شیائومی Poco C31 با تراشه Helio G35 – Zomit معرفی شده است

[ad_1]

در اکتبر 2020 بود که شیائومی تلفن هوشمند Poco C3 را معرفی کرد. این محصول مقرون به صرفه و منحصر به فرد برای سخت افزارهای میان رده است و می تواند حدود 2.5 میلیون دستگاه بفروشد. اکنون زمان عرضه نسخه جایگزین Poco C3 با نام Poco C31 است.

شیائومی پوکو C31 دارای تراشه Helio G35 است که دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. البته اگر حافظه داخلی دستگاه برای کاربر کافی نباشد ، می تواند با استفاده از کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت آن را افزایش دهد.

در حالی که سایر دستگاه ها برای اندروید 12 آماده می شوند ، Poco C31 با اندروید 10 عرضه می شود که می تواند ضعفی برای محصولات جدید شیائومی تلقی شود. اسمارت فون جدید شرکت چینی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی با نسبت تصویر 20: 9 است و از وضوح HD + استفاده می کند.

یولیو 35

در بالای صفحه نمایش Xiaomi Poco C31 سوراخی برای قرار دادن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. در پشت گوشی ماژول دوربین سه گانه وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی با قابلیت اندازه گیری عمق تصویر است. البته ، پنل پشتی به همراه سه ماژول دوربین و نشان Poco ، میزبان حسگرهای اثر انگشت فیزیکی برای استفاده کاربران برای اهداف مختلف از جمله باز کردن قفل دستگاه ها است.

مقالات مرتبط:

به گفته یکی از مدیران شرکت چینی ، Xiaomi Poco C31 در برابر قطرات آب و ذرات گرد و غبار مقاوم است. در قلب دستگاه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قرار دارد که شیائومی تضمین کرده است که هزار بار شارژ می شود. اساساً ، کاربران برای استفاده طولانی مدت محصولات مقرون به صرفه ای خریداری می کنند و برخلاف صاحبان شاخص شرکت های مختلف ، پس از گذشت 2 تا 3 سال به فکر خرید بعد از محصولات نمی افتند.

ظرفیت باتری شیائومی Poco C31

بر همین اساس ، شیائومی محصولی را روانه بازار کرده است که نیازهای کاربران را با بودجه محدود برآورده می کند. Poco C31 در رنگ های آبی و خاکستری در دسترس خواهد بود و دارای قابلیت های فراخوانی زیر است:

  • نسخه اول دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه (115 دلار)
  • نسل دوم با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (130 دلار)

شیائومی قادر است محصولات برجسته ای را در انواع سخت افزارها و حتی در محدوده قیمت های مختلف ارائه دهد و باید گفت Poco C31 مطابق با این سیاست طراحی شده است تا سبد خرید شرکت چینی را متنوع کند. شما ، کاربر Zomit ، نظر شما در مورد مشخصات سخت افزاری و قیمت Poco C31 چیست؟ آیا به خرید چنین محصولی علاقه دارید یا می خواهید تلفن هوشمند دیگری با قیمتی بیش از 100 دلار تهیه کنید؟ دلایل خود را برای خرید یا عدم خرید چنین محصولاتی با سایر اعضای Zomit به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما