«صادق عباسی شاهکوه» به عنوان رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منصوب شد.

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نیمه اول طی حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان رئیس سازمان رادیو کنترل منصوب کرد. مصطفی اشرف نیز به عنوان مشاور وزیر و رئیس دفتر این وزارتخانه منصوب شده است.

عیسی زارع پور در حکم دادگاه از زحمات حسین فلاح جوشقانی و تحسین عادلی در مدت تصدی سرپرستی و مدیریت وزارت قدردانی کرد.

عباسی شاهکوه دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیر اجرایی شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاون کمیسیون بررسی فنی و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «فنی و بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «رئیس دانشکده علوم پست و مخابرات» و سر. پژوهشکده فناوری ارتباطات » یکی از مهمترین پایه ها و مسئولیت های وی در بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

اشرف همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت در رشته مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی بیش از 14 سال سابقه در سطوح مختلف تخصصی و مدیریتی را در کارنامه خود دارد. «رئیس دفتر حراست و تحقیق و توسعه مرکز آمار و فناوری اطلاعات»، «معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «معاون فناوری اطلاعات» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله وظایف کلیدی اوست.

یکی از اصلی ترین ماموریت های Chief Controller جدید را می توان ارتقای کیفیت اینترنت دانست. مشکل از حملات فضای مجازی در یکی دو ماه گذشته است. به ویژه وزیر ارتباطات اخیراً به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با همکاری شرکت زیرساخت دستور داده است که گزارش‌های مردمی را با دقت بررسی کنند، مسائل ارتباطی را سریعاً حل کنند و اقدامات را به اطلاع عموم برسانند.

هرچند دو روز پیش معاون پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارتقای شاخص های کیفی اینترنت کشور خبر داد، اما در عمل به نظر نمی رسد این بهبود مشخص باشد.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما