. روابط عمومی آژانس نیز با صدور بیانیه ای حضور معدنچیان خصوصی در این سازمان را به شدت رد کرده است.

لازم به ذکر است که چارچوبی که در این زمینه ایجاد شد در نهایت منجر به استعفای صحرایی مدیرعامل شرکت بورس شد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما