فرش قرمز سرخابی برای بازگشت ستاره ها

[ad_1]

ورزش سه: دو بازیکن کلیدی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران ممکن است به محض باز شدن پنجره زمستانی به تیم های سابق خود بازگردند.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای هستند که به دلایلی ممکن است در لیگ فوتبال قطر به فعالیت خود ادامه ندهند، البته این احتمال برای مهدی ترابی بیشتر از علی کریمی است.

ترابی که در ابتدای فصل و پس از گذراندن دوران سخت در قطر و تایید پیشنهاد الدحیل، در نهایت با مصدومیت، تیم العربی را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد و با قرمزپوشان به این تیم پیوست. با رفتن به قطر و قرنطینه، همسترینگ او را مات و مبهوت کرد و این مشکل بارها به رابطه او با باشگاه به عنوان یک ستاره تاثیرگذار و مخرب منجر شد.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

این در حالی است که علی کریمی که پس از قطر بازی های خوبی برای این تیم داشته به نظر می رسد به دنبال تیمی بزرگتر از زردپوشان کاتالان است چرا که هدف اصلی تیم ملی است. و پیوستن به تیم ملی لائوس سال 2022 را برای جام جهانی در نظر دارد و به همین دلیل ممکن است دوباره ایران را ترک کند و پیراهن استقلال را بر تن کند. البته شایعات جدی درباره پیوستن علی کریمی به الدحیل به گوش می رسد اما باید منتظر قطعیت این شایعه باشیم که اگر این اتفاق بیفتد و کریمی از قطر به الدحیل سفر کند، استقلالی ها مجبور به این کار شوند. حداقل برای نیم فصل دیگر به اردوی تیم خود بازگردند. صبر کن. بازیکنانی که از نظر آنها قهرمان خود را در لیگ قضاوت خواهند کرد.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

مهدی ترابی که به دلایل مختلف از پرسپولیس جدا شد و البته بخشی از مشکلاتش به مدیریت باشگاه برگشت، به محض اینکه شایعاتی مبنی بر جدایی او از فوتبال قطر مطرح شد، با پرسپولیس تماس گرفت و مذاکرات اولیه برای بازگشت او را آغاز کردند. . ترابی بازیکنی تعیین کننده در لیگ برتر ایران است که فصل گذشته بیشتر به دلیل هوشمندی و گلزنی و شوت های چشمگیرش قهرمان شد. به طور طبیعی پرسپولیسی هایی که به بشار رسن باختند تلاش زیادی کردند تا او را در جمع خود قرار دهند.

البته این دو بازیکن در مورد بازگشت به ایران اظهار نظری نکرده اند، اما در هر صورت باید محل برگزاری را باز کنند. به احتمال زیاد شما، به عنوان یک فوتبالیست برتر، فوتبال قطر را خیلی دوست ندارید و می خواهید در تیم محبوبی که در آن عضو هستید، دوباره به آغوش دوست دختر خود بازگردید.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما